אובמיאנג במתחם של ארסנל, ז'ירו על סף חתימה בצ'לסי

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | אלבום משפחה

התסבוכת של ינואר בדרך לפתרון: חלוץ דורטמונד, מלווה במשפחתו, כבר עבר בדיקות רפואיות אצל התותחנים. העסקה תלויה גם בצ'לסי ובטוטנהאם והכול צריך להיסגר עד מחר בלילה

(גודל טקסט)
פחות מ-48 שעות לפני סגירת חלון ההעברות באנגליה (מחר ב-1 בלילה שעון ישראל) ארבע קבוצות מעורבות בתסבוכת גדולה. ההסבר פשוט, אבל להתיר את הפלונטר יהיה מסובך מאוד. הכל מתחיל בארסנל שסיכמה למעשה על החתמת פייר אמריק אובמיאנג מדורטמונד ב-58 מיליון ליש"ט + 2 מיליון ליש"ט בבונוסים, כשהחלוץ ירוויח 180 אלף ליש"ט לשבוע, אבל הקבוצה הגרמנית מסרבת לתת לו לעזוב כל עוד לא תמצא לו מחליף והזמן אוזל במהירות.



אוליביה ז'ירו היה השחקן שהיה אמור לנחות בדורטמונד, אבל משפחתו הטילה וטו והיא רוצה שהחלוץ הצרפתי ימשיך להתגורר ולשחק בלונדון ומסתמן שהוא יעבור לצ'לסי תמורת 18 מיליון ליש"ט. אובמיאנג כבר נחת בלונדון, אחרי שארז את חפציו האישיים, הגיע למתחם האימונים של ארסנל ועבר את הבדיקות הרפואיות לצורך השלמת העסקה.

Tuesday's The Sun sport: "Squeaky bam time" #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/afv7BF9ItO

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) January 29, 2018

בדורטמונד הביעו רצון לראות את מישי בטשואי מצ'לסי בקבוצה, דבר שכמובן צפוי להתאפשר אם ז'ירו יצטרף לבלוז. תחילה בצ'לסי הביעו רצון לראות את פרננדו יורנטה בסטמפורד ברידג' אחרי שאנטוניו קונטה רצה לרכוש אותו בקיץ. יורנטה נחשב לפלופ בטוטנהאם, אם כי די קשה לשחק שם כשיש חלוץ כמו הארי קיין. בצ'לסי אף הסכימו להשאיל את באטשואי תמורת יורנטה, אבל הבלגי סירב לעבור מספסל של קבוצה לונדונית אחת לקבוצה לונדונית אחרת וממילא שוב דורטמונד תישאר ללא חלוץ מחליף וכל בניין הקלפים הזה יתמוטט על הראש של ארסנל, כשאובמיאנג לא יוכל לעזוב את דורטמונד. האם ארסנל תמצא מישהו שיתיר את הסבך או שארסן ונגר שוב ייצא הלוזר הגדול בכל הפרשה?

BREAKING! @Aubameyang7 ist mit seiner Familie soeben an @DortmundAirport angekommen. pic.twitter.com/S3GkcUZPHy

— Florian Groeger (@RN_Florian) January 30, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי