בקטלוניה מתעקשים: לואיס אנריקה ימונה למנג'ר צ'לסי

לואיס אנריקה
לואיס אנריקה | צילום: Gettyimages

"ספורט" מדווח כי למאמן הוצע חוזה לשנתיים וחצי, "הסאן" האנגלי פרסם שהוא כבר סימן את לואיס סוארס כרכש הראשון שלו, כל זאת במקביל להכחשות על פיטורים אפשריים של אנטוניו קונטה

(גודל טקסט)
אנטוניו קונטה ניצל זמנית מפיטורין מצ'לסי, למרות שקבוצתו ספגה שני הפסדי ליגה שביחד נשמעים כמו תוצאה שרומן אברמוביץ' לא יכול לסבול אותה, 7:1 מול בורנמות' ו-ווטפורד. קונטה עצמו גם החליט שלא יתפטר מרצונו מהקבוצה כפי שמדווח ה"מירור", אבל שהותו בקבוצה זמנית. לפי דיווח של "ספורט" הקטלוני, צ'לסי במו"מ מתקדם עם לואיס אנריקה על חוזה באורך של שנתיים וחצי.


תחת הכותרת "בומבה לואיס אנריקה" נכתב בעיתון שייתכן מצב בו אנריקה ידריך את צ'לסי נגד קבוצתו לשעבר ברצלונה בשמינית הגמר, על אף שהבלוז מכחישים זאת בתוקף וגורמים הבהירו כי אין כוונה לפטר את האיטלקי, לפחות בשלב זה. בקטלוניה מנגד הובהר שמעט מאמנים מוכנים להגיע באמצע העונה ולכן הציעו בצ'לסי ללואיס אנריקה חוזה לשנתיים וחצי ולא לעונה וחצי, כדי שירגיש שהמועדון נותן לו זמן. שני המשחקים הבאים של צ'לסי קלים יחסית נגד ווסט ברומיץ' בסטמפורד ברידג' בליגה ונגד האל בגביע והם כנראה שייקבעו את גורלו של קונטה. אם יפוטר המועדון יצטרך לשלם לו 30 מיליון יורו פיצויים, אחרי שרק בקיץ שודרג לשכר של 10 מיליון יורו לעונה.



לואיס אנריקה קיבל הצעות מקבוצות נוספות, אבל שני קריטריונים חשובים לו ומתקיימים בכל הנוגע לצ'לסי – מדובר בקבוצה עם אמביציות לזכות בליגת האלופות ועיר אטרקטיבית (לונדון). "מירור" פרסם כי צ'לסי הכחישה שהדירקטורית במועדון מארינה גרנובסקיה כבר נפגשה בספרד עם אנריקה וסיכמה את פרטי חוזהו. כפי שנכתב בעיתון, מעבר לעובדה שקונטה לא מפסיק להתלונן בנושא הרכש שלא הגיע ועל כך שלא שותף בהחלטות של המועדון, הוא עצמו הביא לחוסר שקט כשהחליט להעיף את דייגו קוסטה. עוד בעיות: חלק מהשחקנים איבדו ביטחון מכיוון שקונטה נקט בגישה של תלונות ללא הרף נגדם. מסיבות העיתונאים שלו עוסקות בעימות בלתי סופי עם ההנהלה והשחקנים. האימונים שלו מוגדרים כבלתי נסבלים וקשים והעומס על השחקנים גדול מדי. 

La portada del diario Sport de mañana… BOMBA LUIS ENRIQUE. pic.twitter.com/kB0MDdD6oz

— El 10 (@el10blaugrana) February 6, 2018


בהמשך ישיר לכל האמור לעיל, ה"סאן" כבר יודע מה יהיו התוכניות של לואיס אנריקה בצ'לסי בקיץ הקרוב. נכתב שלואיס סוארס, חלוץ ברצלונה, יהיה המטרה העיקרית של לואיס אנריקה לרכש. השניים שיתפו פעולה בצורה טובה מאוד בברצלונה, כשהמאמן היה מי שצירף אותו מליברפול. מכיוון שהוא מתקרב לגיל 32 ובברצלונה מדברים על אנטואן גרייזמן כחיזוק אפשרי לקיץ הבא, ייתכן שהעברה כזו תצא לפועל. בברצלונה מעריכים מאוד את סוארס ולא היו רוצים כרגע לראות אותו עוזב, אבל צ'לסי מבחינתה חייבת להחתים חלוץ רציני שיוכל להיכנס לנעליים של דייגו קוסטה, דבר שאלברו מוראטה התקשה לעשות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי