צפו בתקציר: 1:4 מפלצתי למנצ'סטר סיטי על טוטנהאם

שחקני סיטי חוגגים
שחקני סיטי חוגגים | AFP

אי אפשר לעצור את החבורה הלוהטת של פפ, שרשם ניצחון ליגה 15 ברציפות. גונדוגאן, דה בריינה וסרטלינג (צמד) התעללו בתרנגולים. ז'סוס החמיץ פנדל, אריקסן צימק בתוספת הזמן, קיין ניצל מהרחקה. הפער מיונייטד: 14

(גודל טקסט)

אי אפשר לעצור את מנצ'סטר סיטי! התכולים הביסו הערב (שבת) את טוטנהאם 1:4 והשיגו את ניצחונם ה-16 ברציפות בליגה. בתום יום המשחקים הראשון הסיטיזנס התבססו בראשות הטבלה כשהם עם 52 נקודות ובמרחק 14 נקודות ממנצ'סטר יונייטד, שבמקום השני. הספרס ירדו למקום השישי ונשארו עם 31 נקודות.

החבורה של פפ גווארדיולה ממשיכה לנפץ שיאים בליגה האנגלית. הניצחון באתיחאד היה ניצחונה ה-16 בליגה והתכולים במרחק שלושה ניצחונות מהשיא של המאמן הספרדי עם ברצלונה. לירוי סאנה היה מעורב בעשרה שערים בשמונת משחקי הבית האחרונים של סיטי בליגה כבישל הערב פעמיים והוא עם 6 שערים ו-6 בישולים. הצמד של ראחים סטרלינג העלה את מאזנו ל-15 שערים, הכובש הבכיר של הקבוצה בכל המסגרות.

המשחק החל בשליטה מוחלטת של סיטי וכבר בדקה ה-14 קרן מושלמת של סאנה מצאה את אילקאי גונדוגאן, והקשר הגרמני-טורקי כבש את שערו הראשון העונה בכל המסגרות עם נגיחה מנקודת הפנדל. סיטי המשיכה לשלוט במשחק, אך לא הצליחה לפצח את הגנת טוטנהאם. בדקה ה-32 הארי קיין פרץ לרחבה מאגף שמאל ושלח כדור מסוכן, סמוך לקורה של סיטי. החלוץ האנגלי וניקולאס אוטמנדי נכנסו אחד בשני, וקיין נאלץ לקבל טיפול.

המחצית השנייה החלה בתיקול חריף של קיין על סטרלינג, רוז ניסה את מזלו בבעיטה מהעבר השני. בדקה -71 דה בריינה פרץ לרחבה והכפיל את התוצאה, שלוש דקות לאחר מכן הבלגי נכנס לרחבה משמאל והפעם הוכשל באותה הבלטה ממנה הבקיע. ז'סוס ניגש לבעוט את הפנדל ושלח את הכדור לקורה, סטרלינג השתלט על הריבאונד ושלח את הכדור מעל השער. בדקה ה-81 סאנה מצא את סטרלינג מול שער שכבש את השלישי, ובתוספת הזמן הבקיע את הרביעי. על סף השריקה אריקסן הצליח רק לצמק.

סנטה סיטי הגיע לאצטדיון אתיחאד (gettyimages)
סנטה סיטי הגיע לאצטדיון אתיחאד (gettyimages)

הרכבים
מנצסטר סיטי: 
אדרסון, קייל ווקר, אלייקים מנגאלה, ניקולאס אוטמנדי, פביאן דלף, פרננדיניו, אילקאי גונדוגאן (פיל פודן, 83), קווין דה בריינה, ראחים סטרלינג, לירוי סאנה (ברנרדו סילבה, 85), סרחיו אגוארו (גבריאל ז'סוס, 58).

טוטנהאם: הוגו לוריס, קיירן טריפייר, אריק דייר, יאן ורטונחן, דני רוז, מוסא דמבלה, הארי ווינקס, כריסטיאן אריקסו, דלה עלי (מוסא סיסוקו, 84), הונג-מין סון (אריק לאמלה, 77), הארי קיין.

מאוריסיו פוצ'טינו לחוץ לפני המשחק (AFP)
מאוריסיו פוצ'טינו לחוץ לפני המשחק (AFP)

מחצית ראשונה
דקה 14, 0:1 לסיטי! סאנה שלח כדור קרן נהדר לרחבה ומצא את גונדוגאן, הקשר הגרמני נגח את הכדור מנקודת הפנדל אל הרשת.

אילקאי גונדוגאן שולח את הכדור לרשת (gettyimages)
אילקאי גונדוגאן שולח את הכדור לרשת (gettyimages)

אילקאי גונדוגאן. שער ענק לקשר (AFP)
אילקאי גונדוגאן. שער ענק לקשר (AFP)

דקה 24: סאנה העביר כדור רוחב מאגף שמאל, אגוארו הגיע מהקצה הימני של הרחבה ובעט, אך תיקול ענק של ורטונחן מנע את השער השני.

דקה 34: קיין פרץ לרחבה מצד שמאל וסובב את הכדור לפינה הרחוקה, אך הוא חלף בסמוך לקורה והחוצה.

דקה 38: קיין ואוטמנדי התנגשו אחד בשני לאחר שניסו להגיע לכדור גובה, בעקבות כך החלוץ האנגלי נאלץ לקבל טיפול מהצוות הרפואי.

הארי קיין. חטף מכה קשה מאוטמנדי (AFP)
הארי קיין. חטף מכה קשה מאוטמנדי (AFP)

מחצית שנייה
דקה 51:
קיין איחר לכדור ומצא את רגלו של סטרלינג עם תיקול חריף, שהיה אמור להיות כרטיס אדום לחלוץ, קיין קיבל רק לצהוב.

דקה 59: רוז בעט כדור חזק מהקצה השמאלי של רחבת סיטי, הכדור חלף במעט מעל שערו של אדרסון.

דקה 71, 0:2 לסיטי! בתום התקפה מתפרצת של התכולים, הכדור הגיע אל דה בריינה באגף שמאל. הבלגי חדר לרחבה ושחרר פצצה ברגל שמאל, לוריס הדף את הכדור רק לתוך הרשת.

קווין דה בריינה. משחרר בעיטה בשמאל (AFP)
קווין דה בריינה. משחרר בעיטה בשמאל (AFP)

קווין דה בריינה מאושר לאחר השער (AFP)
קווין דה בריינה מאושר לאחר השער (AFP)

דקה 74: דה בריינה שוב פרץ לחדר מצד שמאל והפעם הבלגי הוכשל על ידיו חברו לנבחרת ורטונחן.

דקה 75, החטאת פנדל! ז'סוס המחליף התייצב לבעוט את הפנדל, אך שלח את הקורה לקורה השמאלית. סטרלינג הגיע לריבאונד ובעט ברשלנות את הכדור לשמים.

גבריאל ז'סוס. ניגש לבעוט את הפנדל (gettyimages)
גבריאל ז'סוס. ניגש לבעוט את הפנדל (gettyimages)

גבריאל ז'סוס שולח את הכדור לקורה (gettyimages)
גבריאל ז'סוס שולח את הכדור לקורה (gettyimages)

דקה 80, 0:3 לסיטי! סאנה ניצל את החולשה באגף הימני בהגנת טוטנהאם, פרץ לרחבה ושלח מסירת רוחב גאונית אל סטרלינג, האנגלי כבש בקלות מול שער חשוף.

דקה 90, 0:4 לסיטי! סטרלינג מצא את עצמו לבדו מול לוריס, עקף את השוער וגלגל את הכדור בקלות פנימה.

דקה 90+3, ספרס מצמקת ל-1:4! אריקסן פרץ מימין למרכז ומ-18 מטרים בעט כדור שטוח לפינה הימנית.

דה בריינה ניגש לברך את סטרלינג והחברים (gettyimages)
דה בריינה ניגש לברך את סטרלינג והחברים (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי