צפו: 0:5 למנצ'סטר סיטי על ליברפול, אדרסון נפגע

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | צילום AFP

מאנה נכנס בפראות בשוער והורחק, הברזילאי הורד על אלונקה כשהוא מונשם והתאושש. התכולים ניצלו את יתרון השחקנים והביסו את המייטירדס עם שערים של אגוארו, צמד נהדר לז'סוס. גם סאנה השלים צמד

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בפרמייר-ליג נפתח היום (שבת) עם אירוע מזעזע באצטדיון "אתיחאד", לאחר שסאדיו מאנה פגע עם רגל גבוהה בפניו של אדרסון והורחק בכרטיס אדום. השוער נשאר שרוע על הדשא מספר דקות כדי לקבל טיפול מהצוות הרפואי. השוער הורד באלונקה תוך כדי שהוא מונשם. התכולים ניצלו את יתרון השחקן על כר הדשא והביסו את המייטירדס 0:5, סרחיו אגוארו הבקיע את הראשון, גבריאל ז'סוס כבש פעמיים ולירוי סאנה החליף הוסיף צמד משלו.

בתום המשחק אדרסון ניגש אל חבריו על כר הדשא וגרם להקלה ביושבי האצטדיון. הניצחון של סיטי העלה את מאזנה לתשע נקודות, והיא עברה את ליברפול שנשארה עם שבע נקודות. השער של אגוארו הפך אותו לשחקן הלא אירופאי שכבש הכי הרבה שערים בפרמייר-ליג, עם 124 שערים. הארגנטינאי עקף את דווייט יורק האגדי שהבקיע 123 שערים בליגה האנגלית. מאמן נבחרת אנגליה, גארת' סאות'גייט נכח במשחק.

סיטי הגיעה להתמודדות ללא וינסנט קומפאני הפצוע וראחים סטרלינג המושעה. פיליפה קוטיניו לא נכלל בסגל למשחק אצל ליברפול, אבל הגיעו עם החוד הקטלני של מוחמד סאלח, רוברטו פירמינו וסאדיו מאנה. המשחק החל בשליטתם של המייטירדס, אך לא הצליחו לתרגם זאת למצבי הבקעה מאיימים. בדקה ה-24 קווין דה בריינה מצא במסירת אמן את אגוארו בין בלמי ליברפול, החלוץ עקף את סיימון מיניולה והבקיע בקלות. בדקה ה-37 פני המשחק השתנו. מאנה נשלח בכדור ארוך, אדרסון הגיע לכדור לפני החלוץ, שנכנס בפראות עם רגל גבוהה בברזילאי. מאנה הורחק בכרטיס אדום ישיר, והשוער נזקק לטיפול ממושך ולבסוף הורד מכר הדשא על אלונקה כשהוא מונשם. בתוספת הזמן הארוכה ז'סוס כבש את השער השני.

המחצית השנייה הייתה גארבג' טיים, אלכסנדר אוקסלייד-צ'מברליין נכנס להופעת הבכורה במדים האדומים. התכולים התעללו בליברפול האומללה, שרק התגוננה וכמעט ולא יצאה להתקפות. אגוארו בישל לז'סוס את השער השלישי בדקה ה-52. סיטי המשיכה לשלוט ומיניולה עם שלושה הדיפות הירואיות מנע התפרקות. סאנה המחליף כבש את הרביעי, לאחר דאבל פס עם מנדי. הגרמני קבע את תוצאת המשחק עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה לחיבורים.

מאמן אנגליה גארת' סאות'גייט הגיע לצפות במשחק (AFP)
מאמן אנגליה גארת' סאות'גייט הגיע לצפות במשחק (AFP)

הרכבים
מנצ'סטר סיטי: אדרסון (קלאודיו בראבו, 45+1), קייל ווקר, דנילו, ניקולאס אוטאמנדי (אלייקים מאנגלה, 70), ג'ון סטונס, בנג'מן מנדי, פרננדיניו, סילבה, קווין דה ברוינה, גבריאל ז'סוס (לירוי סאנה, 57), סרחיו אגוארו.

ליברפול: סימון מיניולה, טרנט אלכסנדר-ארנולד, ג'ואל מאטיפ, רגנאר קלאבן, אלברטו מורנו, ג'ורדן הנדרסון, אמרה ג'אן, ג'ורג'יניו ווינאלדום (ג'יימס מילנר, 58), מוחמד סלאח (אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, 46), סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו.

מחצית ראשונה
דקה 7: דה בריינה יצא למתרפצת מול קאלבן ומאטיפ, הבלגי בעט מחוץ לרחבה ומיניולה קלט ללא בעיה.

דקה 17: אמרה ג'אן בעט מ-25 מטרים, אך אדרסון השתטח וקלט את הכדור.

קווין דה בריינה. הגיע ראשון למצב הבקעה (AFP)
קווין דה בריינה. הגיע ראשון למצב הבקעה (AFP)

דקה 24, 0:1 לסיטי: דה בריינה מסר כדור ענק לאגוארו בין שחקני ההגנה של ליברפול, החלוץ נשאר לבדו מול מיניולה, עקף אותו וגלגל פנימה. בכך הארגנטינאי הפך לשחקן הלא אירופי שהבקיע הכי הרבה שערים בפרמייר-ליג, עם 124 כיבושים.

דקה 30: מאנה מצא את סאלח לבדו באגף ימין. המצרי הגיע מול אדרסון, בעט לא טוב והשוער מנע שוויון.

דקה 34: לאחר באלגן ברחבת ליברפול, הכדור הגיע דווקא לסטונס שבעט מחמישה מטרים ומיניולה הדף נהדר.

דקה 37, אדום לליברפול: מאנה נשלח בכדור ארוך לבדו מול אדרסון, השוער הגיע לכדור לפני החלוץ, שהלך עם רגל גבוהה קדימה ופגע בברזילאי. השוער הובל מכר הדשא על אלונקה, כשהוא מונשם. בראבו נכנס במקום הברזילאי אל בין הקורות.

הפגיעה של סדיו מאנה באדרסון (AFP)
הפגיעה של סאדיו מאנה באדרסון (AFP)


סאדיו מאנה סופג כרטיס אדום בעקבות הפגיעה באדרסון (AFP)

הצוות הרפואי מטפל באדרסון (GETTYIMAGES)
הצוות הרפואי מטפל באדרסון (GETTYIMAGES)

דקה 45+2: קרן של סיטי מצאה ז'סוס ברחבה שכבש באלגנטיות, אך השער נפסל בטענת נבדל.

דקה 45+6, 0:2 לסיטי: דה בריינה הגביה מצד שמאל ומצא את ז'סוס לבדו ברחבה, שנגח באלגנטיות לרשת.


גבריאל ז'סוס. בסופו של דבר הצליח להבקיע (AFP)

מחצית שנייה
דקה 46: אוקסלייד-צ'מברליין נכנס להופעת בכורה במקום סאלח המאכזב.

דקה 52, 0:3 לסיטי: פרננדיניו מצא את אגוארו לבדו בין בלמי ליברפול. החלוץ שוב נשאר מול מיניולה, ז'סוס הגיע מאחור וקון מצא את הברזילאי לבד כבש בקלות מול שער חשוף.

דקה 71: מסירת רוחב מאגף שמאל של מנדי פגעה במאטיפ, שכמעט הבקיע שער עצמי ומיניולה המופתע הדף.


גבריאל זסוס. כבש צמד והוחלף (AFP)

דקה 77, 0:4 לסיטי: דאבל פס של סאנה עם מנדי, הסתיים בכדור רוחב של המגן והגרמני הבקיע מתוך הרחבה.

דקה 86: כדור רוחב דה בריינה מאגף שמאל ברחבה השאיר את סאנה מול שער כמעט חשוף, אך מיניולה הגיע משום מקום ועצר בצורה הירואית.

דקה 90+1, 0:5 לסיטי: סאנה קיבל כדור מווקר כ-20 מטרים מהשער, ובעט כדור מסובב לחיבורים של מיניולה.

לירוי סאנה חוגג את הצמד (GETTYIMAGES)
לירוי סאנה חוגג את הצמד (GETTYIMAGES)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי