"יונייטד הפסיקה את המו"מ עם מוריניו, בלאן מועמד להחליפו"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

באנגליה בטוחים כי הרומן בין המאמן לשדים האדומים יגיע לסיומו בקיץ הקרוב, בשל האכזבה המקצועית והרצון הבלתי נגמר לבזבז סכומי עתק על חיזוק הסגל. אקס פ.ס.ז', ששיחק תחת פרגוסון ביונייטד, עשוי להחליפו

(גודל טקסט)

האם הדהירה המסחררת של מנצ'סטר סיטי תפגע בפרויקט השאפתני של ז'וזה מוריניו? על פי הדיווחים היום (שני) בממלכה עולה כי במנצ'סטר יונייטד הפסיקו בצורה חד צדדית את המגעים להארכת חוזהו של הפורטוגלי. על פי הדיווח בממלכה, הנהלת השדים האדומים איבדה אמון ב'מיוחד', שרחוק כבר 13 נקודות מהמוליכה.

כזכור, אחרי פתיחת העונה הטובה של יונייטד, בהנהלה היו נחושים לשדרג את ההסכם של מוריניו ואף להגדיל עבורו את תקציב ההעברות. אולם, בשבועות האחרונים נדמה כי ההבנה לפיה הקבוצה לא תזכה גם העונה בתואר, תסלול את דרכו של מוריניו מחוץ למועדון בסיום העונה. קיימת גם אפשרות כי הצדדים הפסיקו את המגעים להארכת חוזהו של המאמן, בשל העובדה כי קיים חשש שאותם מגעים מפריעים לקבוצה לקזז את הפער מסיטי.

מלבד הפער מהיריבה העירונית, גם העובדה כי הסגנון של 'המיוחד' אינו תואם את השאיפות של ההנהלה והאוהדים, גורם לראשי יונייטד לשקול מחדש את המשך העסקתו. תוסיפו לכך את הרצון הבלתי  נגמר שלו לשדרג את הסגל בסכומי עתק, גרמו למספר אנשים בכירים במועדון לחפש אלטרנטיבות. אחד השמות שהוזכרו הוא לורן בלאן, שאימן בעבר את נבחרת צרפת ופוטר לפני כשנה וחצי מפאריס סן ז'רמן. מלבד הניסיון שלו כמאמן, לזכותו של הצרפתי עומדת העבודה כי הוא שיחק תחת אלכס פרגוסון במדי השדים האדומים. יש גורמים בהנהלה שבטוחים כי דווקא מינוי של מאמן כמו בלאן, שמכיר את ה-DNA של המועדון, יוכל להוביל אותו לזכייה בתארים. 

סוף הרומן? מוריניו (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי