צפו בתקצירים: ארסנל הובכה 3:1 בסוונזי, 0:3 לליברפול בהאדרספילד

פטר צ'ך
פטר צ'ך | Getty

מחיטריאן עלה כמחליף ואובמיאנג צפה ממעמד החתימה בצמד של קלוקס ושער של אייו מ"בישול" של צ'ך לזכות הברבורים. התותחנים רחוקים כבר שמונה נקודות מהמייטירדס, סלאח כבר עם 19 שערים

(גודל טקסט)

ליברפול התאוששה מהפסד הליגה בסוונזי (1:0) ובהדחה המביכה בסיבוב הרביעי בגביע האנגלי (3:2 מול ווסט ברומיץ') עם 03 בהאדרספילד. סוונזי, לעומת זאת, המשיכה להכות בעוד חברה ממועדון השש, כשניצחה 1:3 את ארסנל וטיפסה מעל הקו האדום. ווסטהאם וקריסטל פאלאס סיימו ב-1:1.

סוונזי – ארסנל 1:3 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
הנריק מחיטריאן  נכנס בדקה ה-60 להופעת בכורה בתותחנים ואוליביה ז'ירו, על סף מעבר לצ'לסי, רשם כנראה 17 דקות אחרונות במועדון בו שיחק בשש העונות האחרונות, אבל השורה התחתונה היא שארסן ונגר לא רק במקום השישי, אלא כבר רחוק שמונה נקודות מהמקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות.

מביך, בדיוק כמו הטעויות בהגנת ארסנל. הקשר סם קלוקס כבש צמד בדקות ה-34 ו-86 שהוא מתגבר בקלות על מגן בשער הראשון ודוחק מקרוב פנימה בשני. אנדרה איוו השלים בדקה ה-61 מבישול של פטר צ'ך. דווקא התותחנים עלו ליתרון משער מרהיב, כשמסוט אוזיל שלח כדור עומק מסובב מימין לשמאל ונאצ'ו מונריאל הגיע במרוצה וגלש לכדור ומשם לרשת.


מחיטריאן נכנס להופעת בכורה רגע לפני המהפך (Gettyimages)


ז'ירו נכנס להופעתו האחרונה במדי התותחנים? (Gettyimages)

האדרספילד – ליברפול 3:0
המארחת התחילה את הריצה הקודמת של המייטירדס בליגה שהובסה בתוצאה זהה באנפילד. כנראה שהחבורה של יורגן קלופ לא מחשבנת דווקא לעוזרו דייויד וגנר. אמרה צ'אן בעט מ-20 מ' פצצה לרשת בדקה ה-26, סאדיו מאנה נתן קטנה לפירמינו בשמאל והברזילאי פרץ לאורך קו האורך וגלגל לרשת. בדקה ה-77 צ'אן נתפס ומוחמד סלאח דייק מהנקודה הלבנה וכבש את השער ה-19 העונה בליגה. 

ווסטהאם – קריסטל פאלאס 1:1
בגביע הפטישים עושים פאדיחות (הודחו על ידי ויגאן מהליגה השלישית), אבל בליגה הבטיח הקפטן הוותיק מארק נובל בפנדל בדקה ה-43 משחק שישי ללא הפסד ועוד נקודה במאבק הירידה. כריסטיאן בנטקה העלה בנגיחה את האורחים ליתרון בשערו השלישי בסך הכל העונה. ז'ואאו מריו עשה 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי