הנהלת מנצ'סטר יונייטד נגד מוריניו: אתה הולך על חבל דק

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

הפורטוגלי הרגיז את ראשי המועדון לאחר שהעביר ביקורת על מדיניות הרכש ועם זאת עשויים להצטרף שני שחקנים בינואר. המיוחד גם התנגח בהנהלת הפרמייר-ליג על הלו"ז: "יש מועדונים עם קשרים בחלונות הגבוהים, לי אין"

(גודל טקסט)
האם היחסים בין ז'וזה מוריניו להנהלת מנצ'סטר יונייטד בדרך לפיצוץ? לאחר ה-0:2 של השדים האדומים על אברטון, הפורטוגלי השתלח באלו שמתחו עליו ביקורות. הבוקר (רביעי) "דיילי מייל" פרסם כתבה שמרמזת שראשי המועדון חושבים שהמאמן חצה את הקו האדום.


באנגליה רשמו שלהנהלת מנצ'סטר יונייטד נמאס לשמוע את הטענות של מוריניו בכל הנוגע לרכש, ועל כך שמנצ'סטר סיטי מקדימה את יריבתה העירונית בטבלה. "מוריניו מהלך על חבל דק", נרשם ב"דיילי מייל". כמו כן, נטען שהפורטוגלי שותל בתקשורת שמות שיונייטד כביכול מעוניינת בהם כדי להניע את ההנהלה לרכוש שחקנים. לאחרונה אמר "המיוחד" שהרכש בסך 260 מיליון ליש"ט שביצע מאז שהגיע למועדון לפני 18 חודשים אינו מספיק כדי להתחרות בצמרת, ובהנהלת המועדון תרגמו זאת כניסיון ללחוץ עליהם.



חלק מהשמות שהוזכרו להגיע לאולד טראפורד הם של שחקנים כמו לוקאס מורה, גונסלו גדש (שסוכנו הוא ז'וזה מנדס, הסוכן של מוריניו), וויליאן ששיחק תחת מוריניו בצ'לסי, מסוט אוזיל (ששיחק תחת מוריניו בריאל מדריד) ואנטואן גרייזמן.


מסוט אוזיל. לאן יעבור הגרמני? (AFP)
מסוט אוזיל. לאן יעבור הגרמני? (AFP)


אחד מאנשי הנהלת היונייטד אמר שאנשיו של מוריניו מפיצים את השמועות על שחקנים שיגיעו לקבוצה. כמו כן, פורסם שבמועדון ידעו כשהחתימו את מוריניו, שהוא עושה הרבה רעש בתקשורת ומעורר הרבה בעיות, אבל לדעתם כעת הוא חצה את הקו. המסר הברור שלהם לפי הכתבה הוא שכל עוד מוריניו המאמן הוא רשאי להתמודד עם התקשורת בשם יונייטד, לנזוף במאמנים אחרים ובשופטי כדורגל ואפילו בשחקני עבר של המועדון (כמו במקרה פול סקולס), אבל לא יסכימו שיכופף את ידם בכל הקשור לרכש.


בתוך כך, ביונייטד ינסו לעשות שתי רכישות גדולות בינואר שישדרגו את המועדון. המנכ"ל, אד וודוורד שעליו פורסם שהוא ביחסים לא טובים במיוחד עם המאמן, עדיין חושב שמוריניו צודק שהוא ירש סגל לא תחרותי מספיק מלואיס ואן חאל וינסה לממש את הרכישות, אבל הלחץ של מוריניו מרגיז את ההנהלה. "הערות נוספות של המיוחד בפומבי על הרכש ועקיצות יובילו אותו לעימות חזיתי עם ההנהלה", נרשם ב"דיילי מייל" במה שנראה מסר ברור שכוון למוריניו ממשרדי אולד טראפורד.



ובינתיים המיוחד עצמו מצא כר ניגוח חדש, הנהלת הפרמייר-ליג כשהכעס מופנה על הלו"ז של יונייטד לעומת קבוצות אחרות. "לכמה מועדונים, או לכמה מנג'רים, יש קשרים טובים בחלונות הגבוהים ולי אין אותם", אמר מוריניו.



Mourinho gonna Mourinho. ️

A post shared by Bleacher Report Football (@brfootball) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי