מוחמד סלאח נבחר לשחקן השנה באפריקה של ה-BBC

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | AFP

הכוכב המצרי של ליברפול, שכבש 19 שערים מפתיחת העונה, זכה בפרס: "מקווה לזכות גם בשנה הבאה". גם חברו לקבוצה סאדיו מאנה היה מועמד, יחד עם נאבי קייטה, פייר אמריק אובמיאנג ו-ויקטור מוזס

(גודל טקסט)

חלוץ ליברפול, מוחמד סלאח, זכה בפרס "שחקן השנה באפריקה 2017" שהוענק על ידי ה-BBC, אחרי ההצגות שלו העונה במדי ליברפול והקדים את חברו לקבוצה סאדיו מאנה. שני שחקני הכנף של המייטירדס מציגים העונה יכולת מעולה והמצרי התעלה על עצמו אחרי שכבש כבר 13 שערי ליגה והוא מלך השערים של הפרמיירליג.

באופן כללי סלאח נהנה מעונה פורייה במיוחד והוא כבש כבר 19 שערים בכל המסגרות ב-24 משחקים העונה. "אני מקווה לזכות בתואר גם שנה הבאה", אמר המצרי שזכה בתואר. הוא השחקן השלישי ממצרים שזוכה בתואר אחרי מוחמד בארכת (2005) ומוחמד אבוטריקה (2008).

כמה מהמבצעים של סלאח מושווים לאלה של ליאו מסי ולא לשווא הוא מכונה "מסי המצרי" והשער שכבש בדרבי נגד אברטון שהסתיים ב-1:1 המחיש את היכולת הוירטואוזית שלו. מאנה ונבי קייטה מלייפציג, שיהיה גם הוא שחקן ליברפול מהקיץ הקרוב אחרי שכבר נרכש על ידי הקבוצה, התחרו על התואר אף הם. חלוץ בורוסיה דורטמונד פייר אמריק-אובמיאנג ו-ויקטור מוזס מצ'לסי היו המועמדים הנוספים לתואר השנה.


סלאח עם מאנה. שני הכוכבים מליברפול התחרו על הפרס (Gettyimages)

גם שנה שעברה זכה בתואר שחקן מהפרמייר-ליג, אז היה זה ריאד מאחרז, קשרה האלג'יראי של לסטר. לפני שנתיים אגב, היה זה יאיא טורה קשר מנצ'סטר סיטיש זכה בתואר, כך ששחקן מהליגה האנגלית זכה בתואר כבר שלוש שנים רצופות.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי