צפו בתקציר: 0:1 לצ'לסי על יונייטד. שער גדול למוראטה

מוראטה
מוראטה | Getty

אלברטו מוראטה כבש בנגיחה בדקה ה-55 והעניק ניצחון מוצדק לבלוז. השחקנים של מוריניו החלו לשחק רק בדקה ה-70 לערך. הפער בפסגה: 8 נק'. במקביל: אברטון הפכה פיגור 2:0 לניצחון אדיר 2:3 על ווטפורד

(גודל טקסט)
הפעם זה לא עזר לז'וזה מוריניו. הכדורגל הטקטי והמכוער שהעניק לשדים האדומים 0:0 אצל ליברפול ו-0:1 בבית על טוטנהאם לא עבד מול צ'לסי  ומנצ'סטר יונייטד נוצחה בצדק 1:0 ואיבדה הרבה גובה במאבק האליפות מול היריבה העירונית סיטי: 31 נק' מול 23.


75 דקות לערך לקח ליונייטד להראות שגם היא יודעת לתקוף ואז גם היא מרכוס ראשפורד ומרואן פלאיני לשתי הזדמנויות מעולות. אז לא לא משחקים יותר פתוח מתחילת המשחק? לפורטוגלי הפתרונים. אגב היה זה ההפסד השני של השדים האדומים בליגה, אבל שניהם נפלו בשלושת המחזורים האחרונים.




צ'לסי מצדה רשמה ניצחון ליגה שלישי רצוף והיא מוצאת את עצמה במקום הרביעי עם אותו מספר נקודות כמו ליריבה טוטנהאם ורק נקודה פחות מיונייטד. אז אולי מאבק האליפות נראה סגור אבל מאבקי המיקום בטופ 4 יהיו אדירים מתמיד. 



הרכבים: 

צ'לסי: טיבו קורטואה, ססזאר אספיליקווטה, פיל ג'ונס, אנדרס כריסטיאנסן, אנגולו קאנטה, דוידה זפאקוסטה, טימואה בקאיוקו, ססק פברגאס, מרקוס אלונסו, אדן הזאר, אלברו מוראטה. 

מנצ'סטר יונייטד: דוד דה חאה, אריק באיי, פיל ג'ונס, כריס סמולינג, אנטוניו ולנסיה, אנדר הררה, נמניה מאטיץ', אשלי יאנג, הנריק מחיטריאן, רומלו לוקאקו, מרכוס ראשפורד.


מהלך המשחק
דקה 7 –
פיל ג'ונס דחק את הכדור לשערו הוא, אבל השופט פסל את ה-0:1 לצ'לסי בטענה שמוראטה דחף את בלם יונייטד.



מוראטה. 

דקה 12 – צ'לסי לא מפסיקה לתקוף אבל באקיוקו כחול השיער בעט החוצה ממצב קורץ.


דקה 19 איזה הצלה של דה חאה! הזאר התקדם מימין וירה פצצה למרכז השער מ-16 מ', דה חאה באינסטנקט נפלא הדף ואת הריבאונד נגח פברגאס מקרוב לרשת החיצונית.


הזאר. דה חאה לקח לו גול (AFP)


דקה 30 –
ראשפורד לחץ על הגנת צ'לסי וכמעט חטף אבל אלונסו הרחיק.


דקה 40
– פברגאס הגביה קרן וכריסטיאנסן נגח מעל השער.


דקה 53
איזה החמצה של הזאר! המחצית השנייה החלה בדיוק איפה שנגמרה הראשונה. בכיוון אחד בלבד אבל הבלגי בעט מחמישה מטרים ולבד מול דה חאה לידי השוער.


דקה 55, 0:1  לצ'לסי –  אספילקווטה פרץ מימין והרים כדור למרכז הרחבה, מוראטה התרומם ונגח לכיוון הנגדי ולדה חאה לא נותר כל סיכוי. הצדק נעשה. עבור הספרדי מדובר בשער שביעי.



צ'לסי חוגגת. שער מוצדק () 


דקה 72
 – הזדמנות טובה ברחבה למרסיאל המחליף אבל הכדור סמך לקורה.


אברטון – ווטפורד 2:3
המארחת, שהחלה את המחזור במקום ה-19, ועם חמישה הפסדים רצופים מחפשת לצאת מהמשבר הגדול בתולדותיה בעשור הראשון. המחצית הראשונה התנהלה בשליטת האורחים המפתיעים מלונדון אבל הסתיימה ללא שערים.


את המחצית השנייה לא ישכחו בגודיסון פארק הרבה שנים. רישאלסון הברזילאי וכריסטיאן קבאסלה הבלגי העלו את הצרעות ל-0:2 בדקה ה-64. עומר ניאסי צימק ל-2:1 בדקה ה-68 ודומיניק קלברט-לואיס, שנכנס במקומו של וויין רוני, השווה בדקה ה-74. בדקה ה-90 נפסל פנדל לזכות הטופיס ואחרי דקות ארוכות של ויכוחים דייק לייטון ביינס וקבע מהפך, 2:3 אברטון. השופט האריך את המשחק בעשר(!) דקות וממש לפני השריקה האחרונה נפסק פנדל לאורחים. בדקה ה-100(!) אבל טום קלברלי בעט לקורה. לא יאומן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי