דיווח: פול פוגבה עלול לחזור מהפציעה רק בינואר 2018

מוריניו פוגבה
מוריניו פוגבה | Gettyiamges

ב"סטאר" פורסם כי הקשר לא ישוב לפני חודש דצמבר ובין השאר יחמיץ את המשחקים מול ליברפול, טוטנהאם, צ'לסי, ארסנל ואת הדרבי מול מנצ'סטר סיטי. פלאיני ייעדר כשלושה שבועות

(גודל טקסט)
 שעות לא קלות עוברות על ז'וזה מוריניו. מנג'ר מנצ'סטר יונייטד יפגוש בשבת הקרובה באצטדיון אנפילד את ליברפול (14:30, ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1), "משחק עונה" ראשון עבור השדים האדומים בפרמייר-ליג אחרי שבעה מחזורים בהם הקבוצה מעדה רק ב-2:2 אצל סטוק, אבל היציאה לפגרת הנבחרות עשתה לא מעט נזק.


בעוד קבוצות רבות מנצלות את פגרת הנבחרות להענקת מנוחה לכוכבים, מנצ'סטר יונייטד איבדה במהלכה את מרואן פלאיני, שנפצע אתמול בשלב מוקדם ב-3:4 המטורף של בלגיה בבוסניה ובשל נזק שנגרם לברכו השמאלית ייעדר בשבועות הקרובים, ככל הנראה שבועיים עד שלושה.




פלאיני, שלאחרונה הפך לשחקן הרכב במנצ'סטר יונייטד לאור היעדרותו של פול פוגבה, אף כיכב עם צמד ב-0:4 על קריסטל פאלאס במחזור האחרון ונראה היה שהוא משפר משמעותית את תדמיתו שנפגעה בשנים האחרונות, אולם דווקא עכשיו נפצע ובאולד טראפורד ייאלצו להסתדר בלעדיו לפחות בחודש הקרוב.


Marouane Fellaini injury update. Fears for ligament damage.Roberto Martínez: "We are all worried about Fellaini. We fear that there's ligament damage." #mufcpic.twitter.com/HgnC8MtgQw

— Kristof Terreur (@HLNinEngeland) October 7, 2017


בשבת הקרובה ייאלץ ז'וזה מוריניו להסתדר מול היריבה המושבעת ליברפול ללא פלאיני ופוגבה, כך שאנדר הררה, שהעונה הפך לשחקן ספסל, ישוב להרכב לצדו של נמניה מאטיץ'. הבעיה היא שייתכן ש"המיוחד" יצטרך להסתדר עם אמצע דליל במיוחד למשך תקופה ארוכה, מכיוון שב"סטאר" פורסם כי פוגבה לא ישוב לפני חודש דצמבר.


הצרפתי כידוע נפצע לפני כחודש, במהלך ה-0:3 על באזל בליגת האלופות, ואמנם הקבוצה הסתדרה גם בלעדיו וניצחה את חמשת המשחקים שנערכו מאז, אבל חודשים נוספים מחוץ לכר הדשא משמעותם שהקשר יחמיץ בין השאר גם את המפגשים מול טוטנהאם בסוף החודש, צ'לסי בנובמבר, ארסנל בתחילת דצמבר ואף את הדרבי של מנצ'סטר שייערך שבוע לאחר מכן (9.2.17). גם למחזורי חג המולד ספק אם פוגבה יחזור בשלב זה, משמע שלא מן הנמנע שישוב רק בתחילתה של 2018.



פוגבה. לפחות עוד חודשיים מחוץ לקווים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי