צפו בתקציר: 1:4 ליונייטד על ניוקאסל. פוגבה כבש, זלאטן נכנס

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Getty

שני הכוכבים, שחזרו מפציעות ממושכות, תרמו לניצחון והקטינו את הפער מסיטי בפסגה לשמונה נקודות. 0:2 למוליכה בלסטר, 0:4 לצ'לסי אצל ווסט ברום, 0:3 לליברפול על סאות'המפטון. צפו בתקצירים

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי רשמה ניצחון ליגה עשירי ברציפות, 0:2 בחוץ על לסטר משערים של גבריאל ז'סוס וקווין דה בריינה והמשיכה להתבסס בפסגה. יונייטד, היריבה העירונית, חגגה עם 1:4 על ניוקאסל כשפול פוגבה וזלאטן איברהימוביץ' תורמים לניצחון ולשמירה על פער של שמונה נקודות מסיטי (34 מול 26).

צ'לסי הביסה 0:4 בחוץ את ווסט ברומיץ' (צמד של אדן הזאר, אלברו מוראטה ומרכוס אלונסו ונותרה שלישית עם 25 נקודות. ליברפול, שהביסה 0:3 בבית את סאות'המפטון , ברנלי המפתיעה שניצחה 0:2 את סוונזי בבית וארסנל שניצחה 0:2 את טוטנהאם בדרבי הלונדוני הגדול, מצטרפות לתרנגולים בקרב צמוד על המקום הרביעי.

מנצ'סטר יונייטד – ניוקאסל 1:4
המגפייז לא התחשבו בהתרגשות האדירה של המארחת עם חזרתם של פוגבה ואיברהימוביץ' ועלו ליתרון משער של דוויט גייל, שגם כבש את השער הראשון של קבוצה אורחת באולד טראפורד. פוגבה בישל את ה-1:1 למרסיאל, סמולינג קבע יתרון 1:2 ממש לפני השריקה למחצית. הקשר הצרפתי הרשית בעצמו את ה-1:3 ורומולו לוקאקו קינח וחתם את התוצאה הסופית, 1:4.

מהלך המשחק
דקה 14, 0:1 לניוקאסל –
 דיאנדרה ידלין פרץ מימין והעביר למרכז, ויקטור לינדולף החליק ברחבה והותיר לדוויט גייל לכבוש את השער הראשון שיונייטד סופגת העונה באולד טראפורד.


גייל. היתרון שלו לא החזיק מעמד (Getty)

דקה 37, 1:1 – פוגבה להטט באגף הימני מול מאנקיו ואז עבר את המגן הספרדי ושם כדור מושלם על הראש של אנתוני מרסיאל שהמשיך אותו לרשת.

דקה 45, 1:2 – שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית פרץ אשלי יאנג משמאל, הגביה לרחבה וסמולינג נגח פנימה.


פוגבה. באולד טראפורד קיבלו תמורה לגעגועים (Getty)

דקה 54, 1:3 – לוקאקו הגביה מימין, ראשפורד הוריד בראש והותיר לפוגבה רק לגלגל לרשת.


דקה 70, 1:4
– עוד מהלך התקפי נהדר של יונייטד בסיומו שובר לוקאקו בצורת של כמעט חודשיים בלי שער ועולה לשמונה שערים העונה.


פוגבה. איתו אפשר לרוץ לאליפות? (Getty)

דקה 77 – אולד טראפורד כולו עומד על הרגליים כשאיברה נכנס לשחק, חודשיים מוקדם מהצפוי, במקום מרסיאל.


דקה 89
– כדור מגיע לשבדי, הנושא את הספרה 10 על גבו, ברחבה אבל המספרת שלו הולך היישר לידי שוער ניוקאסל.

 זלאטן. זה כמעט גם הסתיים בכיבוש (Getty)

לסטר – מנצ'סטר סיטי 2:0 (צפו בתקציר)
פפ גווארדיולה בונה את ברצלונה 2008/09 במנצסטר? כך זה מתחיל להיראות. והנה המספרים: 34 נקודות מ-36 אפשריות, שווה למאזן הכי טוב בפרמייר-ליג. שווה לסיטי של עונת 2011/12 אבל הפרש השערים כבר עומד לחלוטין לטובת הקבוצה של פפ.


פפ. זה מתחיל להיראות כמו ברצלונה הגדולה שלו (Getty)

שופט המשחק סקוט טעה קשות בדקה הרביעית כשלא הרחיק את וינסטנט קומפני והסתפק בצהוב, אבל מבט לסטטיסטיקת המשחק מלמד שהסיטיזנס  היו  כנראה מסתדרים גם בעשרה שחקנים. אחרי שלחצו מחצית שלמה הצליחו האורחים לעלות ליתרון משער של ז'סוס בדקה ה-45. דה בריינה בשער אדיר לחיבורים סגר עניין בדקה ה-49.

מהלך המשחק
דקה 4 – קומפני ניצל מאדום לאחר שהכשיל את ג'יימי וארדי בדרך לשער כשחקן אחרון. השופט אולי התחשב בכך שהמשחק רק החל אבל טעה וסיטי נותרה ב-11 שחקנים.

דקה 45, 0:1 לסיטי – מתפרצת נהדרת של הסיטיזנס הסתיימה במסירת רוחב של דויד סילבה לגבריאל ז'סוס והברזילאי שלא היה בנבדל דחק מקרוב לרשת.


סאנה. סיטי נותנת עוד הצגה (Getty)

דקה 49, 0:2 איזה גול! – סילבה הציל מהקו בעיטה של הארי מקגוויר וסיטי יצאה למתפרצת. דה בריינה שלח כדור עומק לסאנה. החלוץ הגרמני חתך למרכז, ז'סוס וסילבה משכו את הגנת לסטר אליהם בעוד סאנה שלח לאחור לדה בריינה. הפנומן הבלגי עצר, העביר מרגל לרגל וירה פצצה לחיבורים.


סילבה מחבק את ז'סוס. הספרדי הפך העונה לאינייסטה של סיטי (Getty)

ליברפול – סאות'המפטון 0:3 (צפו בתקציר)
לאט לאט המייטירדס חוזרים לעצמם. ניצחון ליגה שלישי ברציפות והפרש שערים 1:10. אז כנראה שאף קבוצה לא תצליח למנוע מסיטי אליפות וליברפול עדיין רחוקה 12 נקודות מהפסגה, אבל כל עוד הרביעייה סדיו מאנה, רוברטו פירמינו, פליפה קוטיניו כשירים ומשחקים יחד יורגן קלופ יכול להרגיש בטוח. הקשר הברזילאי כבש ובישל, בעוד המצרי השלים עם צמד ועלה לפסגת מלך השערים בפרמייר-ליג עם תשעה.

מהלך המשחק
דקה 31, 0:1 לליברפול – הגנת סאות'המפטון הסתבכה בהרחקת כדור קרן, ג'ורג'יניו ווילאנדום מסר ימינה למוחמד סלאח והמצרי חתך למרכז ושיגר פצצה לחיבורים הרחוקים.  עוד מעדן מסלאח ושער שמיני העונה.

דקה 41, 0:2 – קוטיניו הכניס מסירת עומק שחתכה את ההגנה ולסלאח רק נותר לגלגל לשער, התשיעי שלו העונה וקבלו את מלך השערים החדש של הפרמייר-ליג.


קוטיניו. כשהוא טוב, המייטירדס דורסים (Getty)


דקה 68, 0:3
– שחקני ליברפול השתעשעו ברחבת היריבה עד שלקוטיניו נמאס והוא שיגר בעיטה חדה לרשת.


ווסט ברומיץ' – צ'לסי 4:0 (צפו בתקציר)

איזה הצגה של הבלוז שהזכירה את האלופה מהעונה שעברה. אלברו מוראטה כבש ובישל לאדן הזאר, והבלגי הנפלא סיים עם צמד. ססק פברגאס היה המנוע של המכונה וסיים עם שני בישולים להזאר ולמרכוס אלונסו שכבש שער נהדר מטווח אפס.

מי עוד זוכר שהבחורים של אנטוניו קונטה הושפלו עם 2:1 אצל קריסטל פאלאס? מאז צברו הבלוז 12 נקודות מ-12 אפשריות. מנגד החבורה של טוני פוליס רשמה עשרה משחקים ללא ניצחון וארבעה הפסדים רצופים ואיש לא יתפלא אם עוד מנג'ר יפוטר בפרמייר-ליג. 

מהלך המשחק
דקה 17, 0:1 לצ'לסי – פריצה נפלאה של אדן הזאר הסתיימה בבעיטה אדירה לשער, בן פוסטר הדף היישר לאלברו מוראטה שהמשיך את הריבאונד לרשת. שער ליגה שמיני לספרדי.


דקה 20, 0:2 ואיזה גול! –
מוראטה עם הגב לשער קיבל את הכדור ושלח בעקבו כדור בין רגליו של חיג'אזי, בלם ברום, שהגיע להזאר. הבלגי חלף על פני פוסטר וגלגל לרשת.


צ'לסי חוגגת. אפשר להתחיל לספור גם אותם? (Getty)

דקה 38, 0:3 – פברגאס הגביה כדור חופשי משמאל לעבר קו הרוחב ואלונסו שלח את הרגל ומזווית אפס הצליח להרים את הרשת.

דקה 62, 0:4 – שוב פברגאס והפעם הספרדי שלח סרגל על 30 מטר, ממרכז המגרש לקו ה-16 והזאר השתלט על הכדור ניער את חיג'אזי וירה שטוח פנימה.

 

תוצאות נוספות

קריסטל פאלאס – אברטון 2:2

בורנמות' – האדרספילד 0:4

ברנלי – סוונזי 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי