פפ גווארדיולה: "כשאגוארו ישבור את השיא תהיה חגיגה"

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | Gettyiamges

מאמן מנצ'סטר סיטי החמיא לחלוץ שהשווה את שיא השערים במועדון, כשכבש את ה-177 שלו ב-0:3 על ברנלי: "אולי יזמין את כולנו לארוחה". וגם: התייחסותו לאירועים בקטאלוניה. התכולים רוצים כישרון בן 16 של פ.ס.ז'

(גודל טקסט)
סרחיו אגוארו כבש את השער ה-177 במדי מנצ'סטר סיטי ב-0:3 על ברנלי אתמול, ניצחון שפתח פער של חמש נקודות על מנצ'סטר יונייטד בפסגה, ובכך "קון" השתווה למלך השערים של כל הזמנים בתולדות הסיטיזנס, אריק ברוק שעשה זאת לפני 77 שנה.


אגוארו שב להרכב והבקיע שלושה שבועות אחרי תאונת הדרכים שעבר במאסטרדם בה כמעט נהרג, אבל את הכותרות גנב ברנרדו סילבה הפורטוגלי שזכה להזדמנות בהרכב וסחט פנדל גבולי בדרך לשער הראשון במשחק. מנג'ר ברנלי שון דייץ' טען שהקשר צלל, אך הוא מצדו הכחיש: "פופ נגע בי בוודאות".




מי שהיה מרוצה במיוחד בסיום היה פפ גווארדיולה, שבחר להחמיא לאגוארו: "כשאתה בחוץ שלושה שבועות ולא משחק, אתה צריך לחזור לקצב המשחק והוא עשה את זה היום. השער הזה היה חשוב לו וכשהוא ישבור את השיא זו תהיה חגיגה. זה כל כך חשוב לו לשבור את השיא. אולי כשיכבוש יגיד לנו תודה ויזמין את כל הקבוצה לארוחת ערב". סיטי גם שברה את שיא המועדון כשרשמה ניצחון 11 רצוף בכל המסגרות.


Sergio Agüero has now scored 177 competitive goals for Manchester City; equalling Eric Brook's all-time club record.

History is imminent. pic.twitter.com/1zOekHaGgM

— Squawka Football (@Squawka) October 21, 2017


על הפער של חמש נקודות מיונייטד אמר פפ: "באוקטובר זה לא משמעותי. אם היינו במאי זה היה סיפור אחר. אני עדיין זוכר את עשרת הניצחונות הראשונים שלנו בעונה שעברה וזה לא עזר. אנחנו צריכים להיות מרוכזים בכל שנייה של המשחק. בשנה שעברה היינו כובשים והופכים לאחר מכן לעצבניים". 


בנוסף ל-0:3 על ברנלי, בסיום התייחס גווארדיולה להחלטת ממשלת ספרד לבטל את האוטונומיה של קטאלוניה. "זה יום עצוב לדמוקרטיה. הייתי בטוח שדברים כאלה כבר לא קורים במאה ה-21. הפרלמנט של קטאלוניה יותר ותיק משל ספרד. בקטאלוניה רצו לדעת מה העם רוצה, להיפרד או להישאר בספרד. הם אפילו לא אפשרו לנו את זה. הם החליטו לבטל את עצמאותנו רק בגלל שאנשים מחו על כך ברחובות".



לא מתרגש מיתרון חמש הנקודות על יונייטד (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי