קונטה: "אני לא חושב שמוראטה יהיה כשיר למשחק בישראל"

אלבארו מוראטה
אלבארו מוראטה | AFP

מאמן צ'לסי נשאל על החלוץ שנפצע ב-1:0 לסיטי: "כנראה שהוא לא יוכל לשחק עבור נבחרת ספרד". וגם: גווארדיולה מאושר, דה בריינה נוצץ והזאר יאריך חוזה אצל הבלוז ויהפוך למשתכר הגבוה בליגה

(גודל טקסט)
 מנצ'סטר סיטי רשמה ניצחון משמעותי על צ'לסי, 0:1 בסטמפורד ברידג' שסימן את העובדה שכרגע המירוץ לאליפות בפרמייר-ליג הוא דו-ראשי בלבד בין פפ גווארדיולה למנצ'סטר יונייטד של ז'וזה מוריניו. בעוד האלופה המכהנת צ'לסי תצטרך לעבוד קשה כדי לחזור לתמונה. סיטי מצידה השוותה שיא מועדון עם ניצחון חוץ חמישי וגם שמרה לראשונה בעידן פפ גווארדיולה על רשת נקייה ארבעה משחקים ברציפות.


צ'לסי, שגם לא כבשה בשני משחקי בית לראשונה מאז נובמבר 2012, מקווה לפחות שלא איבדה את החלוץ אלברו מוראטה לתקופה ארוכה, שנפגע לאחר כמחצית השעה על כר הדשא וביקש להתחלף. הספרדי כעת גם בספק גדול למשחק מול נבחרת ישראל בשבוע הבא בעקבות תלונה על כאבים בירך ימין. 




"מקווה שזו לא פציעה רצינית בשריר הירך", אמר בסיום מנג'ר הבלוז אנטוניו קונטה. "הרופאים שלנו יבדקו אותו בימים הקרובים, אבל אני לא חושב שהוא יוכל לשחק בנבחרת ספרד", הבהיר האיטלקי לקראת משחקי "לה רוחה" מול אלבניה ובישראל.


Antonio Conte looked like he'd seen a ghost after Alvaro Morata signalled he needed to come off. pic.twitter.com/BhJjLxTxSH

— Squawka News (@SquawkaNews) September 30, 2017


לעומת מוראטה שהיה בכושר שיא וכעת אולי יושבת לתקופה, הבלגי של סיטי קווין דה בריינה נכנס לעניינים ואתמול היה מי שהכריע את ההתמודדות עם ביצוע מרהיב. ב-"סאנדיי מירור" נכתב על הכוכב: "זו הייתה נגיעה של קסם והוא עשה אותה היכן שז'וזה מוריניו חשב שהוא לא ראוי לשחק ושלח אותו לשחק בקבוצות אחרות". דה בריינה, שהאפיל על חברו מצ'לסי ולנבחרת בלגיה אדן הזאר, רשם במשך שנתיים בצ'לסי משחקים בודדים עד שנמכר לוולפסבורג – שם כבר הפך לשחקן בשל יותר ושב לממלכה כשחתם בסיטי.


מרוצה במיוחד היה פפ גווארדיולה שאמר בסיום: "לנצח את צ'לסי בלונדון זה ניצחון חשוב מאוד. אין לי מילים לתאר ולשבח את מה שצ'לסי עשתה בשנה שעברה ועד כמה היא קבוצה טובה. במחצית הראשונה אולי לא מצאנו את הדרך להבקיע, אבל בחצי השני הצלחנו. צ'לסי רוצה לתקוף והיא מסוכנת כשהיא עושה זאת, אבל החזקנו בכדור ולחצנו אותם בחלק העליון של המגרש".



דה בריינה וסיטי חוגגים בברידג' (AFP)


על קווין דה בריינה: "כולם מדברים עליו. הוא עושה הכל במגרש והוא כל כך צנוע. אני מאושר עבורו, כי אני יודע עד כמה הוא שמח. התרשמתי גם מפביאן דלף ששיחק מצוין. הוא לא מאבד כדורים והוא מאוד אגרסיבי". דה בריינה הוסיף: "זה ניצחון גדול לסיים את החודש הנפלא. זה היה משחק טקטי ושיחקנו אותו נפלא. היינו לנו מעט יותר הזדמנויות". 


צ'לסי מבחינתה כבר איבדה העונה שמונה נקודות בבית, אחרי שבכל העונה שעברה איבדה שש. קונטה הוסיף ואמר: "נתנו הכל מול קבוצה טובה ואני גאה בבחורים. ידענו שיהיה משחק קשה. למשחק כזה אתה חייב לבוא רענן, אבל היינו עייפים אחרי אתלטיקו. כשאתה עייף קשה לך להגיע מרחבה לרחבה, אבל עדיין הגענו מצבים". 


במקביל, פורסם ב"סאנדיי אקספרס" שאדן הזאר עומד לחתום על חוזה חדש בצ'לסי בו ירוויח 300 אלף ליש"ט לשבוע. הוא מרוויח כיום 200 אלף ליש"ט והחוזה ייחתם כנראה אחרי פגרת הנבחרות כדי להשאיר את הבלגי בצ'לסי – שמודעת לכך שריאל מדריד מגלה עניין. הוא יעקוף את פול פוגבה שמרוויח 290 אלף ליש"ט בשבוע.



הזאר. יהפוך למשתכר הגבוה בפרמייר-ליג (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי