באנגליה בטוחים: אלכסיס סאנצ'ס כבר שחקן יונייטד

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | טוויטר

התקשורת בממלכה צילמה את החלוץ עוזב את אימון התותחנים עם האצבע למעלה ומדווחת שמחטריאן הסכים לעבור לארסנל. הצ'יליאני, שאמור לחתום בשישי, ישבור את שיא השכר - 500 אלף ליש"ט לשבוע

(גודל טקסט)
באנגליה בטוחים שעסקת אלכסיס סאנצ'ס נסגרה. ה"מירור" וה"סאן" פרסמו תמונות של הצ'ילאני מגיע מהורהר ודרוך לאימון התותחנים הבוקר ויוצא ממנו מחויך עם האצבעות למעלה. לצד התמונות דיווח האתרים על כך שסאנצ'ס קיבל את הדיווח שארסנל סגרה את התנאים עם הנריק מחטריאן שיעשה את הדרך ההפוכה. ההודעה הרשמית על "עסקת השנה" אמורה לצאת ביום שישי בבוקר כדי שהצ'יליאני יכול יהיה כבר לשחק בברנלי בשבת (17:00, שידור ישיר בספורט2)


כבר אמש (רביעי) דווח שסאנצ'ס סיכם לארבע שנים וחצי במנצ'סטר יונייטד וכי סכום העסקה הכולל יעמוד על 182 מיליון ליש"ט. הצ'יליאני ירוויח 117 מיליון לאורך כל התקופה, ארסנל תקבל 35 מיליון וסוכנו של השחקן עוד עשרה מיליון. סאנצ'ס הוא השחקן הראשון בפרמייר-ליג שישתכר חצי מיליון ליש"ט לשבוע (בנוסף למענק חתימה של 20 מיליון ליש"ט). 




מאמן ארסנל ארסן ונגר אישר במסיבת עיתונאים שהעסקה  תיסגר בסוף השבוע והשכר של מחטריאן לא מהווה מכשול. עוד הוסיף הצרפתי שמסוט אוזיל לא יימכר במהלך ינואר. מאמן יונייטד ז'וזה מוריניו לחץ על הארמני לעבור לארסנל כדי שסאנצ'ס יוכל לשחק כבר נגד ברנלי.


פרט למחטריאן עסוקים בתותחנים בניסיונות להחתים את מלקום מבורדו ואת חלוץ בורוסיה דורטמונד פייר אמריק אובמיאנג. לתקשורת אמר מוריניו שהוא דווקא מעוניין שהארמני יישאר ויקבל דקות אם יחזור לכושר טוב. בינתיים נצפה השחקן בלונדון ואף הצטלם עם מספר אוהדים.


 

✌Fun times at training today✌#mufc

A post shared by Henrikh Mkhitaryan (@micki_taryan) on



הארמני עצמו העלה בחשבון האינסטגרם תמונה עם חבריו ליונייטד וכתב: "זמנים של כיף באימון". ב"מירור" התייחסו לפוסט כתמונת הפרידה של מחיטריאן, והיא שותפה גם על ידי אנתוני מרסיאל ופול פוגבה שכתב "קבוצה מנצחת היום", כשגם מרוואן פלאיני כתב "תמונה מנצחת".


The Adidas store on Oxford Street, London, are printing Manchester United shirts with 'Alexis 7'. pic.twitter.com/4I5V8uEdEf

— Transfer Related (@TransferRelated) January 18, 2018


Jesse Lingard on Instagram: "Enjoy your time here and enjoy the medical" pic.twitter.com/mGzvOhfZoj

— Transfer Related (@TransferRelated) January 18, 2018


Alexis Sanchez and Mkhitaryan spotted today.

Both seem really happy to be switching clubs! #MUFC#AFCpic.twitter.com/sACFrg0TSR

— Övie (@OvieO) January 17, 2018

MIRROR SPORT: Sale of the century #tomorrowspaperstoday#Sanchezpic.twitter.com/m9jWtfy0TV

— Neil Henderson (@hendopolis) January 17, 2018

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי