צפו: לסטר הדיחה את ליברפול, בריסטול סיטי הפתיעה את סטוק

שינג'י אוקזאקי
שינג'י אוקזאקי | Gettyimages

גביע הליגה: השועלים גברו 0:2 על המייטירדס משערים של אוקזאקי וסלימאני, 0:2 גם לקבוצה מהצ'מפיונשיפ על הפוטרס. עוד הערב: טוטנהאם עברה את ברנסלי ופאלאס את האדרספילד

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

הסיבוב השלישי בגביע הליגה האנגלי הסתיים הערב (שלישי) כשבמוקד לסטר הדיחה את ליברפול, ווסטהאם דילגה מעל בולטון, טוטנהאם התקשתה מול ברנסלי ובריסטול סיטי הפתיעה את סטוק.


לסטר – ליברפול 2:0

המשחק בין שתי הנציגות הבכירות מהפרמייר-ליג הערב הסתיים בניצחון של השועלים. בדקה ה-65 התקפה של השועלים הסתיימה אצל ויסנטה איבורה שהעביר לשינג'י אוקזאקי. החלוץ היפני בעט את הכדור מקצה הרחבה ישר לרשת של דני וורד וקבע 0:1 עם השער הרביעי שלו בשבע הההופעות האחרונות. הההגנה של ליברפול המשיכה להיראות רע ובדקה ה-78 אוקזאקי, הפעם על תקן המבשל, מסר כדור לאיסלם סלימאני שפרץ מהמרכז ובעט מקצה הרחבה את ה-0:2 לפינה הימנית הגבוהה של וורד. המארחת עלתה לשלב הבא.

 



קריסטל פאלאס – האדרספילד 0:1

במשחק נוסף בין שתי קבוצות מהליגה הבכירה, אנדרו טאוסנד הגביה בדקה ה-13 קרן מימין ובקארי סאקו התרומם גבוה כדי לנגוח את ה-0:1, שהספיק עד הסיום. במחצית השנייה התרחש רגע מרגש כשפאפ סוארה, שנפגע בתאונת דרכים ספטמבר שעבר וחזר להתאמן רק כעבור 11 חודשים, חזר לשחק לראשונה כשעלה כמחליף.

2⃣3⃣

What a moment. Welcome back, Pape. ❤ pic.twitter.com/uwrM9oRck1

— Crystal Palace F.C. (@CPFC) September 19, 2017

 

ברנלי – לידס 7:5 (לאחר דו קרב פנדלים)
איזה משחק מדהים היה הערב באצטדיונה של ברנלי. קבוצת הפרמייר-ליג נקלעה לפיגור דרמטי בדקה ה-80 משער של האדי סאקו, אלא שכריס ווד, שנמכר הקיץ לברנלי מלידס, איזן בדקה ה-88 מהנקודה הלבנה. כאן רק החל הטירוף, כי בדקה ה-94 פבלו הרננדס השיב ללידס את היתרון בפנדל משלו, אלא שבדקה ה-96, עמוק עמוק בתוספת הזמן, רובי בריידי קבע 2:2 מדהים. המשחק נכנס לחצי הארכה של הארכה ובסיומה האורחת ניצחה בפנדלים 3:5 בדרך לשלב הבא.


ווסטהאם – בולטון 0:3

הפטישים לא התקשו מול נועלת הטבלה בצ'מפיונשיפ וכבר אחרי ארבע דקות מרקו ארנאוטוביץ' הגביה כדור חופשי מימין לאנג'לו אוגבונה שנגח את ה-0:1. בדקה ה-31 האוסטרי הוסיף לעצמו עוד בישול כשסידר לדיאפרה סאקו את השני ובדקה ה-94 ארתור מסואקו קבע את תוצאת המשחק מבישול של אנדרה איו.


ארנאוטוביץ'. צמד בישולים (Gettyimages)


בורנמות' – ברייטון 0:1 (לאחר הארכה)
ללא תומר חמד שזכה למנוחה לקראת משחק הליגה בראשון מול ניוקאסל, ברייטון נכנעה וסיימה את דרכה בגביע הליגה. את השער היחיד במשחק כבש ג'ושוע קינג בדקה ה-99.


בריסטול סיטי – סטוק 0:2

מארק יוז ביצע רוטציות ספורות בהרכב, ובדקה ה-50 פמארה דיידיו הפתיע את הפוטרס כשקבע 0:1 למארחת. סטוק לא הספיקה להתאושש ובדקה ה-60 מאט טיילור כבר הכפיל ל-0:2


טוטנהאם – ברנסלי 0:1

התרנגולים התקשו 65 דקות מול היריבה מהצ'מפיונשיפ, עד שבדקה ה-65 קיירן טריפייר פרץ מימין ושלח כדור רוחב לדלה עלי, שדחק מקרוב את ה-0:1 שהספיק למאוריסיו פוצ'טינו ושחקניו כדי לעלות לשלב הבא.




דלה עלי. שער ששווה עלייה לשלב הבא (AFP)



תוצאות נוספות

אסטון וילה – מידלסברו 2:0

(פטריק במפורד 58 מפנדל, 67)


רדינג – סוונזי 2:0

(אלפי מוסון 52, ג'ורדן איו 83)


ברנטפורד – נוריץ' 3:1

(ג'וש קלארק 91/ מריו וראנצ'יץ' 10 מפנדל, 51, ג'וש מרפי 68)


וולבס
– בריסטול רוברס 0:1 (לאחר הארכה)
(ברייט אנובקרה, 98)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי