סטארידג' יעזוב? קלופ רמז: יש לנו חודש וחצי עד ינואר

יורגן קלופ
יורגן קלופ | AFP

מנג'ר ליברפול התייחס לעתידו של החלוץ האנגלי אותו הוא אינו מרבה לשתף: "מבין שהוא לא מרוצה, אבל יש לנו הרבה משחקים עד אז". הבלם סאיס עשוי להגיע מוולבס

(גודל טקסט)

האם יורגן קלופ רמז לדניאל סטארידג' שהוא יכול לעזוב את ליברפול? אתמול פרסם "מירור" שהחלוץ האנגלי מתחנן: "תוציאו אותי מאנפילד. אני רוצה לעזוב כדי לשחק בנבחרת במונדיאל" המנג'ר הגרמני שנשאל על כך ענה ענה תשובה ממנה ניתן להבין שבינואר יהיה על מה לדבר. קלופ לא ממש סופר את החלוץ ובשני המשחקים האחרונים בהם ניצחו המייטירדס בתוצאות גבוהות הוא לא נתן לו לשחק אפילו דקה אחת.

"המצב עם השחקן בסדר גמור", אמר קלופ. "אני יכול להבין ששחקן כמוהו עם האיכויות שיש לו לא מאושר מזה שהוא לא פותח במשחקים, אבל זה מה שיש. כרגע אנחנו זקוקים לכל השחקנים שלנו. יש עוד חודש וחצי עד חלון ההעברות וגם אם הוא מרגיש אחרת, אני לא חושב אפילו שנייה על הדברים האלה. יש לנו הרבה משחקים עד ינואר ואנחנו זקוקים לכולם. זה גם מה שאנחנו מראים לשחקנים".


בתוך כך פורסם שליברפול מעוניינת בבלם וולבס רומיין סאיס כפתרון לבעיות בהגנה. השחקן בן ה-27 ממוצא מרוקאי גדל בצרפת ושיחק בקלרמון, לה האבר ואנז'ה. הוא הגיע לזאבים שנה שעברה ולא קיבל הרבה הזדמנויות, אבל העונה תחת הפורטוגלי נונו הוא משחק בקביעות ומגלה יכולת טובה מאוד בקבוצה שמובילה את הצ'מפיונשיפ.


סטארידג'. כרגע קלופ לא מוותר עליו (Gettyimages)

נכון לעכשיו יהיה קשה להאמין שוולבס יסכימו למכור אותו, מאחר שהקבוצה שנרכשה על ידי בעלים סיני לא ממש זקוקה לכסף. כמו כן, הזאבים רוצים להבטיח את עלייתם לפרמייר-ליג בעונה הבאה ולא יוותרו בקלות על שחקן מרכזי. סאיס רשם עד כה 21 הופעות בנבחרת מרוקו, שתשחק במונדיאל ברוסיה בקיץ הקרוב.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי