דאגה גדולה בטוטנהאם: קיין עשוי להחמיץ את יונייטד

הארי קיין
הארי קיין | AFP

התרנגולים מודאגים ממצבו של החלוץ המצטיין, פוצ'טינו מאוכזב לאחר ה-3:2 לווסטהאם: "חייבים לחזור למסלול". ביליץ' ניצל מפיטורים בזכות הניצחון, נובל: "הראינו שיש לנו כבוד לחולצה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אחרי כל המחמאות בתקופה האחרונה, טוטנהאם אכזבה אמש (רביעי) כששמטה יתרון של שני שערים והפסידה 3:2 לווסטהאם בשמינית גמר גביע הליגה. לא פחות מההפסד, במועדון הלונדוני מודאגים מפציעתו של החלוץ הארי קיין. הכובש המצטיין של התרנגולים נמצא בספק לקראת קרב הצמרת המסקרן מול מנצ'סטר יונייטד בשבת (14:30, ספורט1) בין השנייה לשלישית בטבלת הפרמייר-ליג (20 נקודות לכל אחד).

קיין נפצע בשריר הירך האחורי בניצחון על ליברפול במחזור האחרון (1:4) ואתמול לא היה בסגל. מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו הודה שהכוכב שלו עשוי לא לשחק: "עוד נראה אם הוא ייסע למנצ'סטר. נצטרך לנתח את מה שקורה בקבוצה ונדע בעוד כמה ימים. נאלצתי לערוך רוטציות מסיבות שונות היום". קיין כבש 11 שערים בשמונת המשחקים האחרונים של הקבוצה.

פוצ'טינו לא היה מרוצה מההפסד למרות שמדובר רק בגביע הליגה: "המחצית הראשונה הייתה קלה עבורנו. כבשנו שני שערים והובלנו. בחצי השני ספגנו שלושה שערים ב-15 דקות ולא שיחקנו אגרסיבי והייתה נפילה במנטליות. נכון שמדובר בגביע הליגה, אבל זו הרגשה רעה להפסיד בצורה כזאת. אחרי משחקים נגד ריאל מדריד וליברפול והרכב שונה קשה לשמור על אותה מוטיבציה, אבל חייבים לחזור למסלול נגד יונייטד וריאל מדריד באלופות". זה היה ההפסד הראשון של טוטנהאם במשחק בו הובילה בהפרש שני שערים מאז 2012 כשנוצחה 5:2 מול ארסנל באמירויות.

עבור ווסטהאם הניצחון הזה היה קריטי. סלאבן ביליץ' הודה שהיה בטוח כי יפוטר אחרי ההפסד בליגה לברייטון 3:0 והניצחון הזה השאיר אותו בתפקיד לעוד תקופת זמן. במחצית בפיגור 2:0 ביליץ' נראה שבור, אבל אחרי 45 דקות הוא קם לתחיה בזכות הצמד של אנדרה אייו ושער הניצחון של אנג'לו אוגבונה האיטלקי. הקפטן מארק נובל הוסיף באושר: "הראנו שיש לנו כבוד לחולצה של המועדון".

הארי קיין. דאגה גדולה בטוטנהאם (AFP)
הארי קיין. דאגה גדולה בטוטנהאם (AFP)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי