מרגישים את השינוי: צפו ב-0:2 של מנצ'סטר יונייטד על לסטר

מרקוס ראשפורד
מרקוס ראשפורד | Gettyimages

שני המחליפים ראשפורד (70) ופלאיני (82) הכניעו את השועלים ושמרו על הפסגה, אחרי שלוקאקו החמיץ פנדל. חמד וברייטון השיגו נקודה ראשונה ב-0:0 מול ווטפורד, ניוקאסל דרסה את ווסטהאם

(גודל טקסט)
אחרי ה-1:2 הדרמטי של מנצ'סטר סיטי בבורנמות', המחזור השלישי בפרמייר-ליג נמשך הערב, כשבמשחקי אחר הצהריים ברייטון ותומר חמד (90 דקות) השיגו נקודת ליגה ראשונה ב-0:0 אצל ווטפורד. בנוסף הביסה ניוקאסל 0:3 את ווסטהאם, האדרספילד סיימה בתיקו מאופס מול סאות'המפטון וקריסטל פאלאס הפסידה בבית 2:0 לסוונזי.


במשחק האחרון והמרכזי של היום, מנצ'סטר יונייטד שוב הוכיחה אופי והציגה כדורגל עוצמתי במחצית השנייה, בדרך ל-0:2 על לסטר העקשנית משערים של המחליפים ראשפורד ופלאיני. רומלו לוקאקו החמיץ פנדל ולראשונה העונה לא מצא את הרשת.




מנצ'סטר יונייטד – לסטר 0:2
השדים האדומים פתחו את הפרמייר-ליג עם שתי רביעיות, 0:4 במחזור הראשון מול ווסטהאם ולאחר מכן עשו זאת בסוונזי, והערב אפשר לומר שז'וזה מוריניו ושחקניו סבלו מול לסטר, האלופה מלפני שנתיים, אך במחצית השנייה הגיע השינוי והמוליכה שמרה על הפסגה.


"המיוחד" ערך שינוי אחד בהרכב לעומת שני הניצחונות הקודמים, כאשר מרקוס ראשפורד ירד לספסל ולהזדמנות זכה הצרפתי אנטוני מרסיאל, אולם כאשר החלוץ הצעיר של נבחרת אנגליה נכנס הוא במהרה מצא את הרשת ושבר את הקרח בתיאטרון החלומות, אחרי שכמה דקות קודם לכן נגיעת יד הובילה לבעיטת פנדל – שרומלו לואקאו החמיץ, או יותר נכון ראה את קספר שמייכל מציל בהדיפה נפלאה. היתרון הוכפל כאשר מחליף נוסף, מרואן פלאיני, כבש מקרוב וקבע את תוצאת המשחק.



מרסיאל. זכה לקבל לראשונה העונה את חולצת ההרכב בליגה (Gettyimages)


הרכבים
מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אנטוניו ולנסיה, פיל ג'ונס, אריק באיי, דיילי בלינד, נמניה מאטיץ', פול פוגבה, חואן מאטה (מרקוס ראשפורד, 66), הנריק מחיטריאן (מרואן פלאיני, 74), אנטוני מרסיאל (ג'סי לינגארד, 76), רומלו לוקאקו.


לסטר:
קספר שמייכל, דני סימפסון, ווס מורגן, הארי מגאייר, כריסטיאן פוקס, מתי'ו ג'יימס, ווילפרד נדידי, ריאד מאחרז, מארק אולברייטון (דמראיי גריי, 60), שינז'י אוקזאקי (אנדי קינג, 60), ג'יימי וארדי (איסלם סלימאני, 76).


מהלך משחק
דקה 19: מנצ'סטר יונייטד מגבירה את הלחץ. אחרי שדקה קודם לכן חואן מאטה כבש, שער שנפסל עקב טענה שגויה לעמדת נבדל, פול פוגבה ברח להגנה ומימין פספס את המסגרת.


דקה 20: חואן מאטה סובב לפינה הרחוקה מתוך הרחבה, שמייכל התעופף והדף לקרן. האדומים קרובים לשער היתרון.



פוגבה. החמצה מזווית לא קלה לצרפתי (Gettyimages)


דקה 35: שוב פול פוגבה ניסה את מזלו, הניף את הרגל ממרחק והכדור קפץ וחמק סנטימטרים ליד הקורה של שמייכל והחוצה.


דקה 53, רומלו לוקאקו החמיץ פנדל
: מרסיאל העביר רוחב משמאל, הכדור נגע ביד של שחקן הגנה ועל נקודת ה-11 התייצב החלוץ הבלגי שסחט משמייכל הדיפה ענקית. השדים האדומים עדיין מחפשים שער ראשון.


דקה 70, 0:1 למנצ'סטר יונייטד: סוף סוף נרשמו חיוכים באולד טראפורד. קרן מימין של מחיטריאן מצאה את ראשפורד פנוי והמחליף עם הרגל המשיך פנימה. כדור למרכז השער, אבל שמייכל הצליח רק לגעת ולא למנוע שער.



ראשפורד. חילוף מנצח של מוריניו (Gettyimages)


דקה 82, 0:2 למנצ'סטר יונייטד: השדים האדומים שוב מתפוצצים במחצית השנייה. לינגארד עם בישול, אחרי שניסיון שלו להבקיע הגיע היישר לפלאיני ששלח רגל ומקרוב הכפיל את היתרון. המחליפים של מוריניו עשו את העבודה כהוגן.


דקה 90: רומלו לוקאקו הגיע לאחד על אחד, שחקן לסטר התערב ברגע האחרון ומנע מהבלגי לכבוש.


ווטפורד – ברייטון 0:0

אחרי שהפסידה פעמיים 2:0 למנצ'סטר סיטי ללסטר בשני המחזורים הראשונים של העונה, ברייטון ותומר חמד השיגו נקודת ליגה ראשונה כשסיימו בתיקו מאופס אצל הצרעות. המארחת פתחה טוב יותר המשחק המשחק, אך השחפים שבהתחלה רק ניסו לעקוץ בצד השני, התחילו לשלוט יותר ויותר ובדקה ה-16 כדור שבעט אנתוני קנוקאר מצד שמאל של הרחבה פגע בקורה הימנית של הורליו גומש בדרך החוצה.


בדקה ה-24 הצרעות ננשארו בעשרה שחקנים אחרי שמיגל בריטוס ראה את הכרטיס האדום בעקבות עבירה אלימה על הצרפתי. בדקה ה-37 בעיטה של חמד ממרכז הרחבה נעצרה על ידי ההגנה ודקה לאחר מכן בעיטה של נת'ניאל צ'אלובה מכ-25 מטרים הלכה החוצה, אך שתי הקבוצות ירדו להפסקה בתוצאה מאופסת.



בריטוס. השאיר את הצרעות בעשרה שחקנים (Gettyimages)


המומנטום המשיך במחצית השנייה ובדקה ה-52 כדור קרן הגיע לשיין דאפי, שנגח אותו לעבר חמד. החלוץ הישראלי בעט מהאוויר לשער של גומש, אך הכדור חלף ליד הקורה הימנית. שתי הקבוצות המשיכו להגיע להזדמנויות שלא נוצלו, וגם חוסה איסקיירדו שעלה להופעת בכורה בכחול-לבן ה-80 לא הצליח להושיע והמשחק הסתיים ב-0:0.


הרכבים

ווטפורד: הורליו גומש, סבסטיאן פרודל, מיגל בריטוס (הורחק 24), כריסטיאן קבאסלה, נורדין אמרבאט (נורדין קצ'ארט 27, אנדרה קארייו 47), קיקו פמניה, טום קלברלי, נת'ניאל צ'אלובה, עבדולאיה דאקורה, ריצ'ארליסון, אנדרה גריי (טרוי דיני 83).


ברייטון:
מאת'יו ראיין, ברונו סאלטור (ליאם רוזניור 46), מרקוס זוטנר, שיין דאפי,לאויס דאנק, דייל סטפנס, פסקל גרוס, דייבי פרופר, אנתוני קנוקאר (חוסה איסקיירדו 80), סולומון מארצ', תומר חמד.



חמד והשחפים עדיין ללא שער, אך עם נקודה ראשונה (Gettyimages)


ניוקאסל – ווסטהאם 0:3

שחקניו של רפא בניטס השיגו שלוש נקודות ראשונות העונה, אחרי שהביסו בסיינט ג'יימס פארק את הפטישים, שהמשיכו להיראות רע למרות מסע הרכש הנוצץ בחלון ההעברות. המשחק התחיל לא פשוט עבור הפטישים כשגם אנדרה איו וגם פאבלו סבאלטה נזקקו לטיפול לאחר שנפגעו. בדקה ה-36 הצרות המשיכו עבור סלאבן ביליץ', כשההגנה שלו איבדה כדור שהגיע למיקל מרינו.



סבאלטה. נפגע בראשו (Gettyimages)


הספרדי שלח כדור עומק נהדר לכריסטיאן אטסו, שהעביר רוחב לחוסלו שדחק מקרוב את ה-0:1 למגפייז. בדקה ה-72 ניוקאסל עלתה ל-0:2 עוד איבוד בהגנה של ביליץ' הסתיים בהגבהה של מאט ריצ'י ל קיירן קלארק, שנגח מחמישה מטרים לרשת של הארט. בדקה ה-86 איוסה פרז שלח כדור עומק לאלכסנדר מיטרוביץ', שמצא את עצמו באחד על אחד מול הארט ועקף בקלות את השוער האנגלי בדרך לשלישי של ניוקאסל, 0:3 גדול למגפייז בסיום.


קריסטל פאלאס – סוונזי 2:0
אחרי התבוסה 0:4 הצורבת למנצ'סטר יונייטד במחזור הקודם, שחקניו של פול קלמנט התאוששו בלסהרט פארק מול פאלאס, שהמשיכה את הפתיחה הרעה של העונה ורשמה הפסד שלישי ברציפות. רגע לפני הירידה להפסקה, הגבהה נהדרת של לירוי פר מחוץ לרחבה הגיעה לתמי אברהם, שקבע מקרוב 0:1 לברבורים.




אברהם חוגג את השער הראשון (Gettyimages)


פאלאס כמעט השוותה בפתיחת המחצית השנייה כשמרטין קלי נגח כדור קרן למסגרת אך נהדף על ידי לוקאש פביאנסקי, ובדקה ה-48 כדור עומק של קייל נוטון הגיע לג'ורדן איו, שבאחד על אחד מול וויין הנסי עקף את השוער הוולשי והכפיל בקלות ל-0:2, תוצאה שנשמרה עד הסיום. ניצחון ליגה ראשון לברבורים העונה.


האדרספילד- סאות'המפטון 0:0
אחרי שהשיגה שש נקודות בשני המחזורים הראשונים של העונה מול קריסטל פאלאס וניוקאסל, הקבוצה המרעננת של הפרמייר-ליג השיגה נקודה מול הקדושים שרשמו תיקו שני העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי