באקאיוקו: אם אכבוש נגד פאלאס אצבע את שיערי בכחול

טימו באקאיוקו
טימו באקאיוקו | Getty

הקשר הצרפתי אמנם כבש כבר בצ'מפיונס נגד קרבאח אבל מצפה לבכורה בפרמייר-ליג ומגלה: "אחרי ההפסד לסיטי שמתי קצת לבן בשיער כדי שישתנה המזל"

(גודל טקסט)

 "אם אכבוש שער היום (שבת) מול קריסטל פאלאס אני אצבע את השיער שלי לכחול", כך הבטיח טימו באקאיוקו קשר צ'לסי בראיון לסאן לפני משחק החוץ מול נועלת הטבלה (17:00, שידור ישיר בספורט1), "אני לא חושב שזה מוגזם (הכוונה לתספורות וקעקועים) לשחקן כדורגל אלא מוסיף. אחרי שהפסדנו 1:0 למנצ'סטר סיטי (במחזור האחרון לפני פגרת הנבחרות) שמתי קצת לבן בשיער שלי כדי שיביא לי מזל טוב".

לבאקאיוקו יש כבר שער אחד במדי הבלוז אבל בליגת האלופות ב-0:6 הביתי על קרבאח האזרית. "מאז שאני זוכר את עצמי היו לי כמה מועדונים שהחלום שלי היה להגיע אליהם וצ'לסי היתה אחד מהמועדונים האלה", אמר הקשר הצרפתי שעבר בקיץ ממונאקו תמורת 40 מיליון יורו, "בעונה שעברה עקבתי אחריהם והתפעלתי מצורת המשחק. ידעתי שאני יכול להשתלב ולתרום".

סיבה נוספת לבואו של באקאיוקו לצ'לסי היתה המאמן. "אנטוניו קונטה עקב אחרי עוד כשהיה ביובנטוס", גילה הקשר, "לעבוד עם מאמן בסדר הגודל שלו זאת הזדמנות בלתי חוזרת. אני מצדי אתן הכל כדי שצ'לסי תזכה באליפות שנייה ברציפות. אם לא אכבוש נגד פאלאס, לא נורא. אבל ברגע שיגיע השער הראשון שלי בפרמייר-ליג אני אצבע את השיער".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי