צפו בתקציר: סאות'המפטון מחצה 1:4 את אברטון, 0:1 לארסנל בברנלי

צ'רלי אוסטין
צ'רלי אוסטין | AFP

טאדיץ', אוסטין (צמד) ודיוויס העמיקו את המשבר של הטופיז, ונצמדו לברייטון עם 16 נקודות. ביצוע מבריק של סיגורדסון לא הספיק. רוני לא שותף. פנדל מוצלח של סאנצ'ס בתוספת הזמן סידר לתותחנים 0:1 יקר בברנלי

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)
המחזור ה-13 בליגה האנגלית נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים. במוקד: המשבר של אברטון נמשך, הפעם עם הפסד 4:1 לסאות'המפטון כשלאחר מכן ארסנל גברה 0:1 על ברנלי בחוץ מפנדל של אלכסיס סאנצ'ס עמוק בתוספת הזמן, וחזרה לארבע הגדולות לראשונה העונה.


סאות'המפטון – אברטון 1:4 (צפו בתקציר)

מה יעלה בגורלם של הטופיז? אברטון ספגה הפסד שביעי העונה בליגה ונדמה כי גם החלפתו של רונאלד קומאן לא הצליחה להושיע את אחת המבזבזות הגדולות של הקיץ. לעומתם, הקדושים קטעו רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון והם נצמדו לברייטון עם 16 נקודות. דושאן טאדיץ' ניצל הגנה מביכה של האורחת וכבש בקלות בדקה ה-16. גילפי סיגורדסון הצליח להפיח תקווה עם ביצוע מבריק בדקה ה-45.
 


האיסלנדי שיגר בעיטה משובחת מחוץ לרחבה, שפגעה בקורה המשיכה אל המשקוף וחזרה אל הקורה בדרך לרשת של פרז'ייר פוסטר. הקריסה של האורחת הגיעה במחצית השנייה כאשר המופע של צ'רלי אוסטין יצא לדרך. החלוץ נגח את הראשון שלו בדקה ה-52, והכפיל כעבור שש דקות בזכות בישול מבריק של טאדיץ'. סטיבן דיוויס קינח עם ביצוע מבריק בדקה ה-88 וגרם לאוהדי אברטון לעזוב את סיינט מארי. ויין רוני לא זכה אפילו לדקה ונדמה כי לואיס ואן חאל יתקשה לקחת על עצמו את התפקיד של הצלת אברטון.


 


מככב. אוסטין (AFP) 


ברנלי – ארסנל 1:0

אחרי הניצחון המרשים בדרבי על טוטנהאם בשבוע שעבר, התותחנים כמעט שבו לסורם ואיבדו נקודות, אך בסופו של דבר הצליחו לעקוף את ליברפול לטוטנהאם ולטפס למקום הרביעי בטבלה בפעם הראשונה העונה. שחקניו של ארסן ונגר נראו רע מאוד ללא מסוט אוזיל ועם בעיטה בודדת למסגרת מתוך 15, אך דקה לסיום תוספת הזמן ג'יימס טרקובסקי הפיל ברחבה את ארון ראמזי, ואלכסיס סאנצ'ס תרגם את הבעיטה מהנקודה הלבנה ולשלוש נקודות יקרות בקרב על המקום בארבע הגדולות. ברנלי המאוכזבת לעומת זאת, נשארה במקום השביעי.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי