אדן הזאר: "כרגע אני בצ'לסי, אבל ברור שאשמח לשחק בריאל"

אדן הזאר
אדן הזאר | AFP

הקשר הבלגי חזר לכר הדשא אחרי פציעה ארוכה ובראיון ל"מארקה" סיפר: "אני מתרשם מזינדין זידאן. לא יהיה קל העונה, אבל אולי נוכל לקחת את ליגת האלופות"

(גודל טקסט)

 אדן הזאר שב לכר הדשא אחרי שהתאושש מפציעה וזכה לערוך שתי הופעות בימים האחרונים בנבחרת בלגיה, בסוף השבוע הוא צפוי לשחק לראשונה העונה בפרמייר-ליג עם צ'לסי ולכבוד כך התראיין ל-"מארקה" ודיבר על הקריירה שלו, ריאל מדריד וזינדין זידאן, החיים בצ'לסי והרצון שלו לזכות בליגת האלופות.

"צ'לסי תשחק השנה בליגת האלופות ולכן יהיה לנו יותר קשה בליגה", דיבר הזאר על העונה שבפתח ושאיפותיו, "לא יהיה קל לזכות בכל התארים, אבל יש לנו את העומק בסגל בשביל לאפשר לשחקנים לנוח כשצריך. לא זכיתי עדיין בליגת האלופות ואולי השנה זה יקרה".

היריבות של צ'לסי לאליפות: "אין רק קבוצה אחת. מה שטוב וקשה בפרמייר-ליג זה שאתה צריך לבוא מול כל קבוצה ולתת את המקסימום, אחרת אתה יכול להפסיד לכל אחת. ארסנל, מנצ'סטר יונייטד, ליברפול, מנצ'סטר סיטי, כולן מועמדות עם מאמנים טובים".


במדי הבלוז בעונה שעברה. "אולי השנה נזכה באלופות" (AFP)


האישיות של אנטוניו קונטה
: "כשאתה משחק אתה יודע שיש לך מאמן עם אנרגיה על הספסל. הוא זז לכל הצדדים וצועק וכנראה שצריך מאמן עם אישיות כזאת בקבוצה כדי לזכות בתארים. לדעתי יש לנו את אחד המאמנים הכי טובים בעולם. אנחנו מתאמנים כל יום ויש זמן לדבר וגם לצחוק, אבל לא הייתי אומר שאנחנו חברים כי מנג'ר לא יכול להיות חבר של שחקן". 


מה יהיה קשה יותר, אליפות שנייה ברציפות או זכייה במונדיאל
: "בלגיה עוד לא זכתה בגביע, כך שברור שזה יהיה קשה מאוד. יש לנו נבחרת טובה עם מאמן מצוין שמכניס את הטיקי-טאקה של ברצלונה".

אם היה רוצה לשחק בריאל מדריד: "למה לא? ברור שכעת אני שחקן צ'לסי ואני עוד צעיר. אני בעיקר מתרשם מזינדין זידאן. לראות אותו כשחקן היה תענוג ועכשיו לראות אותו מצליח כמאמן זה תענוג אפילו גדול יותר".

לסיום הזאר התבקש לדרג את שלושת הרגעים הכי גדולים בקריירה שלו והשיב: "היורו האחרון, למרות שלא הגענו עד הסוף, המשחק הראשון שלי בליל והראשון בצ'לסי".


זידאן. כל עוד הוא במדריד, זה עשוי לזרז את הגעת הזאר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי