צפו: ניצחון חוץ ראשון לברייטון, 0:3 מוחץ על ווסטהאם

חוסה איסקיירדו
חוסה איסקיירדו | AFP

השחפים, ללא חמד וכיאל, התעללו בפטישים בפתיחת המחזור התשיעי בפרמייר-ליג. מארי כבש פעמיים, איסקיירדו הרשית בין לבין וסיבך את סלאבן ביליץ' שעלול לשלם את מחיר הכישלון

(גודל טקסט)

עדיין ללא תומר חמד שיחזור רק במחזור הבא ובלי בירם כיאל שמתאושש מפציעה, ברייטון הצליחה לרשום הערב (שישי) את ניצחונה הראשון אי פעם בפרמייר-ליג מחוץ לאצטדיונה הביתי, כשרמסה 0:3 את ווסטהאם בלונדון במשחק פתיחת המחזור התשיעי.

הפטישים של סלאבן ביליץ' נראים רע מאוד העונה, על אף שהפסידו עד הערב רק פעם אחת בחמשת המחזורים האחרונים, אבל היום זה היה השיא מבחינת האוהדים שהצביעו ברגליים בשלב מוקדם. מעמדו של המאמן הקרואטי מעורער והכיסא מתנדנד עד מאוד, אחרי שהשחפים הגיעו ועשו כמעט ככל העולה על רוחם בקרב תחתית.

ברייטון עלתה על לוח התוצאות כבר בדקה העשירית, אז הרמה טובה של פסקל גרוס מצאה את ראשו של גלן מארי, מי שחזר להרכב בשל הרחקתו של תומר חמד, והחלוץ האנגלי שם את הראש ומצא את הפינה של ג'ו הארט כדי לכבוש את השער הראשון שלו בפרמייר-ליג לעונה זו.

שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, הקולומביאני חוסה איסקיירדו, שנרכש הקיץ מקלאב ברוז' עבור 14 מיליון ליש"ט, בעט כדור חזק, אך כזה שהיה בדרכו למרכז השער, ג'ו הארט הצליח לגעת, אבל הכדור נכנס לפינה הרחוקה ולהפסקה ירדו השחפים ביתרון כפול.


גלן מארי. צמד חשוב בניצחון חוץ ראשון בפרמייר-ליג (AFP)

ביליץ' ניסה לעורר את קבוצתו ובהפסקה העלה את אנדרה איו הגנאי כדי שישתף פעולה בחוד עם אנטוניו וצ'יצ'ריטו, אלא שהמילה האחרונה הייתה של גלן מארי, שהוכשל ברחבה על ידי פבלו סבאלטה ובדקה ה-75 דייק מהנקודה הלבנה, השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק, במה שאולי צריך להדאיג במעט את חמד אם הוא בנה על חזרה להרכב.

ווסטהאם וברייטון היו לפני  המשחק על שמונה נקודות כל אחת, כך שאחרי המשחק הידרדרו הפטישים למקום ה-16, אברטון עקפה אותם מבלי לשחק בזכות הפרש שערים, ואילו קבוצתם של חמד וכיאל טיפסה עד למקום העשירי, לפחות עד סיום המחזור.


ניצחון היסטורי של ברייטון הערב בלונדון (AFP)


ביליץ'. הכיסא שלו כבר רועד (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי