בהלה בליברפול: יורגן קלופ חש ברע והובהל לבית החולים

יורגן קלופ. הרשים את ראשי ברצלונה
יורגן קלופ. הרשים את ראשי ברצלונה | צילום: gettyimages

המאמן הגרמני לא הרגיש טוב לאחר שחזר ממשחק צדקה בדרום אפריקה, צפוי לעמוד על הקווים מול סאות'המפטון בשבת. האוהדים כתבו: "הבלמים לא עושים אותו בריא". מאנה, ללאנה והנדרסון צפויים להיות בסגל

(גודל טקסט)

שעות של חרדה עברו אמש (רביעי) על ליברפול ואוהדיה כשהמאמן יורגן קלופ חש ברע והובהל לבית החולים. הגרמני חזר מדרום אפריקה שם השתתף במשחק צדקה ולפתח חש שלא בטוב ונלקח לבית החולים לבדיקות מקיפות.

בעקבות האירועים המאמן החמיץ את אימון הערב וגם ערב גאלה לסרט חדש שיצא על שחקן העבר של המועדון קני דלגליש. אתמול נטען באנגליה שקלופ יחמיץ את המשחק הקרוב מול סאות'מהפטון, אבל הבוקר נכתב ב"ליברפול אקו" שהוא אמור לחזור לפעילות מלאה ולהיות על הקווים בשבת. לאחר המשחק הוא צפוי לעבור בדיקות נוספות.

מהמועדון נמסר שהמאמן נלקח לבית החולים בעיקר כאמצעי זהירות, אך לא נמסרו פרטים נוספים. בשנה שעברה המאמן החמיץ את המשחק מול סנדרלנד בגלל ניתוח אפנדיציט שעבר והמשחק נוהל על ידי עוזריו. אוהדי הקבוצה שלחו ברכות החלמה באמצעות הרשתות החברתיות. אחד מהם כתב: "זה מה שהיה חסר לנו. יש לנו פצועים רבים ועכשיו גם המנג'ר נפצע? ללא ספק הבלמים שלו לא עושים אותו בריא. אתה יכול להיות חולה כשאתה משחק עם דיאן לוברן במרכז ההגנה".

ויש גם חדשות טובות. סאדיו מאנו שחזר פצוע ממשחקה של נבחרת סנגל, ערך אימון מלא ועשוי להיות בסגל מול סאות'המפטון. בקבוצה הבהירו שהשחקן המוכשר לא סובל מפציעה רצינית. גם אדם ללאנה וג'ורדן הנדרסון חזרו להתאמן באופן מלא ועשויים לקבל דקות. ללאנה נעדר מהמגרשים מאוגוסט בגלל פציעה בירך.
 

יורגן קלופ. עם בלמים כאלה מובן למה הוא לא מרגיש טוב (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי