צפו בתקציר: רביעייה לאגוארו ב-1:5 של סיטי על לסטר

שחקני מנצ'סטר סיטי
שחקני מנצ'סטר סיטי | AFP

דה בריינה כיכב עם שלושה בישולים על חשבון השועלים, סטרלינג פתח את החגיגה אבל קון להט מעל כולם עם רביעייה במחצית אחת. 1:3 לאברטון על קריסטל פאלאס, ווטפורד נכנעה 2:0 לווטסהאם

קבוצות: אברטון לסטר
(גודל טקסט)
אחרי ה-0:1 המרשים של טוטנהאם על ארסנל, המחזור ה-27 בליגה האנגלית נמשך הערב (שבת) עם עוד חמישה משחקים. במוקד: אברטון גברה על קריסטל פאלאס, ווסטהאם הורידה את ווטפורד אל הקרקע. מאוחר יותר, מנצ'סטר סיטי התעללה בלסטר. (לחצו כאן וצפו בכל שערי המחזור)


מנצ'סטר סיטי – לסטר 1:5 

קווין דה בריינה בכושר מפלצתי, רגע לפני רגעי האמת של העונה בליגת האלופות והוא כבר עם 14 אסיסטים, אולם דווקא סרחיו אגוארו גנב לו את ההצגה עם רביעייה מפלצתית תוך מחצית אחת. הערב הקשר הבלגי פשוט התעלל בשועלים, ועם שלושה בישולים סיפק תצוגת תכלית מול הקהל הביתי. שתי דקות הספיקו לדה בריינה, שחתך את כל ההגנה של לסטר ומצא את ראחים סטרלינג שדחק ממטר.
 



הבלגי היה מעורב בכל אחד מהשערים, גם כשזה עלה לפפ גווארדיולה בספיגה. ג'יימי ורדי חטף ממנו את הכדור, דהר קדימה והכניע את אדרסון. שלוש דקות במחצית השנייה, דה בריינה שוב חתך את ההגנה עם מסירה מבריקה הפעם לעבר סרחיו אגוארו, שירה מקרוב בדקה ה-48. חמש דקות הספיקו, שוב הבלגי מסר ושוב אגוארו כבש. בדקה ה-77, החלוץ האורגוואי ניצל טעות קשה של קספר שמייכל, הקשית מעליו וחגג שוב. חשבתם שזה נגמר? בתוספת הזמן רון ירה עוד פגז לחיבורים של שמייכל עם שערו ה-21 העונה.


FT Man City 5-1 Leicester

Sergio Aguero's four goals help Man City to a convincing win https://t.co/awJhbtBwIn#MCILEIpic.twitter.com/JO16flbmYN

— BBC Sport (@BBCSport) 10 בפברואר 2018

אברטון – קריסטל פאלאס 1:3

אחרי התבוסה לארסנל, הטופיז הפגינו אופי והתאוששו מול הקהל הביתי. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, גילפי סיגורדסון ירה את הראשון בדקה ה-46, עומר ניאסה (52) הכפיל וטום דייויס (75) קינח. אברטון ממשיכה במגמת ההתאוששות עם ניצחון שני משלושת המחזורים האחרונים. פאלאס עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון והיא רחוקה רק שלוש נקודות מחוף מבטחים כאשר גם הפנדל של לוקה מיליבוייביץ' (84) לא הצליח להושיע.


ווסטהאם – ווטפורד 0:1
הצרעות העמיקו את המשבר של אנטוניו קונטה וצ'לסי, אך דווקא בדרבי נוסף ספגו הפסד 13 העונה. חאבייר הרננדס הרשית ראשון בדקה ה-38, מרקו ארנאוטוביץ' (78) נעל וסידר לפטישים ניצחון חשוב אחרי שלושה מחזורים מאכזבים. פטריס אברה, שהוצג במהלך השבוע האחרון, נכלל לראשונה בסגל ולא זכה לשחק.


תוצאות נוספות:
סוונזי – ברנלי 0:1
לסוונזי: קי סונג יונג (81). 


סטוק סיטי – ברייטון 1:1
לסטוק: ג'ארדן שאקירי (69), לברייטון: חוסה איסקיירדו (32). צפו בתקציר 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי