ז'סוס לא יזדקק לניתוח, דה בריינה כשיר לקראת ווטפורד

גבריאל ז'סוס
גבריאל ז'סוס | Gettyimages

בשורות נהדרות לנבחרת ברזיל ומנצ'סטר סיטי: החלוץ ("שנת 2018 הולכת להיות שנה טובה עבורי") סובל רק מנזק ברצועות ולא יזדקק לניתוח. הבלגי כשיר, אך לא ברור אם ייכלל בסגל של פפ לקראת הצרעות (22:00, ספורט1)

(גודל טקסט)
אנחת רווחה גדולה נרשמה אמש (שני) במנצ'סטר סיטי ונבחרת ברזיל, עם הבשורה לפיה גבריאל ז'סוס ייעדר רק כחודשיים. אחרי המפגש הכואב של המוליכה מול קריסטל פאלאס, במהלכו איבדה את החלוץ וקווין דה בריינה, הצוות הרפואי הודיע לפפ גווארדיולה כי הברזילאי סובל מנזק ברצועות הברך. הבשורה לגבי ז'סוס היא משמחת, בעיקר בשל העובדה כי הוא לא יזדקק לניתוח. בזמן שאצל סיטי מתקשים לחשב מסלול מחדש ללא הברזילאי הנהדר, בסלסאו יכולים להיות רגועים לקראת הגביע העולמי. המשמעות היא שהחלוץ יעמוד לרשותה של הנבחרת גם בצמד משחקי האימון במרץ.


ז'סוס בחר להודות לעוקבים שלו דרך חשבון האינסטגרם, שם כתב: "עברתי בדיקה בברך שמאל שהראתה נזק קטן ברצועות. תודה לאל שזה לא נורא במיוחד. לא אצטרך ניתוח ואני מקווה לחזור כמה שיותר מהר למגרשים. תודה לאוהדים שתמכו בי, 2018 עומדת להיות שנה טובה עבורי". לעומתו, מצבו של דה בריינה טוב יותר. הבלגי זמין לקראת המפגש הערב (22:00, ספורט1) מול ווטפורד, אך עדיין לא ברור אם פפ יבחר לכלול אותו בסגל.



בנוסף העלה החלוץ הברזילאי סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בה הוא מטפל בברכו הפגועה באמצעות ציוד טכנולוגי שקיבל, שפותח על ידי נאס"א, בו השתמשו גם ניימאר וליאו מסי כשהיו פצועים. לפי ההסבר באתר נאס"א, הציוד מאפשר את החלמת החלק הפגוע בברך במהירות גבוהה ב-20 אחוזיפ מטיפול רגיל, וגם צבאות שונים משתמשים בו. לכן ז'סוס אופטימי שהפציעה שלו לא תארך יותר מחודשיים.


 


ז'סוס והציוד מנאס"א. יחזור תוך חודשיים? (אינסטגרם)


דויד סילבה, שנעדר בשבועות האחרונים, חזר להתאמן אך גם בנוגע לאפשרות שישחק מול הצרעות הערב קיימת עננה. גווארדיולה בחר להתייחס לסוגיית הפציעות הרבות במהלך משחקי חג המולד: "מדובר באסון לשחקנים ולכדורגל האנגלי. אני יודע שאת המסורת הזו לא ישנו לעולם, אבל זה עלול להיות אכזרי". מאמן המוליכה התייחס לרצף המשחקים המשוגע של קבוצתו, שתשחק הערב את המשחק הרביעי שלה בעשרת הימים האחרונים.  

 

Hoje fiz um exame no joelho esquerdo que diagnosticou uma pequena lesão no ligamento colateral medial! Graças a Deus não é uma lesão muito séria e não preciso passar por nenhum procedimento cirúrgico. Volto o mais rápido possivel! Obrigado por todas as mensagens de apoio e pensamento positivo! Feliz ano novo! 2018 promete!!! ——————— Today I went through an image exam on my left knee that diagnosed a small medial colateral ligament injury! Thanks god it is not very bad and I won't have to go through any surgery procedure. Promise to be back as soon as possible! Thanks for all the fans support and positive thoughts! Happy new year! 2018 is going to be my year!

A post shared by Gabriel Jesus (@dejesusoficial) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי