לא רק אלכסיס: מוריניו מעוניין להאריך את חוזהו של דה חאה

דויד דה חאה
דויד דה חאה | Gettyimages

מנצ'סטר יונייטד נחושה להשאיר את הספרדי, ומוריניו הסביר: "לא ניתן לשוער ברמה שלו לעזוב". עתידו של זלאטן מעורפל, הערב ב-21:50: קרב מול סטוק סיטי, מרסיאל בספק

(גודל טקסט)

אחרי המפגש הבלתי נשכח אמש (ראשון) בין ליברפול למנצ'סטר סיטי, ז'וזה מוריניו ומנצ'סטר יונייטד שלו ינסו לקזז את הפער מהפסגה ל-12 נקודות כשהם יארחו את סטוק סיטי הקורסת (21:50, ספורט2). אנתוני מרסיאל נמצא בספק לקראת המפגש באולד טראפורד, ועדיין לא ברור אם הוא יכלל בסגל. ואם כל הכבוד למשחק מול הפוטרס, השדים האדומים עסוקים בעיקר בהגעתו של אלכסיס סאנצ'ס. במהלך הלילה רומלו לוקאקו עורר סערה כשפרסם פוסט בסנאפצ'ט בו הציג חץ עם דגל צ'ילה המופנה לעבר מנצ'סטר יונייטד. באנגליה בטוחים כי העסקה תושלם ביומיים הקרובים כשהנריק מחיטריאן יעשה את הדרך לארסנל, יחד עם 30 מיליון יורו.

בינתיים, מוריניו נחוש להאריך את חוזהו של דויד דה חאה. השוער חתום עד 2019, ובמנצ'סטר יונייטד יפעלו כדי להאריך את ההתקשרות איתו לפחות עד 2023. "לא ניתן לאפשרות לשדרג את החוזה שלו דה חאה להיעלם, סיפר מוריניו והסביר: "לא נאפשר לשוער ברמה שלו, שרק משתפר, לעזוב אותנו". 'המיוחד' גם רמז על פיוס עם המנכ"ל אד וודוורד: "המנכ"ל לא בחופשה, אין לו זמן לקחת חופשה. אני בטוח שאד יעשה הכול כדי להאריך את ההסכם של דה חאה. אני לא עוסק בחוזים, זה עניין של ההנהלה".

ומה לגבי עתידו המעורפל של זלאטן איברהימוביץ'? מוריניו הסביר: "אמרתי לו כבר בגיל 29, שאימנתי אותו באינטר, שהוא לא יוכל לעצור את הזמן. הוא בחלק האחרון של הקריירה שלו ברמות הגבוהות. זלאטן חייב לשחק בצורה חופשית עם ברך, הוא עדיין מנהיג מדהים ושחקן מעולה". עדיין לא ברור האם השבדי ימשיך באולד טראפורד או יבחר לעזוב לטובת אתגר חדש. 

הפוסט של לוקאקו. אלכסיס בדרך (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי