צפו בתקציר: 1:2 דרמטי למנצ'סטר סיטי על ווסטהאם

שחקני סיטי חוגגים
שחקני סיטי חוגגים | AFP

החבורה של פפ רשמה ניצחון 13 רצוף בפרמייר-ליג ו-20 בכל המסגרות והיא תגיע לדרבי מול מנצ'סטר יונייטד במחזור הבא עם פער של שמונה נקודות. אוגבונה הדהים, אוטמנדי השווה וסילבה הפך סמוך לסיום

(גודל טקסט)
המחזור ה-15 בפרמייר-ליג המשיך גם היום (ראשון) כשבמוקד היה משחקה של מנצ'סטר סיטי שניצחה את ווסטהאם 1:2 באצטדיון "אתיחאד". עוד קודם לכן, בורנמות' וסאות'המפטון נפרדו ב-1:1 באצטדיון "ויטאליטי" בבורנמות'.



מנצ'סטר סיטי – ווסטהאם 1:2
רגע לפני הדרבי מול יונייטד התכולים העלו את רצף הניצחונות האדיר שלהם בליגה ל-13 ו-20 בכל המסגרות, כשהבחורים של פפ ממשיכים להוליך את הפרמייר-ליג עם 43 נקודות. הפטישים נשארו במקום ה-19 עם 10 נקודות. שתי הקבוצות לא הפגינו יכולת גבוהה במהלך המחצית הראשונה, עד שהגיעה הדקה ה-44. ארון קרסוול קיבל כדור באגף ימין והגביה לרחבה, שם מצא דווקא את אנג'לו אוגבונה והבלם נגח את הכדור לרשת, בשערו הראשון בקריירה באחת מחמשת הליגות הבכירות באירופה. 1:0 לווסטהאם במחצית.


השער של ווסטהאם על סף הירידה למחצית הדליק את שחקני סיטי, שלחצו על הפטישים לאורך כל החצי השני. בדקה ה-57 ז'זסוס, במבצע אישי ענק, פרץ לרחבה מימין ושלח מסירת רוחב מדויקת אל ניקולאס אוטמנדי ששלח את הכדור לרשת. 1:1 באתיחאד. בדקה ה-83 סיטי הצליחה להפוך את התוצאה שלח כדור עומק גאוני אל דויד סילבה מעל כל הגנת ווסטהאם, והספרדי שלח מהאוויר את הכדור לרשת של אדריאן. 1:2 לסיטי שנשמר עד הסיום.

FT | 2-1 ⚒ #cityvwhu

YES!! Brilliant character again from the lads and that's now 20 wins in a row in all competitions! pic.twitter.com/CNUvCtKz8T

— Manchester City (@ManCity) December 3, 2017

בורנמות' – סאות'המפטון 1:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

למרות התיקו הסיינטס עלו למקום ה-11 עם 17 נקודות, הדובדבנים טיפסו למקום ה-14 עם 15 נקודות והפרש שערים טוב יותר משל האדרספילד וניוקאסל. בדקה ה-42 הגנת סאות'המפטון איבדה כדור, אנדרו סורמאן השאיר את ראיין פרייזר לבדו מול בן פורסטר והחלוץ העלה את בורנמות' ליתרון לפני הירידה למחצית. הסיינטס התאוששו במחצית השנייה ובדקה ה-62 ניית'ן רדמונד שלח מסירת רוחב מאגף ימין אל מרכז הרחבה ומצא את צ'רלי אוסטין, החלוץ בעט בנגיעה וקבע 1:1 שנשמר עד הסיום.

A big second half… #BOUSOU 1-0 ⚪ (52) pic.twitter.com/LyELNwwcrt

— AFC Bournemouth (@afcbournemouth) December 3, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי