דיווח: "לואיס אנריקה יחליף את קונטה". צ'לסי: הוא נשאר

לואיס אנריקה
לואיס אנריקה | Gettyimages

'ספורט' הקטלוני טוען שאקס ברצלונה ינסה להושיע את הבלוז, אך גורמים במועדון הבהירו שאין כוונה להחליפו. המנג'ר אחרי התבוסה לווטפורד: "ההנהלה יכולה להחליט מה שהיא רוצה, לא מודאג". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
המשבר בצ'לסי מחריף. הבלוז ספגו אמש (שני) 4:1 כואב מווטפורד, ונדמה כי מעמדו של אנטוניו קונטה מעורער מתמיד. אחרי הביקורת הקשה שהעביר על הנהלת האלופה, האיטלקי כבר עם מאזן 7:1 בשני המשחקים האחרונים ונדמה כי הודעת הפיטורים מרומן אברמוביץ' בדרך. סטן קולימור הבהיר בסיום המשחק: "זמנו של קונטה הסתיים", אחרי שגם שפת הגוף של האיטלקי במהלך הדרבי מול הצרעות שדרה כי הוא איבד אמונה.


זו הפעם הראשונה שצ'לסי ספגה שני הפסדים רצופים בהפרש של שלושה שערים, מאז 1995 והיא עם 12 נקודות מ-48 האפשריות. ב'סאן' המקומי בטוחים כי אברמוביץ' כבר חרץ את גורלו של קונטה, והוא יפעל למנות את לואיס אנריקה או קרלו אנצ'לוטי. אקס ברצלונה זוכה לעדיפות, אך הבהיר כי הוא ירצה לסיים את שנת השבתון שלו, כשבעלי צ'לסי ינסה לשכנע אותו להגיע כבר במהלך העונה לסטמפורד ברידג', אולי בדרך למפגש פיקנטי מול ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות.



על פי התקשורת האנגלית, בצ'לסי חוששים כי השארתו של קונטה בתפקיד תפגע בתוכניות העתידיות של הקבוצה ואף עלולה לפגוע בתוכניות שלה לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה, בנוסף להשפלה מול ברצלונה בצמד המפגשים בשמינית הגמר העונה. בנוסף, יחסיו של המאמן עם השחקנים רק מחריפים: "חלק מהשחקנים מאסו באנטוניו, הם בטוחים שהוא לא יאמן בעונה הבאה והאימונים שלו כבר משעממים אותם. קונטה איבד את חדר ההלבשה", טענו בממלכה. לעומת זאת, וזה מה שנחשב לאמין יותר נכון לכתיבת ידיעה זו, ב'דיילי מייל' ולאחר מכן גם ב"סקיי וב-BBC נכתב נחרצות כי שינוי בעמדת המאמן עלול לפגוע בשאיפות של הבלוז לסיים את העונה בין ארבע הראשונות בליגה ועל כן החליטו ראשי המועדון שלא לגעת במנג'ר, לפחות בשלב זה, ואותם גורמים בצ'לסי הבהירו כי לא נעשתה פנייה לשום מנג'ר אחר.

TELEGRAPH SPORT: Conte on the brink #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/ckvUg3q1GY

— Helen Miller (@MsHelicat) 5 בפברואר 2018

ומה לגבי קונטה, הוא הזכיר את ז'וזה מוריניו לפני הודעת הפיטורים שלו מצ'לסי, והאשים את השחקנים וככל הנראה רק העמיק את הקרע בחדר ההלבשה: "צריך אישיות מיוחדת כדי לשחק במועדון גדול, הרבה יותר קל לשחק כשיש לך ביטחון". על מעמדו המעורער: "אני לא מודאג לגבי התפקיד שלי, אני עובד בכול יום ונותן 120 אחוז מעצמי. אם זה בסדר, אז או.קיי. ההנהלה יכולה להחליט אחרת אם היא רוצה, אני לא מודאג כי מחר יש יום חדש. אני יכול להישאר המאמן וגם לא. המצפון שלי נקיה, אני מנסה לעשות הכול בשביל צ'לסי. שהם יחליטו אם אני טוב עבורם או לא".


האיטלקי סיכם: "אתם באמת חושבים שיש לשחקנים כ"כ הרבה כוח כדי להחליט עבור ההנהלה מי יאמן? אם זה נכון, אז זה גרוע מאוד עבור המועדון אם השחקנים שולטים בו. הזהרתי את כולם, אולי אני גם אשם שעליתי עם הרכב לא נכון מול ווטפורד. ההחלטה לגבי ההרכב הייתה רעה, והיה לי קשה לשנות אותה". בינתיים, ב'ספורט' הקטלוני מדווחים כי לואיס אנריקה נמצא כפסע מצ'לסי. על פי הדיווח: "הוא מעדיף פרויקט ארוך טווח, עם פוטנציאל אמיתי לזכייה בתארים. צ'לסי יכולה להיות אטרקטיבית עבור המשפחה שלו". אם לואיס אנריקה כן יגיע ללונדון, מי שצפוי לחבור אליו הוא אקס צ'לסי וברצלונה, ג'וליאנו בלטי. 


Troy Deeney giving Chelsea fans the finger pic.twitter.com/v0e6amXGDM

— Zac (@Chlzey) 6 בפברואר 2018

גם אצל המנצחת לא שקט. טרוי דיני עשוי לספוג עונש כבד אחרי שסימן אצבע משולשת לאוהדי צ'לסי. עדיין לא ברור האם החלוץ יספוג עונש מההתאחדות. איאן רייט, שפרשן את המשחק עבור 'הסאן' טען בסיום: "ג'רארד דאלופאו אפילו לא ניסה להגיע לכדור, הוא פשוט חיפש את המגע וצלל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי