בעלי ארסנל: רוצים להשאיר את אוזיל וסאנצ'ס, אך צריך שניים לטנגו

סטן קרונקי
סטן קרונקי | טוויטר

סטן קרונקי, שמחזיק ב-67% ממניות המועדון, שיגר מסר לאוהדים: "האוהדים שרוצים לגרש אותי לא יצליחו במשימה שלהם". בנו הוסיף: "אנחנו צוחקים על זה שהתשוקה של האוהדים היא החלק הכי מסוכן במועדון"

(גודל טקסט)

אוהדי ארסנל דיי מיואשים בשנים האחרונות מניהול המועדון והישגי הקבוצה. הבוקר (חמישי) דיבר לראשונה בעל המניות סטן קרונקי האמריקאי, שמחזיק 67.1 אחוז ממניות המועדון, על התכניות שיש לו לגבי ארסנל: "האוהדים שרוצים לגרש אותי מהמועדון לא יצליחו במשימה שלהם. הגעתי לכאן כדי לזכות בתארים ולא לעשות כסף על חשבון הקבוצה. יש דרכים הרבה יותר טובות לעשות כסף מאשר לקנות קבוצת כדורגל".

על ארסן ונגר אמר: "הוא האיש הכי אמביציוני במועדון. הוא רוצה רק לזכות בתארים, אנחנו משוחחים כמעט כל יום. מה שמניע אותו זה הרצון לזכות בתארים. לאוהדים יש זכות לדעה משלהם והם הכי חשובים למועדון, אבל אני תמיד חושש שלא ישפיעו על השחקנים ויזיקו להם".

למחזיק המניות היו גם בשורות משמחות: "ארסנל רוצה להשאיר במועדון את מסוט אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס, ולהחתים אותם על חוזים ארוכי טווח. אנחנו מאמינים שאפשר לשכנע אותו להישאר, והמטרה שלנו תמיד להביא שחקני צמרת ולהשאיר את אלה שאצלנו. כמובן שכדי לעשות זאת צריכים שניים לטנגו, אבל אנחנו מרוצים מהם ומקווים לשכנע אותם להמשיך לשחק בקבוצה".

קרונקי בן ה-70, שהונו מסתכם ב-8.1 ליש"ט, היה למעשה מי שהכריע בהארכת חוזהו של ונגר בקבוצה: "צדקנו שהשארנו אותו, הוא איש חזק ומפוקס. כשאתה מחליט כאלה החלטות אתה לוקח הרבה גורמים בחשבון. קל מאוד להחליף מאמנים, קבוצות עושות את זה כל הזמן. קשה יותר להחליף מאמן ולהישאר מצליח. גם אם לא זכינו באליפות הרבה זמן, הקבוצה הזו מצליחה בכל המובנים. אני חש שהעונה הוא מרוכז יותר מתמיד ויש לנו הערכה גדולה אליו".

אלכסיס סאנצ'ס. יישאר בארסנל? (AFP)
אלכסיס סאנצ'ס. יישאר בארסנל? (AFP)

המיליארדר האמריקאי גילה: "לא נמכור את המועדון בשום אופן. אני אוהב את ארסנל ואת התחרותיות שבה. לזכות בגביע האנגלי ולקבל אותו בוומבלי זו חוויה שאין לתאר אותה. זה דבר נפלא לדבר כל הזמן על כדורגל עם ונגר, ולחוש את חדר ההלבשה".

ג'וש, בנו של קרונקי, נמנה גם כן בהנהלת ארסנל והוסיף: "האוהדים הם חרב פיפיות. מצד אחד אנחנו זקוקים לתשוקה שלהם, מצד שני הם יכולים להשפיע לרעה על השחקנים. אנחנו צוחקים על זה שהתשוקה של האוהדים היא החלק הכי מסוכן במועדון".

קרונקי ו-ונגר. האמריקאי מעריך את הצרפתי (טוויטר)
קרונקי ו-ונגר. האמריקאי מעריך את הצרפתי (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי