קאריק עשוי להחליף את פוגבה: מתרגש לתרום לקבוצה

מייקל קאריק
מייקל קאריק | Gettyimages

קשר מנצ'סטר יונייטד התאושש מפציעה ארוכה וייתכן שיקבל את חולצת ההרכב בשמינית גמר הגביע מול האדרספילד (שבת, 19:30 בספורט1), גם אריק באיי בסגל. ב-17:00 בספורט1: כיאל צפוי לפתוח בברייטון מול קובנטרי

(גודל טקסט)

הפרמיירליג לוקחת חופשה לטובת שמינית גמר הגביע האנגלי. מחר (שבת) יתקיימו ארבעה משחקים והמסקרן שבהם יפגיש בין מנצ'סטר יונייטד להאדרספילד, משחק חוץ לשדים האדומים על טהרת הליגה הבכירה.

במשחק נוסף שייערך מחר, מעניין מהזווית הישראלית, ברייטון תארח את קובנטרי, בעבר קבוצת ליגה עליונה קבועה והיום בליגה הרביעית בטיבה, במשחק בו צפוי לפתוח בירם כיאל ולא מן הנמנע שגם תומר חמד לפחות יתלבש.

האדרספילד – מנצ'סטר יונייטד (19:30, שידור ישיר בספורט1)
יונייטד לא נמצאת בתקופה טובה. התוצאות בעייתיות ואפילו היחסים הבעייתיים של ז'וזה מוריניו עם פול פוגבה לא תורמים לאווירה בחדר ההלבשה, אבל השדים האדומים ישימו את הכל בצד בשביל מקום ברבע הגמר, ולשם כך יצטרכו לעבור בשלום את משחק החוץ באצטדיון "ג'ון סמית", בו הפסידו 2:1 העונה. לעומת, זאת הם ניצחו את האדרספילד 0:2 לפני כשבועיים במשחק שנערך באולד טראפורד במסגרת הסיבוב השני בליגה.

בשלושת משחקי הליגה האחרונים יונייטד צברה שני הפסדי חוץ לטוטנהאם וניוקאסל וזו פעם שלישית שהדבר קורה למוריניו מאז הגיע לקבוצה. "השדים האדומים" יפגשו ביום רביעי את סביליה בליגת האלופות, וסביר שלקראת משחק החוץ יבצע "המיוחד" מספר שינויים בהרכב. באנגליה פורסם שמייקל קאריק יפתח ואולי זה יהיה על חשבון פוגבה.


פול פוגבה. יירד לספסל בגביע? (Gettyimages)

לקראת המשחק קאריק אמר: "אנחנו נמצאים בשלב הכי מרגש של העונה. יש עלינו לחץ ויש ציפיות מאיתנו. אני מרגיש שחזרתי אחרי זמן רב לכשירות במאה אחוז ואני מתרגש לתרום לקבוצה". אלכסיס סאנצ'ס עשוי לשחק כדי לצבור עוד דקות משחק עם הקבוצה. המאזן של הכוכב הצ'ילאני בגביע האנגלי עומד על לא פחות מ-15 שערים בהם היה מעורב (שער או בישול) ב-15 משחקים. ביונייטד עשוי לשחק גם סקוט מקטומני הצעיר, סרחיו רומרו עשוי לעמוד בין הקורות. מה שברור הוא שמרואן פלאיני, מרקוס ראשפורד, דיילי בלינד ואנדר הררה לא ישחקו ואילו אריק באיי שב לאימונים ולפי מוריניו יהיה בסגל למשחק, ומדובר בבשורת ענק עבור יונייטד.


ג'סי לינגארד
, שכבש בכל אחד מהסיבובים הקודמים בגביע, אמר שהוא רוצה להמשיך להבקיע אחרי שכבש 12 שערים העונה בכל המסגרות: "אני קרוב למטרה שהצבתי לעצמי בתחילת העונה, אבל אני עוד צריך לכבוש כמה שערים כדי להגיע אליה", אמר לטלוויזיה של יונייטד. "לא הולך להיות לנו משחק קל. כבר שיחקנו בהאדרספילד העונה וראינו איזה אווירה יש וכמה הם אגרסיביים בבית".


לינג'סי ליגארד. קרוב למטרה (Gettyimages)

ברייטון – קובנטרי (17:00, שידור ישיר בספורט1)
בירם כיאל צפוי לעלות בהרכב מול קובנטרי, בעוד שבחוד לאונרדו אוז'ואה עשוי לשחק לראשונה בהרכב אחרי שלושה משחקים כמחליף וגם החלוץ יורגן לוקדיה עשוי לקבל צ'אנס ראשון לאחר שנרכש מאיינדהובן וטרם שותף בעקבות פציעה ממנה סבל עוד טרם חתימתו אצל השחפים.

לפי העיתון "ארגוס" של ברייטון, כיאל אמור לקבל צ'אנס בהרכב הפותח והוא רואה במפעל הזדמנות לשחק בהרכב אחרי שהוא התקשה לעשות זאת עד כה בליגה לאחר שפתח את העונה עם פציעה. אם ברייטון תנצח זו תהיה הופעה ראשונה שלה ברבע הגמר מאז 1985/86. בראיון לעיתון אמר כיאל: "אני עובד קשה מאוד כדי לקבל כמה שיותר דקות. אני חושב שאני משחק טוב כרגע ונמצא בכושר טוב. אני חד מאוד". ברייטון כבר שלושה משחקים ללא הפסד. לדעת כיאל הוא עשה עבודה טובה מול ווסטהאם וסטוק כמחליף: "נכנסתי כמחליף ולחצתי גבוה במגרש כדי לא לאפשר ליריבה לכבוש. אשחק היכן שהמנג'ר יציב אותי".


כיאל מוקף בשחקני צ'לסי. יזכה להזדמנות בהרכב? (AFP)


שאר המשחקים מחר בגביע האנגלי:

שפילד וונסדיי – סוונזי (14:30, שידור ישיר בספורט1)
ווסט ברומיץ' – סאות'המפטון (17:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי