סלאח עקף את פאולר: "יכול להשתפר עוד יותר"

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | AFP

המצרי הנהדר טיפס לראש טבלת המבקיעים בליגה האנגלית אך מאמנו, יורגן קלופ, בטוח שהגרף ימשיך לעלות. בתקשורת האנגלית היללו: "34 מליון ליש"ט נראו כהשקעה גרועה אבל סלאח החזיר טובה למועדון"

(גודל טקסט)
סאדיו מאנה, פיליפה קוטיניו, מוחמד סאלח ורוברטו פירמינו חזרו לשתף אתמול (שבת) פעולה והתוצאה הייתה כדורגל יפה וניצחון 0:3 על סאות'המפטון. ב-"אקו ליברפול" נכתב: "כשארבעת המופלאים משחקים ביחד ליברפול שוב מרשימה".


מוחמד סלאח עם צמד השתלט על המקום הראשון בטבלת כובשי השערים באנגליה ושלח את הפרעונים לבדוק מתי בפעם האחרונה שחקן מצרי שהה שם. סלאח כבש תשעה שערים ב-12 המחזורים ראשונים של הפרמייר-ליג.



ב-"סאן" נכתב: "כשליברפול שלפה 34 מיליון ליש"ט לרכוש את סלאח הייתה הרגשה של עוד השקעה גרועה אחרי שנכשל בצ'לסי, אבל הוא החזיר טובה למועדון". יורגן קלופ אף טען: "הוא יכול להשתפר עוד יותר". המצרי שבר בינתיים את שיאו של רובי פאולר שכבש שמונה שערים ב-1992 ב-12 מחזורים, כשסלאח היה עדיין בן שנה בלבד.


"Mohamed Salah with a touch of genius!" pic.twitter.com/6HD5G4VEHP

— Liverpool FC (@LFC) 18 בנובמבר 2017

קלופ התלוצץ על הבדיקות שלו בבית החולים: "הדבר היחיד שיכול להרוג אותי זה ההפסדים שלנו", אבל אחרי המשחק הוא קיבל לפחות עוד כמה ימים של שקט נפשי. אנפילד הוכח כמבצר אמיתי אחרי שליברפול הפסידה בבית רק שני משחקים ב-33 בליגה. המנג'ר הגרמני התנצל בפני המגן אלברטו מורנו שחזר להיות שחקן הרכב השנה והחמיץ בגלל המשחק את הולדת בנו השני. "החברה הנפלאה שלו ילדה ב-2:30 בלילה והבן שלו נולד בליברפול. הוא היה איתנו במלון אז אני מתנצל בפני החברה שלו", גילה קלופ.


ליברפול רק נקודה מטוטנהאם אחרי שהפסידה לה בליגה 4:1. קלופ אמר: "אנחנו צריכים ללמוד מניסיון. שיחקנו השנה נגד כל הסגנונות והשיטות של כדורגל ונגד קבוצות שונות, אבל מה שהיה באמת גרוע היה ההפסד לטוטנהאם ואנחנו צריכים ללמוד מכך. אולי אחרים יחשבו אחרת, אבל את שאר המשחקים היינו יכולים לנצח ועכשיו אנחנו מנצלים את הניסיון הזה". קלופ החמיא למגן הצעיר טרנט אלכסנדר-ארנולד: "ההופעה הכי טובה שלו בליברפול עד כה".


סלאח חוגג עם מאנה
סלאח חוגג עם מאנה. המופלאים בכושר (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי