מוריניו תקף את שחקניו: "שיכנסו מסע"ת ויסבירו את עצמם"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

השדים האדומים נכנעו 2:1 אצל העולה החדשה האדרספילד והתרחקו מהפסגה, המנג'ר ירה: "אני לא זוכר שהיינו כל כך גרועים אפילו במשחקי ידידות". המיוחד רוצה לרכוש בקיץ את קאסמירו מריאל מדריד

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד מאבדת גובה. אתמול (שבת) השדים האדומים נכנעו לעולה החדשה האדרספילד, 2:1 מפתיע במיוחד, והפער ממנצ'סטר סיטי שבפסגה כבר עומד על חמש נקודות.


מיד לאחר ההפסד, המנג'ר ז'וזה מוריניו חזר להרגליו הישנים ותקף את השחקנים על ההופעה הגרועה: "השחקנים צריכים לקיים מסיבת עיתונאים ולהסביר את היכולת הגרועה שלהם", אמר בנחרצות. זה היה ניצחון ראשון אחרי 35 שנה של האדרספילד על יונייטד.




טעויות אישיות של חואן מאטה והבלם השבדי ויקטור לינדלוף, עליו כתבו אוהדים "שיילך לעבוד באיקאה", הביאו להפסד. מוריניו שבעבר תמך בשחקניו במצבים קשים, מיד תקף הפעם: "הגישה שלהם הייתה עלובה. אלה היו מאטה, לינדלוף ואולי עוד כמה שחקנים שחיכו לעשות טעויות. היריבה ניצחה אותנו בגלל הגישה שלנו. אם אני מפסיד משחקים אז לפחות שנפסיד לקבוצה שמגלה יכולת טובה יותר". 


A frank assessment of today's result from Ander Herrera… pic.twitter.com/S8ucttuZCw

— Manchester United (@ManUtd) October 21, 2017


ב"סאנדי מירור" נכתב שלינדלוף לא קיבל צ'אנס לפתוח בהרכב מאז נרכש ב-31 מיליון ליש"ט ועכשיו ברור לכולם למה. "הייתה לו הופעה מזוויעה. הוא לא יקבל עוד הזדמנות בזמן הקרוב". לדעת העיתון הסיבה לחולשה בהגנה הייתה הפציעה של פיל ג'ונס בדקה ה-23. לינדלוף החליף אותו וקיבל ציון 3 בעיתון. זה היה הפסדו השלישי של מוריניו בפרמייר-ליג לעולה חדשה ועל כך אמר: "אני לא זוכר דבר כזה, אפילו במשחקי ידידות לא היינו גרועים כל כך".


אם יש משהו חיובי שיכולים לקחת אוהדי השדים האדומים מהמשחק בהאדרספילד, זה השער של מרכוס ראשפורד שכבש את ה-13 במועדון כשהוא בן 19 בלבד. רק וויין רוני (15 שערים) כבש יותר ממנו בגילו.


קאסמירו. מוריניו אוהב אותו (gettyimages)
קאסמירו. מוריניו אוהב אותו (gettyimages)


בעניין אחר, "דון בלון" הספרדי פרסם שמוריניו אוהב מאוד את קאסמירו ויעשה מאמצים גדולים בקיץ הקרוב לרכוש את הקשר הברזילאי מריאל מדריד. "טוטו ספורט" האיטלקי טוען שהשדים האדומים נמצאים במירוץ אחרי חוסה חימנס מאתלטיקו מדריד בו חושקות גם יובנטוס ומילאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי