בסיטי מחריפים את המלחמה ב'כסחנים': חייבים להרחיק אותם

לירוי סאנה
לירוי סאנה | Gettyiamges

השחקנים מצטרפים לקריאה של גווארדיולה לשופטים לקראת המפגש מול ברנלי (שבת, 14:30, ספורט1), איסקו יגיע? פלאייני ייעדר כחודשיים, ביונייטד סימנו את פוצ'טינו כמחליף למוריניו. וגם: ההצגה של אובמיאנג בארסנל

(גודל טקסט)

באנגליה לא נחים. בקושי הסתיים לו מחזור אמצע השבוע, וכבר בפרמייר-ליג מוכנים לפתיחת המחזור ה-26. במוקד: מנצ'סטר סיטי תתארח אצל ברנלי, מנצ'סטר יונייטד תפגוש בביתה את האדרספילד וארסנל תתמודד נגד אברטון.


ברנלי – מנצ'סטר סיטי (14:30, ספורט1)

מנצ'סטר סיטי מחפשת ניצחון 23 בליגה מ-26 מחזורים, למרות מכת הפציעות הגדולה בחלק הקדמי הכוללת את גבריאל ז'סוס ולירוי סאנה. שחקני הקבוצה מיישרים קו עם המאמן פפ גווארדיולה ודורשים מהשופטים להגן עליהם מפני העבירות הברוטאליות של שחקני היריבות.

הקשר ברנרדו סילבה אמר: "הפציעה של סאנה נוראית ומי שפגע בו אפילו לא הורחק. זה היה יכול להיות ראחים סטרלינג או קווין דה בריינה או כל שחקן אחר שלנו". הבלם החדש אמריק לאפורט הוסיף: "הפרמייר-ליג שונה מספרד כי אתה לא יודע מה זו עבירה ומה לא. אני צריך להסתגל לאט. אני מאלה שאוהבים להחזיק בכדור ופחות להגן".

המוליכה צפויה לחזור לאופציית ריאד מאחרז בקיץ הקרוב אחרי שהניסיון לצרפו בינואר נכשל. לפי פרסומים בספרד גווארדיולה רוצה לנצל את הזעם של איסקו על ההזדמנויות המעטות שהוא מקבל בריאל מדריד כדי להביאו.

מנגד, ברנלי שהוגדרה כהפתעת העונה בזכות הפתיחה הנהדרת למרות התקציב השני הכי נמוך בליגה, ניצחה פעם אחת בלבד בעשרת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, אבל עדיין נחשבת לקבוצה עיקשת, בטח במגרשה הביתי.

סאנה ברגע הפציעה. מכוער (gettyimages)
סאנה ברגע הפציעה. מכוער (gettyimages)

מנצ'סטר יונייטד – האדרספילד (17:00, ספורט2)
ז'וזה מוריניו כבר יודע שהוא לא יזכה העונה באליפות, אבל ההפסד לטוטנהאם ממש הרגיז אותו. השדים האדומים ינסו לחזור לתלם באולד טראפורד בו ניצחו העונה כבר תשע פעמים בליגה. המשחק ייערך בצל ציון 60 שנה לאסון מינכן בו התרסק מטוס הקבוצה ב-6 בפברואר 1958. באסון נהרגו 21 נוסעים ביניהם שמונה משחקני יונייטד שכונו "התינוקות של מאט באזבי".

בצד המקצועי, בתקשורת האנגלית מפקפקים ביכולת של מוריניו להוציא את המיטב מפול פוגבה. הטענה היא שהקשר הצרפתי מתופקד בעמדה לא אידיאלית ודקות לפני שהוחלף במהלך ההפסד לטוטנהאם נצפו השניים מתלבטים מה לעשות. לפי הפרשנים פוגבה משחק טוב יותר כשהוא בעמדה קדמית ומקבל חופש התקפי. ג'יימי קארגר אמר: "למוריניו יש בעיה קשה אם הוא חושב להמשיך לשחק עם פוגבה באמצע במערך של שני קשרים. הוא לא טוב בזה".

מרואן פלאיני שנפצע בברכו במהלך המשחק האחרון ועלול לעבור ניתוח וייעדר בחודשיים הקרובים. ביונייטד מקווים לראות הצגה ראשונה מאלכסיס סאנצ'ס שלא הבריק מול טוטנהאם. באשר למוריניו, הפורטוגלי אולי האריך חוזה ביונייטד, אבל "מנצ'סטר איבנינג ניוז" טוען שמאוריסיו פוצ'טינו נחשב בהנהלת היונייטד למנג'ר שיכול להיכנס לנעליו של אלכס פרגוסון ויישאר במועדון שנים רבות לאחר ש'המיוחד' יעזוב.

פול פוגבה. ז'וזה מוריניו לא מוציא ממנו את המיטב (gettyimages)
פול פוגבה. ז'וזה מוריניו לא מוציא ממנו את המיטב (gettyimages)

ברייטון – ווסטהאם (17:00)
ברייטון נמצאת נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום וחייבת להשיג ניצחון כדי לא להסתבך עוד יותר בתחתית. תומר חמד אומנם נשאר בקבוצה, אך לא ברור אם בכלל יזכה לעוד דקות משחק עד סיום העונה. המאמן כריס יוטון הודה שהוא מאוכזב מהעובדה שקבוצתו השיגה רק שלושה ניצחונות בית עד כה העונה ב"אמקס סטדיום". חלוץ הרכש יורגן לוקדיה התאמן לראשונה עם כל הסגל ועשוי להתלבש.

לסטר – סוונזי (17:00)
ריאד מאחרז, שלא הגיע לאימון האחרון, ספג קנס של 200 אלף ליש"ט וגרם לזעם גדול בקרב חבריו לקבוצה. השחקן האלג'יראי טוען להגנתו שראשי הקבוצה בגדו בו כשלא נתנו לו לעבור למנצ'סטר סיטי ביום האחרון של חלון ההעברות.

פייר אמריק אובמיאנג באימון ארסנל (טוויטר)
פייר אמריק אובמיאנג באימון ארסנל (טוויטר)

ארסנל – אברטון (19:30, ספורט1)
הצגתו של הרכש החדש פייר אמריק אובמיאנג מוטלת בספק כיוון שהחלוץ מגבון היה חולה בימים האחרונים, גם בלעדיו תנסה להכניע ארסנל את הטופיז ו-וויין רוני. גם ג'ק ווילשייר בספק. לטענת הכתבים בלונדון, אחרי עזיבתו של אלכסיס סאנצ'ס, מסוט אוזיל יהפוך לבעל הבית בקבוצה, כשהארכת חוזהו והשכר הגבוה שיקבל (350 אלף ליש"ט) הם עדות לכך. התותחנים יקוו להשכיח את ה-3:1 המביך לסוונזי ביום שלישי האחרון ולהישאר במאבק על הטופ 4.

משחקים נוספים
בורנמות' – סטוק סיטי (17:00)
ווסט ברומיץ' – סאות'המפטון (17:00)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי