עושים שוק: מחרז ביקש לעזוב, ברטרה בבטיס, אמרסון חתם בצ'לסי

מחרז. עוד כוכב גדול יעזוב את לסטר?
מחרז. עוד כוכב גדול יעזוב את לסטר? | צילום: Getty

הבלוז רכשו את מגן רומא, גם ז'ירו על סף סיכום, הבלם הספרדי עזב את דורטמוד. סיטי הכריזה על לאפורט ומנסה לצרף בנוסף את האלג'יראי שהוצא מסגל לסטר. וגם: בית חדש לסימואנה, לוקאס מורה יצטרף לטוטנהאם

(גודל טקסט)
יומיים בלבד נותרו לחלון ההעברות של ינואר, בהזדמנות האחרונה של הקבוצות להתחזק לקראת הרגעים המכריעים של העונה. כל השמועות, הדיווחים וההעברות הרשמיות כאן בבלוג ההעברות של ספורט1.


רשמי
אמרסון פאלמיירי, מגנה השמאלי של רומא, עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות בצ'לסי וחתם על חוזה בשורות הבלוז. צ'לסי סיכמה עם רומא על רכישתו בסכום המוערך ב-26 מיליון יורו.

Emerson Palmieri completes transfer from #ASRoma to #ChelseaFC for reported €26m https://t.co/iNmymURc9p#CFCpic.twitter.com/HkAH6hWjob

— footballitalia (@footballitalia) January 30, 2018



* הבלם הספרדי מארק ברטרה עזב את בורוסיה דורטמונד, עבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה וחתם בריאל בטיס לחמש שנים.

 OFICIAL | El #RealBetis se refuerza con el internacional Marc Bartra

https://t.co/ddGgPfpXrT#Bartra2023pic.twitter.com/DAC8tGN5w1

— Real Betis Balompié (@RealBetis) 30 בינואר 2018

חוסה אנטוניו רייס חתם בקורדובה מהליגה השנייה בספרד


️FICHAJE | José Antonio Reyes nuevo jugador del Córdoba CF. ¡Bienvenido!

ATENCIÓN: A las 20:30h rueda de prensa de J.A.Reyes en El Arcángel.
A partir de las 20:00h se abrirá la puerta 01 para su presentación en el estadio. Asistencia libre hasta completar aforo pic.twitter.com/wxPsMgYswG

— Córdoba CF (@Cordobacfsad) January 30, 2018


* הקשר הישראלי בן ה-26 גיא אסולין התיר את חוזהו בסבאדל שניצבת במקום ה-10 בליגה השלישית בספרד. אסולין בו ראו בעבר בברצלונה את יורשו של ליאו מסי רשם בעונה וחצי האחרונות 26 הופעות בסבאדל בהם כבש שישה שערים. הוא לא שותף כלל מאז נובמבר.


* בנו הצעיר של דייגו סימואנה (18), ג'אנלוקה, עבר בהשאלה מריברט פלייט לפרוזינונה מהסרייה ב'. אחיו הגדול, ג'ובאני, משחק כזכור בפיורנטינה.



* חיזוק נוסף לברצלונה. המוליכה הקטלונית רכשה את מרקוס מקגואן מארסנל. הקשר בן ה-18 חתם לשלוש שנים, עם סעיף שחרור בן 25 מיליון יורו. מקגואן הצטרף לפיליפה קוטיניו ויירי מינה, שכבר הצטרפו לסגל של ארנסטו ואלוורדה. 

DEAL DONE: Barcelona have signed 18-year old midfielder Marcus Mcguane from Arsenal on a 3-year deal with an option to extend for a further season. His release clause is €25m. (Source: @FCBarcelona) pic.twitter.com/MaGJjUSdtc

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) 30 בינואר 2018

El Centre d'Esports Sabadell i @GaiAsulin arriben a un acord per a la rescissió del seu contracte.#retornCES

https://t.co/BJoUYO8MPtpic.twitter.com/MJQs5COL0t

— CE Sabadell (@CESabadell) January 30, 2018

* אמריק לאפורט עבר את הבדיקות הרפואיות במנצ'סטר סיטי והצטרף רשמית למועדון. בלם אתלטיק בילבאו עלה לסיטיזנס 65 מיליון יורו, מדובר בשיא מועדון עבור מנצ'סטר סיטי. לאפורט הוא שחקן ההגנה השני הכי יקר בהיסטוריה אחרי וירג'יל ואן דייק, והוא ילבש את החולצה מספר 14. לשחקן היו העונה 19 הופעות בבילבאו, בהן בישל שער אחד ורשם ממוצע של שני תיקולים מוצלחים למשחק. פפ גווארדיולה אמר על הבלם החדש שלו: "הוא שיחק  מגיל צעיר ברמה גבוהה מאוד בליגה הספרדית. הוא חזק באוויר, מהיר ואיכותי".


Defensive reinforcements acquired!

Please #welcomeaymeric to the Club! pic.twitter.com/cDu4FWOKlb

— Manchester City (@ManCity) January 30, 2018

* מי שיחליף את לאפורט באתלטיק בילבאו הוא הבלם אינייגו מרטינס מהיריבה הבאסקית ריאל סוסיאדד. האריות מבילבאו שילמו את סעיף השחרור שלהבלם הספרדי שעומד על 32 מיליון יורו. מרטינס יקבל את השכר הגבוה בקבוצה – 5 מיליון יורו. הוא הוזכר בעבר כמועמד לברצלונה, מנצ'סטר סיטי וריאל מדריד. סעיף השחרור החדש שלו יעמוד על 80 מיליון יורו.


Incorporación del jugador Iñigo Martínez https://t.co/Ej6qHm1zZ9#athletic

— Athletic Club (@AthleticClub) January 30, 2018

* ורונה מכרה את ברונו סוקוליני לריבר פלייט (24). הקשר הארגנטינאי שגדל בראסינג ונרכש על ידי מנצ'סטר סיטי חתם לארבע שנים וחצי.


* סטוק החתימה את קשר גלאטסראיי באדו אנדייה תמורת 15 מיליון ליש"ט. הוא יגיע לאנגליה לחתום על החוזה.


* רשמי: מילאן הודיעה על התרת חוזהו של גבריאל פאלטה


* זה רשמי: מיגל איון  עבר לסביליה בהשאלה עד סוף העונה מפורטו. מלבד המקסיקני, גם רוקה מסה הושאל עד לסיום העונה מסוונזי וזה לא הכל – סנדרו רמירס, שלא הצליח להתאקלם באברטון אחרי שנרכש ממלאגה, הצטרף לסביליה בהשאלה לחצי עונה. עסקה שצפויה להפוך לרשמית מחר היא צירופו של מרסלו ברוזוביץ' מאינטר, בהשאלה עם אופציית רכישה.

#BienvenidoRoqueMesapic.twitter.com/cwcdT0g7NE

— Sevilla Fútbol Club (@SevillaFC) 30 בינואר 2018

#BienvenidoLayun@Miguel_layunpic.twitter.com/DBEzU3bqBm

— Sevilla Fútbol Club (@SevillaFC) January 30, 2018


* פרייבורג רכשה מנירנברג את קשר נבחרת גרמניה עד גיל 20 פטריק קאמרבאוור.



* ליברפול העבירה את אובי אג'ריה לסנדרלנד. החתולים השחורים צירפו את הקשר, שנכלל בסגל הנבחרת הצעירה של אנגליה, בהשאלה עד סיום העונה.


* סמואל אטו התיר את חוזהו באנטליהספור. עדיין לא ברור מה היעד הבא של הקמרוני המופלא. 


בראיין דאבו מגן ימני וקשר אחורי של סט. אטיין חתם בפיורנטינה ויגיע היום לבדיקות רפואיות. לשחקן בן ה-25 הופעה אחת בנבחרת עד גיל 21 של צרפת.


"#Dabo è un calciatore della Fiorentina".

Leggi il comunicato: https://t.co/krskEp9vL4#BattitiViolapic.twitter.com/wiabaG439j

— ACF Fiorentina (@acffiorentina) 30 בינואר 2018

* הצוללת הצהובה התחזקה בחאבי פואגו קשר אספניול. הוא חתם לשנתיים וחצי בויאריאל.


#CVFNews | ¡No tenemos fuego valyrio, pero tenemos #FuegoGroguet ! El #Villarreal acuerda con el @RCDEspanyol el traspaso de Javi Fuego, que ya entrenará hoy. https://t.co/WimR2sMVuM

— Villarreal CF (@VillarrealCF) 30 בינואר 2018

* אחמד מוסא השלים את מעברו מלסטר לצסק"א מוסקבה, וחזר רשמית למועדון בו שיחק בין 2012 ל-2016.


⚡⚡⚡ Ахмед, ты дома! pic.twitter.com/YYF3McLg1S

— ПФК ЦСКА Москва (@pfc_cska) January 30, 2018

ג'ק האריסון שחקן כנף של ניו יורק סיטי, חתם במנצ'סטר סיטי והושאל מיידית למידלסברו. השחקן האנגלי בן ה-21 שיחק שנתיים בקבוצה ששייכת לבעלים של סיטי.


שמועות

* פייר אמריק אובמיאנג נצפה במתחם האימונים של ארסנל לקראת חתימתו במועדון. צפו בדרכו ללונדון. לידיעה המלאה


* האם מנצ'סטר סיטי בדרך לעוד עסקת ענק? לפי מספר כלי תקשורת באנגליה ובצרפת, הוגשה ללסטר הצעה בגובה 68 מיליון יורו על ריאד מחרז. זמן קצר לאחר מכן פורסם ב"סקיי", הנחשב לאמין מאוד, כי הקשר פנה רשמית ללסטר בבקשה לעזוב את המועדון תמורת סכום שייקבע מראש אחרי ששתי הצעות מצדה של מנצ'סטר סיטי נדחו. בממלכה כבר מדווחים כי כך או כך החליטו השועלים להוציאו מהסגל למשחק מול אברטון מחר, עד שיתבהרו העניינים.


* באנגליה טוענים: ארסנל וצ'לסי הגיעו להבנות בנוגע לאוליבייה ז'ירו. החלוץ צפוי להגיע לבלוז, שישלמו לתותחנים 17.5 מיליון ליש"ט. לפני כן, בצרפת דווח כי ז'ירו דווקא יגיע למונאקו, אך כעת חלה תפנית משמעותית. 


נשאר בלונדון? ז'ירו (AFPׂ) 


* קיקה סאנצ'ס פלורס לא ימשיך אחרי סיום העונה באספניול. "מארקה" מדווח שהבעלים הסיני שאן יאנשנג ניהל השבוע שיחות קשות עם המנג'ר שלו ובו הביע את חוסר שביעות רצונו מהתוצאות העונה ובנוסף את כעסו על כך שפלורס ניהל מו"מ מתוקשר עם סטוק סיטי, לפני שדחה את ההצעה לחזור לפרמייר-ליג בה אימן בעבר את ווטפורד.


*בילבאו רוצה את מיקל מרינו, הקשר בן ה-21 מניוקאסל אליה הוא מושאל מבורוסיה דורטמונד.


* 'אל צ'ירינגיטו' טוענת: ניימאר ילבש את החולצה עם המספר 10 על הגב בעונה הבאה בריאל מדריד.
 

* ניוקאסל הציעה לשאול את אליאקים מנגלה בלם מנצ'סטר סיטי שיאבד כעת את מקומו בהרכב עם הגעת אמריק לאפורט, שהגיע מאוחר יותר לבדיקות רפואיות אצל התכולים.




מנגלה. יעבור לניוקאסל? (Gettyimages)


* אחרי עזיבתו של ג'רארד דאולופאו לווטפורד, אלייש וידאל נותר השחקן היחיד בברצלונה שמועמד לעזוב את הקבוצה. רומא וסביליה רוצות אותו.


* חאבייר פאסטורה נמצא בעיצומו של משא ומתן מתקדם עם אינטר למרות שהמאמן אונאי אמרי רוצה שיישאר בפ.ס.ז'.


* 'טלגראף' האנגלי פרסם שצ'לסי דחתה הצעה של מנצ'סטר סיטי לרכוש את אדן הזאר תמורת 220 מיליון יורו, בדומה לסכום ששולם על ידי פאריס סן ז'רמן על ניימאר. הבלוז מוכנים לשלם לבלגי 340 אלף יורו לשבוע אם יאריך חוזה, אבל יהיה להם קשה למנוע עזיבתו לריאל מדריד בקיץ. 




הזאר. צ'לסי דחתה את סיטי, תצליח להתמודד מול ריאל? (Gettyimages)


* "ל'אקיפ" פרסם שראן הצרפתית דחתה הצעה של אתלטיקו מדריד להעביר אליה את פרננדו טורס בגלל משכורתו הגבוהה.

Exclusive: Aymeric Laporte is in Manchester to complete club record £57m #Transfer to Man City today. Latest @SkySportsNews#SSN#MCFCpic.twitter.com/UCeXd4IM16

— Ben Ransom (@BenRansomSky) 30 בינואר 2018

* לפי האתר האנגלי "טים טוק" ווסט ברומיץ' רוצה לשאול את אנדרה שורלה שחקן צ'לסי לשעבר מדורטמונד עד סיום העונה ומוכנה לשלם את שכרו – 90 אלף ליש"ט לשבוע.


* רדיו "טיקי טאקה" האיטלקי העלה לראיון את אנטוניו קסאנו שסיפר כי הוא ממתין להצעה מקבוצה רצינית, אבל דחה הצעה מסין.


* לוקאס מורה יחתום היום בטוטנהאם לאחר שהגיע לבדיקות רפואיות בקבוצה אחרי שהמו"מ איתו נסגר. הוא נצפה נוסע ברכבת התחתית בעיר על ידי אוהדי הספרס. לפי "סקיי", התרנגולים ישלמו לפאריס סן ז'רמן 25 מיליון ליש"ט והוא השחקן השני שמגיע לטוטנהאם מפ.ס.ז' בשנה האחרונה העונה אחרי סרג' אורייה המגן. הברזילאי בן ה-25 שיחק שש עונות בפ.ס.ז'.


* קריסטל פאלאס רוצה את קשר ווסט ברומיץ' ג'ייק ליברמור, שחקן טוטנהאם לשעבר. ליברמור עבר לברומיץ' מהאל בינואר 2017 ושיחק העונה 26 משחקים בקבוצה, בהם לא כבש ובישל אפילו שער אחד.


* ווסטהאם רוצה את קשר אברטון מורגן שניידרלין ששיחק בעבר במנצ'סטר יונייטד וסאות'המפטון. בנוסף, חלוץ קרסנודאר פדור סמולוב צפוי לעבור היום לפטישים בהשאלה עם אופציה לרכישה בקיץ תמורת 12 מיליון ליש"ט. סמולוב שמשמש גם כקפטן נבחרת רוסיה כבש 59 שערים ב-90 משחקים בקבוצתו הנוכחית.



סמולוב. בדרך לווסטהאם (Gettyimages)


* באיטליה טוענים: דייבי קלאסן בדרך לנאפולי. הקשר ההולנדי שהגיע לאברטון הקיץ מאייאקס, לא נמצא בתוכניות של סם אלרדייס. הפרטנופי נחושים לצרף את קלאסן, שעשוי להגיע בהשאלה עם אופציית רכישה.


* אינטר מעוניינת בקשר סלטה ויגו סטנילסב לובוטקה הסלובקי. מדובר בהשאלה ויש לו סעיף שחרור של 30 מיליון יורו.


* "הסאן" דיווח שחלוץ פרסטון ריצ'ארד האגיל סיכם בקריסטל פאלאס תמורת 8 מיליון ליש"ט. גם לידס הציעה עבורו את אותו סכום. 

Sunderland to sign Ovie Ejaria on loan deal from Liverpool. https://t.co/1ai4G9PeHn#SAFChttps://t.co/W8MiMbrktD

— Macca (@sunderlandafc11) 30 בינואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי