דני רוז: "טוטנהאם יכולה ומוכנה לעצור את מנצ'סטר סיטי"

דני רוז
דני רוז | Gettyiamges

דני רוז סיפק הצהרה גדולה לפני ההתמודדות מול התכולים (שבת, 19:30, ישיר בספורט1), פפ רוצה להשוות את שיא הניצחונות שלו בבאיירן. ארסנל רוצה להתאושש מול ניוקאסל, קונטה מגיע מעודד למשחק מול סאות'המפטון

(גודל טקסט)
באנגליה ישחקו פעם שלישית בתוך שבוע, כשהמחזור ה-18 בפרמייר-ליג ייצא לדרך מחר (שבת) ובמוקד מנצ'סטר סיטי תארח את טוטנהאם (19:30, שידור ישיר בספורט1). בנוסף, צ'לסי תשחק מול סאותהמפטון, ארסנל מול ניוקאסל וברייטון תתמודד מול ברנלי.


מנצ'סטר סיטי – טוטנהאם (19:30, ישיר בספורט1)
הסיטיזנס אומנם מנצחים בלי סוף, אבל שמרו על רשת נקיה רק פעמיים בלבד בשמונת המשחקים האחרונים. הספרס חזרו להיות בין ארבעת המקומות הראשונים, ולראשונה מאז אוקטובר רשמו שני ניצחונות רצופים. בשני הביקורים האחרונים של טוטנהאם באיתיחד הם לא הפסידו. ב"דיילי אקספרס" טענו שפפ גווארדיולה רוצה ליצור בסיטי את אחת הקבוצות בהיסטוריה של הפרמייר-ליג.



אחרי הניצחון 0:2 על ברייטון בוומבלי הצהיר מאוריסיו פוצ'טינו שטוטנהאם מסוגלת לנצח את סיטי בחוץ. נכון שפער העצום בין שתי הקבוצות עומד על 18 נקודות, אבל בצפון לונדון יודעים שיום גדול של התרנגולים והם מסוגלים לצאת עם 3 נקודות מאצטדיון אתיחאד. הספרס יחסרו את דוויסון סאנצ'ס, שמסיים לרצות עונש הרחקה לשלושה משחקים. דלה עלי, מוסה דמבלה, קיירין טריפייר ובן דיוויס עשויים לחזור להרכב. לא ברור אם אריק לאמלה, שמאז חזר הכניס הרבה ניצוצות למשחקה של טוטנהאם, ימשיך לשחק בהרכב לאחר שנעדר 13 חודשים מהמגרשים. . דני רוז אמר: "טוטנהאם מוכנה לעצור את סיטי".


פפ ירצה לרשום את ניצחונו ה-16 בליגה עם קבוצתו ולהשוות את שיאו מבאיירן מינכן, כשהוא במרחק שלושה ניצחונות מהשיא שלו בברצלונה שעומד על 19 ניצחונות ברציפות. בסיטי אין פצועים חדשים, כשלירוי סאנה, גבריאל ז'סוס וקייל ווקר עשויים לחזור להרכב.


Friday's Star sport: 'We'll end City run' #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/g8jSeJdrZB

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) December 14, 2017


ארסנל – ניוקאסל (17:00, חגיגה אנגלית בספורט1)
ארסן נגר סופר כבר שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון, והתותחנים כבר במקום השביעי. קשה להאמין שארסנל מדורגת אחרי ברנלי השישית, מה שגורם לאוהדים שניהלו נגד המאמן קמפיין בתחילת העונה לחזור ללהפגין נגדו. ונגר טען אחרי התיקו האחרון 0:0 נגד ווסטהאם שקבוצתו עוד לא התאוששה מההפסד למנצ'סטר יונייטד 3:1, כשקבוצתו בעטה אז 33 פעמים לשער ובכל זאת הפסידה. גם נגד הפטישים הם בעטו 22 פעמים ואף כדור לא נכנס.


ארון רמזי פצוע בירך לא ישחק, ויחזור כנראה עוד שלושה שבועות. שקודרן מוסטאפי חזר לאימונים, אבל לא כשיר למשחק. את ניוקאסל באמירויות הם חייבים לנצח אחרי שרפא בניטס כבר ספג ארבעה הפסדים מחמישה משחקים אחרונים.


Here's the boss on why Saturday's @AFC_Foundation matchday is so important to the club#WeAreTheArsenalpic.twitter.com/NQy0g5ilzg

— Arsenal FC (@Arsenal) December 15, 2017


צ'לסי – סאות'המפטון (17:00, חגיגה אנגלית בספורט1)
אנטוניו קונטה אומנם מעודד מהניצחון חוץ על האדרספילד, אך המאמן האיטלקי יודע שאין לקבוצתו סיכוי להדביק את מנצ'סטר סיטי בטבלה. מאמן הבלוז סימן את המקום השני כיעד של קבוצתו, וינסה להיצמד אל מנצ'סטר יונייטד.


צ'לסי ניצחה בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה בבית ואילו סאות'המפטון לא הרשימה כשהובסה 4:1 באמצע השבוע מול לסטר. יחד עם זאת בסטמפורד ברידג' הם הפסידו רק 2 מ-5 משחקים אחרונים. קונטה יבצע שינויים, כאשר דויד לואיז ימשיך להיעדר בגלל פציעה בברך. אלברו מוראטה, שלא שיחק נגד האדרספילד בגלל בעיה בגבו, אמור לעבור מבחן כשירות.


אנטוניו קונטה. מגיע מעודד למשחק הבא (צ'לסי, אתר רשמי)
אנטוניו קונטה. מגיע מעודד למשחק הבא (צ'לסי, אתר רשמי)


ברייטון – ברנלי (17:00, חגיגה אנגלית בספורט1)
האם תומר חמד וביראם כיאל יוכלו לעצור את הקבוצה הכי מפתיעה בליגה? נוכח המחמאות שהעניק כריס יוטון לקשר הישראלי אחרי ההפסד לטוטנהאם 2:0, עולה הרושם שכיאל שוב יפתח בהרכב וייתכן שגם תומר חמד יהיה ב-11. אם כיאל לא ישחק, פאסקל גרוס יפתח במקומו ויש גם אפשרות שגלן מורי יעלה בהרכב במקום חמד, שהחמיץ את ההזדמנות הכי טובה מול טוטנהאם.


כיאל אמר: "הייתה לי תקופה לא קלה בחוץ, כולם יודעים על הפציעה שלי. זה לא קל לעשות את כל ההכנות לפתיחת העונה ואז להיפצע. שברתי את הרגל יומיים לפני פתיחת העונה. אני מאושר שחזרתי".


Pleased to finally be back on the pitch and make my debut in the Premier League. Not the result we wanted but we move on and prepare for our next match. Thank you all for your continuous support . #bhafcpic.twitter.com/dDHYqQm57w

— Beram Kayal (@beramangela) December 14, 2017


משחקים נוספים
לסטר – קריסטל פאלאס (14:30, ישיר בספורט1)


סטוק – ווסטהאם (17:00, חגיגה אנגלית בספורט1)


ווטפורד – האדרספילד (17:00)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי