צפו בתקצירים: צ'לסי חגגה, 2:3 ענק לווסטהאם על טוטנהאם

אנטוניו רודיגר
אנטוניו רודיגר | AFP

קונטה אומנם עלה בהרכב משני, אך גבר 1:2 מול אברטון, שרשמה משחק שביעי ברציפות בכול המסגרות ללא ניצחון. הפטישים חגגו עם ניצחון דרמטי מול טוטנהאם, צמד לאיוו

(גודל טקסט)
אחרי שארסנל, מנצ'סטר יונייטד ומנ'צסטר סיטי העפילו אתמול (שלישי) לרבע גמר גביע הליגה האנגלי, גם צ'לסי חגגה היום על חשבון אברטון הקורסת. מאוחר יותר, ווסטהאם הפכה פיגור כפול מול טוטנהאם והעפילה לגמר בסיומו של דרבי לונדוני ענק. 



 

צ'לסי – אברטון 1:2

לראשונה ללא רונאלד קומאן, הטופיז לא הצליחו לצאת מהמשבר מול הרכב משני של האלופה. אנטוניו קונטה בחר להעניק דקות לשחקני הסגל הרחב, אך דווקא אנטוניו רודיגר (26) היה זה שסידר לבלוז מקום בשלב הבא עם שער בכורה. הבלם הגרמני ניצל בישול של כריסטיאן מוסונדה ונגח כדור קשתי מושלם לחיבורים. וויליאן הכפיל בתוספת הזמן (93), דומינק קלברט לווין (94) רק צימק. אברטון, שעדיין לא הודיעה על יורש לקומאן, עם משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון והיא תנסה להתמקד בליגה. צ'לסי יכולה לחייך בעיקר אחרי שהעניקה למספר שחקנים בכירים כמו טיבו קורטואה, אדן הזאר, אלברו מוראטה וססק פברגאס מנוחה משמעותית. 


שער בכורה. רודיגר (AFP) 


טוטנהאם – ווסטהאם 3:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

איזו דרמה ענקית בדרבי הלונדוני, בסיומו סלאבן ביליץ' חייך אחרון. התרנגולים קיוו להסתדר ללא הארי קיין והוגו לוריס וכבר הובילו ביתרון כפול משערים של מוסה סיסוקו (6) ודלה עלי (37), אך מחצית שנייה מרשימה של הפטישים הבטיחה להם מקום בשלב הבא. אנדראה איוו (55, 60) להט ואנג'לו אוגבונה (70) השלים מהפך דרמטי. טוטנהאם עם הפסד ראשון בכול המסגרות אחרי 11 משחקים, ביליץ' יכול סוף סוף לחייך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי