בדרך לזעזוע? ז'רדים המועמד המוביל להחליף את ונגר

ארסן ונגר
ארסן ונגר | AFP

התקשורת האנגלית מדווחת על חוסר בשביעות רצון מצד הנהלת התותחנים כלפי המאמן הצרפתי הוותיק, והוא עלול למצוא את דרכו הביתה מוקדם מהצפוי כשהפורטוגלי ממונאקו עשוי להחליפו. תיירי הנרי: "האוהדים מתוסכלים"

(גודל טקסט)

העיתון "מירור" מדווח הבוקר (שלישי) שארסן ונגר קרוב יותר מתמיד לעזוב את ארסנל אחרי הכישלונות העונה, והוא יתקשה לשכנע את הנהלת הקבוצה להשאירו עוד עונה בקבוצה למרות שיש לו חוזה עד קיץ 2019. במאי תתקיים הערכה מחדש לגבי הישגיו השנה על ידי חבר המנהלים של ארסנל כאשר הפעם יש לחץ גדול מתמיד לומר שלום למנג'ר שאימן את הקבוצה 22 שנה. ונגר מרוויח 8 מיליון ליש"ט לעונה, אבל לא הכסף מהווה בעיה אלא איך שארסנל נראית. 

לפי העיתון, המועמד הראשי להחליף את הצרפתי הוא מאמן מונאקו לאונרדו ז'רדים. כמו זרדים, גם ונגר היה מאמן מונאקו לפני שהגיע לארסנל, עם עצירה בנאגויה גראמפוס 8 היפנית בדרך. שם נוסף שהועלה הוא מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב, שהוזכר גם בריאל מדריד אם זינדין זידאן יעזוב. מועמדים נוספים שהוזכרו הם ברנדן רוג'רס מנג'ר סלטיק ומיקל ארטטה, המשמש היום כעוזרו של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי ושיחק בעבר בקבוצה. בכל מקרה ז'רדים המועמד המוביל בגלל יכולתו לטפח צעירים, כפי שהמועדון עשה לאורך כל תקופת ונגר.

תיירי הנרי, שהציע את עצמו לתפקיד, יודע שאין לו סיכוי בגלל חוסר נסיונו, אבל הוא בין הקולות הבולטים שקוראים לדחוף את ונגר החוצה. בראיון ל"מירור" אמר הנרי: "אוהדי ארסנל מתוסכלים מחוסר היציבות של הקבוצה. הם יכולים ליהנות מניצחון אחד או שניים, אבל להישאר בחרדות כי הם יודעים שבמשחקים הבאים ייראו הפסדים". עוד שחקני עבר של ארסנל הביעו דעתם על המצב. פול מרסון, שזכה באליפות עם התותחנים, אמר: "הבעיה העיקרית של ארסנל היא לא ונגר אלא העובדה שאין לה שחקנים טובים מספיק". חלוץ הקבוצה בעבר איאן רייט אמר: "הבעיה של הקבוצה היא חוסר מנהיגות מוחלט".

ה"סאן" ציין ששמונה משחקני ארסנל לא מצליחים להיות ברמה הנדרשת עבור הקבוצה וערך בדיקת מלאי באמצעות כמה משחקני העבר של ארסנל. השמות שהוזכרו: שקודראן מוסטפי, פר מרטסאקר, קאלום צ'יימברס, סיאד קולאשינאץ, גרניט ג'אקה, אלכס איוובי, אלכסנדר לקאזט ודני וולבק.

שחקני ארסנל. שחקני ארסנל. "חוסר מנהיגות מוחלט" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי