גיגסי רוצה את אברטון או לסטר: אני מתאים לקבוצות כאלה

גיגס. בדרך חזרה והפעם כמנג'ר על הקווים
גיגס. בדרך חזרה והפעם כמנג'ר על הקווים | צילום: Gettyimages

שחקן העבר מעוניין לחזור לאמן. דייץ' מברנלי הוא המועמד המוביל בשתי הקבוצות, גם טוכל וסילבה הוזכרו כבאים בחשבון בטופיס

(גודל טקסט)
ראיין גיגס, שחקן העבר האגדי של מנצ'סטר יונייטד, הביע את רצונו לאמן את לסטר או אברטון שפיטרו לאחרונה את קרייג שקספייר ורונלד קומאן. "לסטר היתה אלופה ואברטון קבוצה גדולה עם מסורת ששיחקה שנה שעברה כדורגל מצוין. אני מעוניין לאמן קבוצות כאלה, אני מתאים לקבוצות כאלה", אמר גיגסי ל"סקאי ספורטס".


ניסיון האימון של גיגס מסתכם כשתפקד כמאמן חרום ביונייטד בסוף עונת 2014/15 ואחר כך עזר להיות עוזרו של לואיס ואן חאל. לגיגסי יש מליץ יושר בתוך הקבוצה וויין רוני. האם שני החברים וכוכבי הענק של אולד טראפורד ישתפו שוב פעולה כמאמן ושחקן בגודיסון פארק.





אלא בינתיים גם השועלים וגם הטופיס סימנו את את שון דייץ' מנג'ר ברנלי. "מוריניו הג'ינג'י" עושה עבודה נהדרת בסגלגלים וכבר הוזכר בזמנו גם למשרה בקריסטל פאלאס. החיסרון עבור אברטון בהחתמת דייץ' הוא כפול: גם דמי פיצוי לברנלי בסך של כשני מיליון ליש"ט וגם סימן שאלה גדול: האם דייץ' שאימן בעברו רק קבוצות קטנות יכול יהיה להתמודד עם שאיפות של קבוצה גדולה יחסית כמו אברטון. בנוסף לדייץ' הוזכרו תומאס טוכל אקס דורטמונד ומרקו סילבה שמאמן כרגע בהצלחה גדולה את ווטפורד.


בעוד גיגסי מציע עצמו לתפקיד הקדיש היום (שלישי) "דיילי מייל" כתבת ענק בעניין ההתעלמות של הגדולות מהמאמן האגלי. העיתון תהה אם אין מועמדים אנגלים בעלי שם שיוכלו לנהל את אחת משבע הגדולות לאור הכישלון האדיר של קומאן שבזבז ב-220 מיליון ליש"ט באברטון ורובם בכלל לא התאימו לקבוצה. העיתון גם מציין את הכישלון המתמשך של ארסן ונגר ופתיחת העונה הגרועה של ליברפול תחת יורגן קלופ.



Ryan Giggs has told @SkySports he is interested in vacant Everton and Leicester managerial roles. https://t.co/BYzhttnaaU#SSNpic.twitter.com/jP6gu0XDJi

— Sky Sports News (@SkySportsNews) October 23, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי