גם קאנטונה נגד מוריניו: "הייתי מעדיף לראות את פפ ביונייטד"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

כוכב העבר של השדים האדומים סיפר בראיון ל-BBC: "הוא מאמן הגנתי, כזה שמשחק בניגוד ל-DNA של המועדון. אני מעדיף כדורגל התקפתי ויצירתי"

(גודל טקסט)

אריק קאנטונה, מהכוכבים הגדולים בעבר של מנצ'סטר יונייטד, טען בסוף השבוע שהיה מעדיף לראות את פפ גווארדיולה מאמן את מנצ'סטר יונייטד מאשר את ז'וזה מוריניו לאור היותו הגנתי.

בעוד מוריניו ספג ביקורות על המשחק ההגנתי שלו, אן כפי שזה כבר מכונה "האוטובוס שהוא מחנה ברחבת היריב" (בעיקר בתיקו 0:0 נגד ליברפול), הרי שגווארדיולה זכה לשבחים מקיר לקיר על כך שסיטי כבשה כבר 40 שערים ב-12 מחזורים. אמנם יונייטד מדורגת שנייה בטבלה אחרי סיטי, אך ההפרש כבר עומד על שמונה נקודות ובין היכולות של השתיים בלתי אפשרי להשוות כרגע, הרי שסיטי טרם הפסידה משחק וכובשת בצרורות.

בראיון לרדיו של BBC4 אמר קאנטונה: "מוריניו משחק בצורה הגנתית, שהיא בניגוד ל-DNA של יונייטד. פפ ומוריניו מאמנים גדולים ואין ספק בזה, אבל אני מעדיף את הכדורגל ההתקפי והיצירתי. זו הדרך בה ניסיתי לשחק כל חיי". קאנטונה זכה בארבע אליפויות, ביניהן עם לידס ומנצ'סטר יונייטד.


מוריניו. קאנטונה מצטרף לביקורות (AFP)

הכוכב הצרפתי לשעבר העלה תהיות לגבי ההחלטה למנות את מוריניו למנג'ר יונייטד: "אני לא מבין למה יונייטד החתימה מנג'ר שמשחק הגנתי. אני מחבב אותו, אבל מעדיף לראות את ברצלונה משחקת. הייתי מעדיף שפפ היה מנג'ר יונייטד. זה הרבה יותר הגיוני. אני לא רואה את המשחקים של סיטי כי זו מנצ'סטר סיטי, אבל הייתי רוצה שפפ יהיה באולד טראפורד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי