צפו בתקציר: 0:2 למנצ'סטר סיטי על ברייטון, 59 דקות לחמד

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | צילום AFP

התכולים השיגו ניצחון במחזור הפתיחה, למרות יכולת לא טובה מול השחפים. אגוארו (70) שבר את הקרח לאחר בישול מדהים של סילבה, דאנק הכפיל בשער עצמי בדקה ה-75. הופעת בכורה לישראלי בפרמייר-ליג

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי פתחה את עונת 2017/18 מול ברייטון עם ניצחון חוץ 0:2. קבוצתו של פפ גווארדיולה אמנם שלטה בכדור ברוב שלבי המשחק, אך כמעט ולא סיכנה את שערם של השחפים, עד שקון אגוארו מצא את הרשת. לואיס דאנק הבקיע שער עצמי ושלח את הסיטזנס הביתה עם שלוש נקודות. תומר חמד קיבל קרדיט בהרכב מכריס יוטון, והחלף בדקה ה-59. בירם כיאל לא היה בסגל בעקבות הפציעה בקרסולו.


המשחק באצטדיונה הביתי של ברייטון החל בצורה סבירה, כשהסיטי השתלטו על קצב המשחק. ההזדמנות הראשונה במשחק הגיעה רק בדקה ה-17, כשדה בריינה ירה כדור חופשי שנקלט על ידי ריאן. בדקה ה-21 אייזאה בראון, המושאל מצ'לסי, נפצע בשריר התאומים והוחלף. בדקה ה-27 גבריאל ז'סוס קיבל כדור עומק נהדר מדה בריינה, שכבש בעזרת היד ולכן השער נפסל. המחצית הראשונה הסתיימה ב-0:0 משמים.



המחצית השנייה נפתחה כשברייטון החלה להעז וניסתה לעקוץ את הסיטיזנס. בדקה ה-55 דאפי קיבל כדור כ-15 מטרים משערו של אדרסון לאחר באלגן ברחבה, אך הבעיטה שלו נחסמה על ידי הגנת התכולים. בדקה ה-59 תומר חמד הוחלף על ידי גלן מארי וזכה למחיאות כפיים מאוהדיו.


בדקה ה-70 איבוד כדור של ברייטון במרכז המגרש הוביל למתפרצת של דויד סילבה, שבמסירת אמן מצא את אגוארו לבדו ברחבה והארגנטינאי הקפיץ מעל ריאן וקבע 0:1 לסיטי. חמש דקות לאחר מכן, הגבהה של פרננדיניו מאגף ימין נחתה על ראשו של בלם ברייטון, לואיס דאנק, שנגח בטעות אל שערו שלו וקבע 0:2.


לאחר המשחק, תומר חמד רשם בחשבון הטוויטר הפרטי שלו: "ידענו שזה הולך להיות משחק קשה. אם נמשיך לעבוד קשה., נשאיר את החותם שלנו בליגה".

We knew it would be difficult. If we keep working hard, we'll make our mark. Thanks to all the fantastic fans! #BHAFC#TH10#WorkNonStoppic.twitter.com/ItG0xQ69BB

— Tomer Hemed (@tomerhemed10) August 12, 2017

הרכבים
ברייטון: מאט ריאן, ברונו סלטור, שיין דאפי, לואיס דאנק, מרקוס הוטנר, דייל סטיבנס, פסקל גרוס, דייבי פרופר, סולומון מארץ' (נוקארט, 76), תומר חמד (מארי, 59), אייזיאה בראון (מרפי, 24).


מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, ג'ון סטונס, וינסנט קומפני, ניקולס אוטמנדי, פרננדיניו, דנילו (סאנה, 67), קווין דה בריינה, דויד סילבה, סרחיו אגוארו (ברנרדו סילבה, 83), גבריאל ז'סוס ( סטרלינג, 77).


פפ גווארדיולה וכריס יוטון (gettyimages)
פפ גווארדיולה וכריס יוטון (gettyimages)


מחצית ראשונה
דקה 17: הזדמנות ראשונה לסיטי, כשדה בריינה בעט כדור חופשי חד מ-20 מטרים, היישר לידיו של ריאן.


דקה 21: בראון ירד מהמגרש בעקבות מתיחה בשריר התאומים, מרפי נכנס במקומו.


אייזאה בראון. סיים את המשחק מוקדם מהצפוי (gettyimages)
אייזאה בראון. סיים את המשחק מוקדם מהצפוי (gettyimages)


דקה 27: כדור עומק של דה בריינה מעל ההגנה מצא את ז'סוס, שכבש עם היד והשער נפסל בצדק.


דקה 33: אגוארו הקפיץ כדור מתוך הרחבה אל ז'סוס, שנגח נהדר אבל ריאן מנע שער בטוח.


תומר חמד. לא הפסיק להטריד את הגנת סיטי (gettyimages)
תומר חמד. לא הפסיק להטריד את הגנת סיטי (gettyimages)


מחצית שנייה
דקה 55: באלגן ברחבת הסיטיזנס לאחר כדור קרן של ברייטון, דאפי בעט כדור חזק שנעצר על ידי אדרסון לקרן.


דקה 70, סיטי עולה ל-0:1: מתפרצת של סיטי נגמרה בכדור עומק בין הבלמים של דויד סילבה אל אגוארו, שהקפיץ מעל ריאן באלגנטיות לרשת.


דקה 75, סיטי מכפילה את התוצאה: פרננדיניו הגביה כדור לרחבה, ודאנק ניסה להרחיק אך נגח בטעות אל שערו שלו וקבע 0:2 לסיטי.


לואיס דאנק. נגח לכיוון הלא נכון (AFP)
לואיס דאנק. נגח לכיוון הלא נכון (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי