שערוריה באנגליה: ארסנל ומנצ'סטר סיטי עלולות להיזרק מהגביע

אדוארד אנקיטייה
אדוארד אנקיטייה | AFP

חוקי גביע הליגה מאפשרים רק חילוף אחד בהארכה, ואילו שתי הקבוצות לא כיבדו את הכללים מול וולבס ונוריץ', כשאפילו השופטים לא היו מודעים לבעיה ולא מנעו זאת. פפ התלונן על הכדור: "אי אפשר לכבוש איתו"

(גודל טקסט)
ארסנל ומנצ'סטר סיטי נזקקו אתמול להארכות כדי לנצח את נוריץ' ו-וולבס, אבל שתי הקבוצות עלולות להיענש או אפילו להיפסל מרבע הגמר אחרי שביצעו חילוף אחד יותר מדי בהארכות.


לפי חוקי גביע הליגה מותר להם להחליף ארבעה שחקנים, אבל רק אחד בהארכה ואילו שתי הקבוצות עשו חילופים של שני שחקנים בהארכה. כעת נוריץ' ו-וולבס יתלוננו לוועדת גביע הליגה ויבקשו הסברים.



ארסן ונגר טען שפעל לפי החוק ואילו בוולבס לא ידעו כלל שסיטי עברה על החוק. בנוריץ' טענו מיד אחרי המשחק שארסנל הפרה את החוק החדש של החילופים. התקשורת האנגלית ציינה הבוקר שהדבר רק מעיד על כך שהגביע הפך לפארסה. גם השופטים לא ידעו שמותר בהארכה לשתף רק שחקן אחד ולא מנעו את המהלך.


פפ. הכדור אשם?
פפ. הכדור אשם? (AFP)


מנצ'סטר סיטי נזקקה ל-1:4 בפנדלים כדי לנצח את מוליכת הצ'מפיונשיפ וולבס אחרי 0:0 במשחק עצמו. פפ גווארדיולה טען אחרי המשחק בצורה מוזרה שכדור המשחק בו משתמשים במשחקי גביע הליגה גרם ליכולת החלשה של סיטי ואמר שהוא בלתי נסבל. תירוץ מוזר. פפ טען: "הכדור הזה קל מדי. הוא נע מהר מדי לכל המקומות. זה לא כדור טוב. זה בלתי אפשרי לכבוש איתו ואני אומר את זה למרות שניצחנו כך שזה לא תירוץ", אמר הקטאלוני, "כל השחקנים שלי שאלו מה צריך להיות. זה לא כדור רציני אם רוצים שהגביע יהיה רציני".


קלאודיו בראבו שאיבד את מקומו בהרכב הציל שני פנדלים, וסרחיו אגוארו כבש בבעיטת "פאננקה". סיטי נעצרה על 0:0 דווקא מול קבוצת הצ'מפיונשיפ ונונו סאנטו המנג'ר הפורטוגלי הפך לראשון שהצליח למנוע מסיטי לכבוש מולו העונה אחרי ש-14 מנג'רים קודמים לא הצליחו למרות שאגוארו וגבריאל ז'סוס פתחו בהרכב.


1️⃣4️⃣ managers have faced Pep Guardiola this season and only one of them prevented #mcfc from scoring…

#Wolves boss Nuno Santo pic.twitter.com/h3Mer7FFvG

— The Sack Race (@thesackrace) October 24, 2017

ארסנל פיגרה נגד נוריץ' מהצ'מפיונשיפ 1:0, אבל הפכה את התוצאה עם ניצחון 1:2 בהארכה והציגה ילד מוכשר חדש. אדוארד אנקטייה בן ה-18 כבש, ומתברר שהוא היה בנוער של צ'לסי והיא ויתרה עליו. הוא כנראה עומד להיות אחת התגליות החדשות של התותחנים וכבר כעת הוא מושווה לתיירי הנרי. אנקטייה גם עשה היסטוריה – הוא השחקן הראשון שנולד אחרי שארסן ונגר הגיע לארסנל.


ארסן ונגר אמר על הצעיר: "אני לא יודע למה צ'לסי שחררה אותו, אבל ברגע שזה קרה לקחנו אותו. הוא שחקן מוכשר וידעתי שהוא מסוגל לעלות מהספסל ולשנות את התוצאה. יש לו חוש ריח לתנועות מורכבות במגרש. הוא הוא לא גבוה, אבל כבש בנגיחה וזה מראה שהוא נחוש". ונגר גם הודה שהשחקן קיבל צ'אנס רק בגלל שהסגל שלו היה מצומצם.


1 – Eddie Nketiah (born 30/05/99) is the first player born after Arsene Wenger was appointed @Arsenal manager to score for the club. Youth.

— OptaJoe (@OptaJoe) October 24, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי