צפו בסנסציה: ארסנל הודחה מהגביע אחרי 4:2 אצל נוטינגהאם

ארסנל
ארסנל | Getty

ונגר עלה בהרכב חסר ושילם את המחיר, המארחים מהליגה השנייה זכו בשני פנדלים מעוררי מחלוקת מה שעלול לעלות למנג'ר צרפתי בעוד השתוללות והרחקה נוספת. טוטנהאם הביסה 0:3 את ווימבלדון, צמד לקיין

(גודל טקסט)

סנסציה: ארסנל מחזיקת הגביע האנגלי בחוץ. וכבר בסיבוב הראשון ועוד אחרי הפסד 4:2 לנוטינגהאם פורסט. תגידו גם בני יהודה וגם היא מול יריבה מהליגה השנייה, אבל יחי ההבדל הגדול. התותחנים הם לא רק מלכי הזכיות בתואר (13) הם גם זכו בו בשלוש מארבע העונות האחרונות. ארסן ונגר העלה גם הוא הרכב חסר אבל בניגוד לטוטנהאם למשל לא שם את האסים שלו (מסוט אוזיל, אלכסיס סאנצ'ס ואלכסנדר לקאזט) על הספסל למקרה חירום ושילם בגדול. 

הארי קיין, מלך השערים ב-2017 עם 56, החל את הספירה שלו בשנת 2018 עם צמד ב-0:3 של טוטנהאם על ווימבלדון מליג 1. קודם לכן הצליחה שרוסברי טאון, מאותה ליגה (השלישית) לכפות תיקו 0:0 על ווסטהאם מהפרמייר-ליג ומשחק חוזר שייערך ב-16 או ב-17 בחוץ. בדומה למה שעשו ויגאן (2:2 מול בורנמות'), פליטווד טאון (0:0 מול לסטר) מהליגה השלישית ונוריץ מהצ'מפיונשיפ (0:0 מול צ'לסי) ליריבות הבכירות מהפרמייר-ליג.

נוטינגהאם פורסט – ארסנל 2:4
לפני 22 שנים בדיוק הודחו התותחנים בפעם האחרונה כבר בסיבוב השלישי בגביע (הראשון בהשתתפות קבוצות פרמייר-ליג). אז אחרי משחק כפול מול שפילד יונייטד נקעה נפשם של הנהלת המועדון מהמאמנים האנגליים שהחליפו את גורג' גרהאם והחליטו לעשות שינוי משמעותי במועדון. כך החלה תקופת ארסן ונגר ואולי היא גם תסתיים באותה צורה ממש.

המנג'ר הצרפתי היהיר החליט לשמור על כמעט כל הכוכבים שלו למשחק חצי הגמר הראשון מול צ'לסי ביום רביעי ואפילו לא השאיר את חלקם על הספסל למקרה חירום. התוצאה היתה הרסנית. אדם לחאי, החלוץ האמריקאי ממוצא פולני, כבש צמד בדקה ה-20 וה-44. ארמנד טראורה שגדל אצל ונגר בארסנל עשה שמות באגף השמאלי כמגן נוטינגהאם והוכשל פעמיים בדקה ה-64 ו-85.


ונגר. ההשפלה הקודמת בגביע הובילה לתחילת תקופתו, האם הנוכחית תסיים אותה? (Getty)

בן בררטון בן ה-18 דייק בפעם הראשונה וקיירן דואל החליק בשנייה וספק נגע בכדור פעמיים מה שבוודאי יוביל את הצרפתי שישב ביציע (אחרי שדיבר נגד השופטים והורחק), לשפוך לאגר נוסף. פר מרדסקר ודני וולבק צמצמו פעמיים ל-2:1 ול-3:2 אבל ארסנל באמת לא היתה במשחק.


טוטנהאם – ווימבלדון 0:3
63 דקות לא מצאו עצמם התותחנים בהרכב חצי מלא מול יריבתם הלונדונית מתחתית (מקום 21) הליגה השלישית. מזכיר לכם משהו? כריסטיאן אריקסן ישב על הספסל יחד עם "דור מיכה", הונג-מין סון. הקוריאני נכנס לשחק בדקה ה-57 והמארחת התעוררה. קיין, עם משחק שלישי בחמישה ימים, הבריק עם צמד בדקות 63 ו-65 ויאן ורטונחן סגר עניין בדקה ה-71 והותיר את "בני ממב"ע" רק עם המחמאות.


קיין. רושם שערים ראשונים ב-2018 (Getty)

שרוסברי – ווסטהאם 0:0. לחצו כאן וצפו בתקציר
הקבוצה הצנועה מגבול אנגליה וויילס מאוכזבת מאוד מהתוצאה. ג'ו הארט קיבל הזדמנות לפתוח כשוער ראשון בווסטהאם וידיו היו עמוסות עבודה. המארחים החזיקו בכדור ויצרו לא פחות מתשעה איומים על השער אבל שוער נבחרת אנגליה היה במקום. אגב, דייויד מויס, מנג'ר הפטישים, שיחק בשרוסברי במשך ארבע עונות כשחקן.


דווקא שרוסברי יצאה מאוכזבת (Getty)

ניופורט – לידס 1:2
לידס יונייטד שנאבקת על מקום בפלייאוף של הצ'מפניושיפ נוצחה 2:1 אצל ניופורט מהמקום ה-11 בליג 2 (הליגה הרביעית). גיאטנו ברארדי כבש לזכות לידס, אבל קונור שונסי בעשר עצמי ושון מקלוסקי, סמוך לדקה ה-90, הבטיחו עוד סינדרלה בגביע. סמואל סאיס, שנכנס כמחליף את המפסידה, הורחק בזמן הפציעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי