מוריניו: שיחקנו באופן ילדותי, המצבים שהחמצנו הם בדיחה

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

מאמן מנצ'סטר יונייטד זעם לאחר ה-2:2 הדרמטי מול לסטר: "היינו צריכים לנצח בקלות". כל השיאים הבלתי נתפסים של מנצ'סטר סיטי לאחר ה-0:4 על בורנמות'. צפו בתקצירים

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד ספגה אמש (שבת) אכזבה גדולה כששמטה נקודות יקרות ב-2:2 הדרמטי מול לסטר והפער מסיטי כבר עומד על 13 נקודות, עוד לפני שהגענו לכריסמס.


"זה היה משחק שהיינו אמורים לנצח בקלות", אמר ז'וזה מוריניו המאוכזב בסיום. "אבל כשאתה מחמיץ ומאבד כדורים באופן ילדותי אתה נענש על כך. אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה במחצית שזה משחק קל שצריך לנצח. אני לא יודע למה אנחנו לא ניצחנו. היו לנו מצבים שבדיחה לא לכבוש מהם. בשניות האחרונות עשינו שגיאה הגנתית גדולה והטעויות האלו עלו לנו בניצחון".




בצד השני של העיר כאמור שמחה גדולה. הסיטיזנס אוחזים כבר ב-17 ניצחונות רצופים, שניים בלבד מתחת לשיא הניצחונות הרצופים בחמש הליגות הבכירות, ששייך לבאיירן מינכן בעידן פפ גווארדיולה. במשחק האחרון התכולים הפכו לראשונים בתולדות הפרמייר-ליג שמגיעים ל-100 שערים בשנה קלנדרית, ועוד נותרו לה שני משחקים ב-2017. זו גם הפעם הראשונה שקבוצה מגיעה לכריסמס עם פער של 13 נק' בפסגה, מעולם לא היה פער כל כך גדול בין מקום ראשון לשני ב-25 בדצמבר. יונייטד וצ'לסי הם שתי הקבוצות היחידות שהפער שלהן מסיטי עומד על פחות מ-20 נק'.


"אני מאוד מאושר", אמר גווארדיולה לאחר המשחק. "אחרי הרבה ניצחונות רצופים יש ספקות האם הקבוצה מוכנה מבחינה מנטלית להמשיך לנצח והשחקנים שלי הגיעו מוכנים, זה היה מרשים. הבקענו ארבעה שערים נהדרים".


From Man City's record breakers to a worst-ever run for WBA – here are five stats to impress your mates with: https://t.co/ptZFTPzyCKpic.twitter.com/sOrp8V24nD

— Sky Sports Statto (@SkySportsStatto) December 23, 2017


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי