חמד בצרות? מארי זכה למחמאות אחרי הצמד מול ווסטהאם

גלן מארי
גלן מארי | AFP

החלוץ הוביל את השחפים ל-0:3 על הפטישים, והישראלי שיחזור מהשעיה במחזור הבא ייאלץ לעבוד קשה כדי לשוב ל-11. ביליץ' זכה לגב מההנהלה: "יש למנג'ר חוזה לשלוש שנים וזכותו לסיים אותו"

(גודל טקסט)

 ברייטון הפתיעה את כל אנגליה אחרי שניצחה אמש (שישי) 0:3 את ווסטהאם ומדורגת במקום העשירי, אחרי שבתחילת העונה כולם חשבו שהיא תהיה אחת מהיורדות הבטוחות לצ'מפיונשיפ.

חלוץ הקבוצה גלן מארי כבש צמד נגד הפטישים וקיבל ציון 9 ב"מירור". מדובר בחדשות רעות לתומר חמד, שאמור לחזור מהרחקה של שלושה משחקים במשחק הבית הבא נגד סאות'המפטון. לא ברור כעת אם הישראלי יקבל את חולצת ההרכב, או יצטרך לשבת על הספסל ולפלס את דרכו שוב ל-11, למרות שלפני ההרחקה היה החלוץ המוביל בקבוצה.

לעומת השחפים, בווסטהאם שוב יש הרגשה שסלאבן ביליץ' עשוי לשלם במשרתו. "אני לא רוצה להתחבא מאחורי תירוצים, אני מרגיש אחראי להפסד", אמר המאמן הקרואטי בסיום. "אני לא רוצה לדבר על שחקן זה או אחר שהיו חלשים, כל הקבוצה לא תפקדה. אין לי אפילו פרט אחד חיובי מהמשחק הזה, אבל האחריות היא שלי"


חמד. יצליח לחזור ל-11 של השחפים? (AFP)

אחד משני בעלי הפטישים, דיוויד סאליבן, נתן גב לביליץ' עוד לפני המשחק, וזה נראה גב מפוקפק מאוד. בראיון לגארי ליניקר אמר: "יש למנג'ר חוזה לשלוש שנים וזכותו לסיים את החוזה. הוא נמצא בעונה השלישית ובסיום העונה נשב ונראה אם הוא ימשיך או יעזוב".

אלפי אוהדי ווסטהאם עזבו את איצטדיון "לונדון" בהפגנתיות עוד לפני שריקת הסיום וחלקם הגדול שרק בוז לשחקני הקבוצה. אוהדי ברייטון זרו מלח על הפצעים כאשר שרו לאוהדי ווסטהאם: "אתם יורדים ליגה יחד עם קריסטל פאלאס", אלא שכלל לא ברור אם פאלאס תרד אחרי ה-1:2 הענק על צ'לסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי