צפו: אתלטיקו מדריד ובילבאו הובכו, ויאריאל הופתעה

תומאס פארטיי
תומאס פארטיי | אלבום פרטי

הקולנצ'ונרס סיימו רק ב-1:1 מול אלצ'ה מליגת המשנה, הצוללת הצהובה נכנעה 1:0 לפונפרדינה מהליגה השלישית. הבאסקים לא הצליחו לנצח את פורמנטרה, גם היא מהליגה השלישית

(גודל טקסט)
משחקי שלב 32 האחרונות בגביע הספרדי נמשכים הערב (רביעי), כאשר במוקד עמד ה-1:1 המאכזב של אתלטיקו מדריד אצל אלצ'ה, מליגת המשנה. אבל עוד קודם לכן נרשמה הפתעה גדולה כאשר אתלטיק בילבאו סיימה ב-1:1 בלבד אצל פורמנטרה, מתחתית הליגה השלישית בספרד. גם ויאריאל נותרה המומה אחרי הפסד מדהים לפונפרדינה, גם היא מהליגה השלישית.


אלצ'ה – אתלטיקו מדריד 1:1 

התקופה הרעה של הקולצ'ונרוס לא נעצרה גם מול הקבוצה מליגת המשנה. דייגו סימאונה העניק קרדיט למספר שחקני הסגל הרחב, אך הם אכזבו בגדול. המפגש מפתח בצורה טובה עבור האורחת עם שער של תומאס פראטי בדקה ה-17, אך משחק פושר מצדם של לוסיאנו וייטו ופרננדו טורס הותיר את אתלטיקו פגיעה. המארחת צברה ביטחון ויצאה קדימה כאשר לולו פל דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-52, תוצאה שנשמרה עד לסיום. האם אתלטיקו מסוגלת להתאושש בגומלין? 


 


אייבר – סלטה ויגו 2:1

במפגש על טהרת הליגה הבכירה, האורחת השיגה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין. גוסטבו קבראל כבש כבר בדקה הרביעית, ג'ון גידטי הוסיף (44) ובתווך שער של סרג' אנריק (18) לא הספיק עבור אייבר. המארחת עם משחק שביעי ברציפות בכול המסגרות ללא ניצחון, סלטה הצליחה להשכיח את ההפסד הכואב לאתלטיקו במחזור האחרון. 


פונפרדינה – ויאריאל 0:1 

הקבוצה מהליגה השלישית היממה את הצוללת הצהובה. סרג'י קידנוצ'ה חגג מול יריבת מכבי תל אביב בליגה האירופית, שרק במחזור האחרון כתשה 0:4 את לאס פלמאס. חאבי קאייחה יקווה להימנע מהדחה מבישה בגומלין שיתקיים בחודש הבא.


פורמנטרה – אתלטיק בילבאו 1:1 ׁ(לחצו לצפייה בתקציר)

כידוע בגביע הספרדי המשחקים נערכים בשיטת בית וחוץ, אבל פורמנטרה הקטנה עשתה את שלה כשבמגרשה הביתי, לעיני כ-2,500 צופים, סחטה 1:1 מאתלטיק בילבאו ורשמה את אחד התוצאות הטובות של המועדון, בוודאי בשנים האחרונות. פרננדו לינייאן מצא את הרשת בדקה ה-60, הבאסקים בהרכב חסר למדי העלו את ראול גארסיה מהספסל והאחרון גם היה מי שמצא את השוויון בדקה ה-63, דקה אחת בלבד אחרי שנכנס, וקבע את תוצאת הסיום. הגומלין ייערך בסוף החודש הבא בבילבאו ולא קשה לנחש שאז, ככל הנראה, תצליח לנצח ולהשיג את הכרטיס לשלב הבא.


Less than one hour left for the opening whistle #athlivepic.twitter.com/hgSoWicFxu

— Athletic Club (@Athletic_en) October 25, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי