סטארידג': הרבה חברים שלי אוהדים ווסט ברומיץ', לא יכולתי לאכזב אותם

דניאל סטארידג'
דניאל סטארידג' | האתר הרשמי

החלוץ אנגלי שהגיע מליברפול הסביר מדוע העדיף את הבאגיז על פני ניוקאסל: "יש הרבה סיבות ללמה בחרתי בקבוצה. פארדיו שיכנע אותי וסגנון המשחק של הקבוצה מתאים לי"

(גודל טקסט)
מי היה מאמין? דניאל סטארידג', אחד החלוצים הטובים בפרמייר-ליג, נפרד כנראה לתמיד מליברפול שממשיכה להיחלש אחרי שאיבדה גם את פיליפה קוטיניו וגם את החלוץ האנגלי שכבש בשורותיה 48 שערי ליגה ב-98 משחקים. מאזן מרשים לכל הדעות. למרות הכל, הפציעות החוזות ונשנות וחוסר האמון מצד המנג'ר יורגן קלופ הובילו להשאלתו אמש (בין שני לשלישי) לווסט ברומיץ' שמדורגת לפני אחרונה בליגה ויש לה אופציה לרכוש אותו בסיום העונה.


סטארידג' בן ה-28, שרוצה לעשות הכל כדי לשחק במונדיאל הקרוב במדי אנגליה, העדיף לעזוב את ליברפול אחרי שקלופ הבהיר לו שהוא לא מבטיח לו לקבל דקות. גם ניוקאסל היתה מעוניינת בו, אבל דווקא ווסט ברומיץ' האפורה זכתה במירוץ להחתמתו בגלל שהחלוץ עצמו העדיף לעבור אליה והשאיר את רפא בניטס מתוסכל. הוא לא שיחק מאז ה-6 בדצמבר כשנכנס כמחליף בניצחון על ספרטק מוסקבה 0:7 בליגת האלופות. מאז הוא סבל מפציעות קטנות שגרמו לכך שקלופ לא שיתף אותו ובסופו של דבר העדיף לתת לו ללכת.



בראיון ראשון באתר של ווסט ברומיץ' הסביר סטארידג': "יש הרבה סיבות ללמה בחרתי בקבוצה. המנג'ר אלן פארדיו שיכנע אותי וסגנון המשחק של הקבוצה מתאים לי. יש לי כמה חברים שהם אוהדי הקבוצה ולא יכולתי לאכזב אותם. תמיד כששיחקתי בברומיץ' עם קבוצות אחרות הרגשתי בבית והייתי מזהה פרצופים מוכרים ביציע. אם ירצה האל, אוכל לעזור לקבוצה ולהבקיע הרבה שערים. המשפחה שלי מתגוררת קרוב ועכשיו הם יגיעו לכל משחק".


Tuesday's Daily Mirror sport: "Sturridge has his baggies packed" #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/1X8kZgVNnP

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) January 29, 2018

הוא שיחק 15 משחקים (9 בליגה) העונה וכבש שלושה שערים, אבל הפציעות גרמו לכך שהפך לחלוץ האחרון על הספסל ואפילו דומיניק סולנקה ודני אינגס קיבלו צ'אנס לפניו, אבל חלוץ צ'לסי ומנצ'סטר סיטי לשעבר נחשב לאחד הטובים באי הבריטי כשהוא נמצא בכושר.


אלן פארדיו מנג'ר ווסט ברומיץ' יכול להיות מרוצה. הוא נולד בברמינגהאם לא רחוק משם ואם יקבל דקות משחק הוא יכול להציל את הבאגיז מירידה. חלוץ ליברפול לשעבר, קרייג בלאמי, אמר על סטארידג': "הוא חייב דקות משחק שיחזירו אותו למסלול. זה שקלופ השאיר אותו מתוסכל על הספסל לא עזר לו להתאושש מהפציעות שלו".



סטארידג'. יתאושש מהפציעה בווסט ברומיץ'? (ווסט ברומיץ', רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי