מוריניו השתולל: תצטרכו לצנזר את מה שאמרתי לשחקנים במחצית

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

מנצ'סטר יונייטד חזרה מפיגור 2:0 ל-2:3 על קריסטל פאלאס, המנג'ר, שעלול להיענש על בעיטת בקבוק לעבר היציע, הודה שבמחצית הייתה בחדר ההלבשה אווירה קשה: "הוכחנו ששחקני צמרת יכולים לספוג שערים טיפשיים"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד חזרה למקום השני בטבלה הודות ל-2:3 מטורף על קריסטל פאלאס בסלהרט פארק, כשבדקה ה-91 נמניה מאטיץ' הניף את הרגל ומחוץ לרחבה העניק לה נקודות יקרות אחרי שכבר פיגרה 2:0 מול קבוצת התחתית.


השדים האדומים כמובן נמצאים בעיצומו של מאבק עיקש על המקום השני מול ליברפול וטוטנהאם, והוא עוד עשוי להגיע לשיאו בשבת הקרובה כאשר יונייטד תארח את טוטנהאם באולד טראפורד (שבת, 14:30) במשחק שבהחלט יכול להכריע מי תהיה סגניתה של מנצ'סטר סיטי. אגב, יונייטד לא עשתה קאמבק כזה מאז 2013, אז ניצחה את האל 2:3 בבוקסינג דיי מדובר ב-1,531 יום בהם לא הפכה פיגור כפול לניצחון.




דיילי מירור" כתב בשער העיתון ש"השער של מאטיץ' היה מעשה קסם". כותרת אחרת: "הטיל של מאטיץ' הדליק את יונייטד". ג'ון קרוס כתב בעיתון: "מוריניו הניף אגרופים ונראה חוגג לשניות ומיד חזר לפוזה של הכועס והרציני". לעומתו, המנג'ר רוי הודג'סון, שחלם על יציאה מהתחתית עם ניצחון, נותר המום כשאיבד את אפילו את הנקודה בשניות הסיום.


לפי "דיילי מייל", מוריניו השתולל בחדר ההלבשה במחצית כשיונייטד פיגרה 1:0, נטען שזו הייתה מהומה ברמת ההשתלחויות הידועות של סר אלכס פרגוסון. בתחילת המחצית השנייה נראה שהצעקות שלו לא עזרו כשפאלאס עלתה ל-0:2, אבל הסיום היה אחר. מוריניו עצמו גילה לכתבים על מה שקרה בחדר ההלבשה: "השער הילדותי השני שספגנו שינה הכל. השחקנים שמרו על גישה מדהימה. אני אפילו לא יכול לומר לכם חצי מהדברים שאמרתי לשחקנים במחצית בגלל שאם ישדרו את זה בטלוויזיה יצטרכו לצנזר חלק מהדברים. דיברתי איתם על הגישה שלהם למשחק ועל חוסר האינטנסיביות במשחקם".

MIRROR SPORT: It's a kind of Matic #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/36wm86Pdj2

— Neil Henderson (@hendopolis) March 5, 2018

הניצחון הדרמטי עלול לעלות למוריניו למרות הכל, מכיוון שאתמול הוא בעט בקבוק לעבר היציע ועל כן עשוי להימצא אשם בהתנהגות לא ספורטיבית. הוא התנצל אחרי המשחק בפני אוהדי פאלאס ואמר: "זה היה רגע של תסכול, אבל דווקא היה לי כיף עם האוהדים שישבו מאחורי".


מוריניו העריך את הקאמבק של שחקניו: "זה נותן לך הרגשה נפלאה לחזור מפיגור 2:0 בחוץ מול קבוצה שנלחמת על חייה. זה קאמבק ענק, זה קרה אחרי שעשינו טעויות. בשער הראשון לא לחצנו ואת השני צריך להראות אותו באקדמיות לכדורגל. זו הוכחה ששחקני צמרת יכולים לספוג שערים טיפשיים".


הודג'סון אמר שהוא מרגיש עצב נוראי, אבל הוא מאמין שהקבוצה לא תרד ליגה. פרשן "סקאי ספורט" ג'יימי קארגר נכנס בשני כוכבי יונייטד פול פוגבה ואלכסיס סאנצ'ס והגדיר את משחקם במחצית. "הגישה שלהם היא כמו ילדים בחצר בית הספר שאומרים 'אנחנו הכי טובים ונעשה מה שבא לנו במגרש'. סאנצ'ס אפילו היה גרוע מפוגבה. הוא איבד במחצית הראשונה 19 כדורים".


נמניה מאטיץ' הודה בסיום שיונייטד יכולה לעשות יותר: "אחרי שספגנו שער נוסף היה לנו מאוד קשה, אבל עשינו את מה שמוריניו ביקש מאיתנו במחצית. הוא רצה שנעשה יותר על כר הדשא. אני מאושר שכבשתי שער ראשון ביונייטד, ההרגשה נפלאה".



מאטיץ' חוגג שער בכורה ושלוש נקודות מאוד יקרות בצמרת (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי