דייגו קוסטה עשוי לעבור בהשאלה לפנרבחצ'ה

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | Gettyimages

החלוץ שלא נספר על ידי אנטוניו קונטה בצ'לסי מועמד לשחק בקבוצה הטורקית עד ינואר, לפני שיעבור לאתלטיקו מדריד

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בטורקיה ייסגר מחר (חמישי) ודייגו קוסטה עשוי להיות מושאל מצ'לסי לפנרבחצ'ה עד ינואר, שלא משחקת באירופה העונה אחרי שהודחה במפתיע במוקדמות בליגה האירופית על ידי וארדר סקופיה.


העיתון הטורקי "הורייט" פרסם שקוסטה עשוי לטוס לאיסטנבול ביממה הקרובה לסגור את ההעברה לפי תום חלון ההעברות הטורקי מחר. אתלטיקו מדריד שרצתה לרכוש אותו בינואר הקרוב ביקשה ממנו לחזור לשחק בצ'לסי, אבל היחסים שלו עם הבלוז ואנטוניו קונטה בלתי ניתנים לאיחוי.




צ'לסי לא כללה אותו בסגל שלה לליגת האלופות ורק היום פורסם שהקבוצה המשיכה להשפיל אותו אחרי שהעבירה את רכב הריינג' רובר אותו החנה בחניית השחקנים בקובהאם לחניה צדדית בטענה שהוא לא זכאי להחנות יחד עם כל השחקנים. קוסטה השאיר את הרכב שלו בחניה הראשית של השחקנים במתחם האימונים ונעלם בברזיל.




קוסטה. יעבור בטורקיה בדרך לספרד? (Gettyimages)


לפי פרסומים באנגליה קוסטה חזר בימים האחרונים ללונדון, אבל המידע כנראה לא היה נכון והוא נצפה בברזיל בעיר הולדתו לאגרטו והשאלה אם יגיע לטורקיה נשארת פתוחה. אם קוסטה ישחק בפנר, הוא יוכל לשחק העונה בשמינית גמר ליגת האלופות עם אתלטיקו, בהנחה שהקבוצה תעלה משלב הבתים כמובן. החלוץ מעוניין גם לצבור דקות וכושר משחק וגם לחזור לסגל של נבחרת ספרד ולשחק במונדיאל.


בפנר מוכנים לשקם אותו ויקבלו את אחד החלוצים הטובים בעולם, למרות שהוא כנראה השמין ורחוק מכושרו הרגיל וכעת יצטרך לעבוד קשה כדי לחזור לכושר משחק מלא. המאמן הטורקי אייקוט קוג'מן נתן את הסכמתו למהלך והעברת קוסטה עשויה להיות ההעברה הכי גדולה בליגה, בקיץ בו הטורקיות התחזקו עם החתמות רבות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי