עושים שוק: "ריאל מוכנה להעביר את רונאלדו תמורת ניימאר"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

בספרד בטוחים כי אלופת אירופה תהיה מוכנה לוותר על CR7, שהביע רצון לעבור לפ.ס.ז'. קונטה הוזכר כמועמד לרשת את זידאן בעונה הבאה, איקרדי עשוי להגיע כבר בינואר. הצעת ענק על סאנצ'ס ומי יאמן את אוסטרליה?

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)
חלון ההעברות של ינואר ייפתח בעוד פחות מחודש, כשבמקביל השמועות והדיווחים לא עוצרים. ספורט1 עם כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת חלון ההעברות החורפי.


רשמי

* ליאונד קוצ'וק התפטר מאימון רוסטוב, שמדורגת רק במקום העשירי בליגה הרוסית. 


 


שמועות

* ארסנל מוכנה לוותר על שירותיו של תיאו וולקוט. על פי הדיווחים באנגליה, ווסטהאם נחושה לצרף את הקיצוני האנגלי.


* "דיילי סטאר" טוען שמנצ'סטר סיטי מכינה לינואר הצעה על סך 50 מיליון ליש"ט לארסנל על אלכסיס סאנצ'ס.


Manchester City are preparing a £50m January bid for Arsenal star Alexis Sánchez. (Source: Daily Star) pic.twitter.com/cUmsHpJ9pw

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) December 6, 2017


* בממלכה בטוחים כי הנהלת מנצ'סטר יונייטד תעניק לז'וזה מוריניו 80 מיליון יורו על מנת לשדרג את סגל הקבוצה בינואר. סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' מלאציו נמצא על הכוונת.


חלוץ סלטה ויגו, מקסי גומס, עשוי לשחק בעונה הבאה בבייג'ין גואן מסין. הוא הציעה על החלוץ האורגוואי 20 מיליון יורו וגומס יכפיל את משכורתו פי עשר. לפי דיווחים באורוגוואי סלטה הסכימה להצעה, אבל החלוץ עדיין מתלבט. הוא הגיע רק העונה מדפנסור.  


* 'דון באלון': ריאל מדריד נחושה להעביר את כריסטיאנו רונאלדו כחלק מעסקת טרייד שתוביל להגעתו של ניימאר לסנטיאגו ברנבאו. על פי הדיווח, CR7 לא פוסל מעבר לפאריס סן ז'רמן כאשר יהיה מדובר בטרייד ללא סכומי העברה.



עובר ללבן? ניימאר (AFP) 


* באיטליה טוענים כי אינטר תהיה מוכנה לטרייד עם מנצ'סטר יונייטד. הנראזורי מעוניינים להעביר את ז'ואאו מריו תמורת חואן מאטה. גם האפשרות לצרף את הנריק מחיטריאן, שאיבד לאחרונה את מקומו בהרכב של השדים האדומים, נמצאת על הפרק. 


* אחרי שנשיא לאס פלמאס אישר את העניין של הקבוצה במאמן הארגנטינאי חורחה אלמירון, הקבוצה הכינה תוכנית חלופית בדמות פאקו חמס, שאימן אשתקד את גרנאדה וקרוס אסול. המאמן הספרדי מצידו, יוכל לאמן רק מינואר.


* ברייטון רוצה לחזק את החלק האחורי ולפי הדיווחים למאמן כריס יוטון יש שני מועמדים: אנדראה ראנוקיה (מושאל מאינטר להאל סיטי) וגוסטבו גומס הפרגוואי שמילאן הקפיאה אותו.




בדרך ליעד חדש? וולקוט (Gettyimages) 


* האם מאורו איקרדי יגיע לריאל מדריד? על פי התוכנית 'אל צ'ירינגיטו' עולה שכן. מסתמן שחלוץ אינטר יגיע לבדיקות רפואיות בבירת ספרד ב-26 בדצמבר, כאשר אלופת אירופה תשלם עבורו 80 מיליון יורו ועוד בונוס בסך 12 מיליון יורו, שכרו של הארגנטינאי יעמוד על תשעה מיליון יורו. סעיף השחרור של איקרדי הוא 110 מיליון יורו, אך לאחרונה אשתו, המשמשת כסוכנות שלו, הצהירה כי הוא יעזוב רק תמורת 200 מיליון יורו. 


* עדיין בריאל, בממלכה טוענים כי אלופת אירופה נחושה לצרף את אנטוניו קונטה לקראת העונה הבאה. אם מאמן צ'לסי אכן יגיע להחליף את זינדין זידאן, הוא יבקש לצרף את אלברו מוראטה


* חזית חדשה בין פאריס סן ז'רמן לבאיירן מינכן. שתי הענקיות נאבקות על שירותיו של כוכב בורדו, מאלקום. הברזילאי בן ה-20 חתם לאחרונה עד 2021. 




* עוד שם צעיר שמסעיר את היבשת הוא של יקוב ינקטו הצ'כי. הכישרון של אודינזה, שגם גדל במועדון, זוכה למעקב צמוד ממילאן, אינטר, ארסנל ויובנטוס. אודינזה צפויה לדרוש עבורו כ-40 מיליון יורו. 


* וולבס מעוניינת לצרף את סטפנו אוקאקה. החלוץ האיטלקי של ווטפורד מאכזב, והוא עשוי לעזוב לטובת המובילה של ליגת המשנה.


* מי יאמן את אוסטליה בגביע העולמי? מרסלו ביילסה, שהושעה מליל, ויורגן קלינסמן שכשל עם נבחרת ארצות הברית, מועמדים.


* אלכסנדר מיטרוביץ' עשוי לשוב לאנדרלכט. האלופה הבלגית נחושה להשאיל את החלוץ, שפרח במדיה ונמכר למגפייז ב-13 מיליון יורו. מי שעשוי לעזוב את אנדרלכט הוא לוקאש תאודורצ'יק, שמבוקש בלסטר, ווסטהאם, ווסט ברומיץ' וסביליה. 


 

Malcom encore absent de la séance d'entrainement – https://t.co/MurlkKzwsM#Girondinspic.twitter.com/VKafAmnrfZ

— Girondins4ever (@Girondins4ever) 6 בדצמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי