דה בור תוקף: חבל שמוריניו הוא המאמן של ראשפורד

ז'וזה מוריניו עם מרכוס ראשפורד
ז'וזה מוריניו עם מרכוס ראשפורד | AFP

ההולנדי ביקר את ההתנהלות של מאמן יונייטד עם הכוכב הצעיר שהבקיע צמד ב-1:2 על ליברפול. הפורטוגלי הגיב לטענות האוהדים נגד מקטומיניי: "שיעזבו את הילד שלי". סלאח קיבל ציון נמוך. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
מנ'צסטר יונייטד השיגה אמש (שבת) ניצחון יוקרתי וגם כזה שמקרב אותה להבטחת המקום השני כשנותרו שמונה מחזורים בלבד לסיום כשניצחה 1:2 את ליברפול באולד טראפורד. ז'וזה מוריניו אולי שיחק שוב כדורגל לא יפה, העלה הגנה מעובה והתבסס על שתי מתפרצות שהסתיימו בצמד נהדר של מרכוס ראפשורד, אבל הוא גם טען אחרי המשחק שאם יש ביקורת על צורת המשחק שלו היא ממש לא מפריעה לו.


הפורטוגלי ספג שריקות בוז מהאוהדים כשהחליף את ראשפורד עליו כתב "סאנדיי מירור": "ראשפורד חלם על הבקעת צמד כשהיה עדיין ילד לבוש באימונית של כריסטיאנו רונאלדו". מו טען שהחליף את החלוץ אחרי שחשש שהשופט קרייג פאוסון יישמע לדברי גארי נוויל וירחיק את ראשפורד אחרי עבירה נוספת לאחר ששלף לו צהוב על עבירה נגד ג'יימס מילנר. נוויל ששימש כפרשן ב"סקיי" ויש לו חשבון פתוח עם מוריניו, טען שראשפורד היה צריך לקבל כרטיס אדום על העבירה. מוריניו הגיב אחרי המשחק: "האוהדים התרגזו? שיבואו בטענות לנוויל. חששתי שראשפורד יספוג עוד צהוב בעקבות דבריו אז החלפתי אותו במישהו שיכול לספוג צהוב, מרואן פלאיני. בסופו של דבר האחריות עליי אם ראשפורד לא היה כובש. במחצית סיפרו לי על דבריו של נוויל והבנתי מה יכול לקרות". נוויל עצמו התייחס עם אימוג'י צוחק בחשבון הטוויטר.



יונייטד כבשה משתי הזדמנויות בלבד של ראשפורד ואלה היו גם שתי הבעיטות היחידות שלה לשער. יש האומרים שמוריניו גנב ניצחון, אבל הוא שיתק לחלוטין את מוחמד סלאח שלא הורגש (ציון 5 במירור). המאמן פרגן לראשפורד: "זה דבר מצוין שנער מקומי שגדל באקדמיה כבש ליונייטד. זה עשה לו טוב וגם לאוהדים. אני בטוח שאם היו שואלים אותו נגד מי הוא רוצה להבקיע היה בוחר בליברפול".


מוריניו גם יצא נגד אוהדי יונייטד ששרקו בוז למסירה לאחור של סקוט מקטומיניי. "הוא מצא פיתרון מצוין ששחקנים ברמה גבוהה ביותר לא חושבים עליו. הוא עושה את ההחלטות הנכונות, אבל הם רוצים שיעשה את ההחלטות המוטעות. שיעזבו את הילד שלי".


Job well done #MUFCpic.twitter.com/19clKco9vP

— Marcus Rashford (@MarcusRashford) March 10, 2018


המיוחד טען שהטקטיקה שלו הייתה המנצחת במשחק: "שלטנו לאורך כל המשחק. בראשונה שלטנו עם שערים, בשנייה אולי ליברפול החזיקה יותר בכדור, אבל אנחנו שלטנו במשחק בלי הכדור ואולי יש אוהדים שיחלקו על דעתי. אני לא זוכר הצלה אחת גדולה של דויד דה חאה. אפילו כשליברפול צמצמה אנחנו עדיין שלטנו. התכנון שלי לא היה לרדת למטה במחצית שנייה. ליברפול דחפה אותנו להגנה. הניצחון הגיע לנו. יש כאלה שחשבו אחרת? ממש לא אכפת לי".


במהלך המשחק נראה מוריניו רושם באדיקות כמה פתקים שלא ברור מה היה תוכנם, אבל זה היה לחם עבור האוהדים לסגור חשבון עם המיוחד. אחד מהם כתב שמוריניו כתב למרכוס: "מצטער שהתייחסתי אליך כל הזמן כמו לזבל. באהבה ז'וזה". אחד מהם טען שמוריניו צייר אוטובוס והשני שהמיוחד צייר פרח עם תנועה מגונה תחת השם "קלופ".


פרנק דה בור מאמן אייאקס, אינטר וקריסטל פאלאס לשעבר, שמשמש היום כפרשן BT ספורט והתייחס לשערים שכבש ראשפורד. לדבריו לרוע מזלו של ראשפורד מוריניו הוא המאמן שלו. "מוריניו הוא המאמן הלא מתאים עבור ראשפורד, כדי שהוא יתקדם בכדורגל לדרגת חלוץ על עולמי. זה חבל שמוריניו הוא המאמן של ראשפורד כי הוא זקוק להרבה זמן משחק. אצל מוריניו אם אתה לא טוב משחק אחד או שניים הוא מוריד אותך מיד לספסל ולא נותן לך לשחק. ראשפורד מוכשר כל כך, אבל הוא חייב לשחק כל שבוע. הספסל הורג אותו".


Dear Marcus, I'm sorry for treating you like a shithouse. Love, José pic.twitter.com/Nj3eux6aSr

— ODDSbible (@ODDSbible) March 10, 2018


יורגן קלופ טען שליברפול קופחה והיה מגיע לה פנדל על עבירה של פלאיני על סאדיו מאנה בדקה ה-82. "זה היה פנדל ברור ובמצבים כאלה אתה צריך שהפסיקה הנכונה תישרק". קלופ הודה על הטעויות בהגנה: "אתה תמיד יכול להפסיד במאבק על כדור או לעשות טעות, אבל לא ייתכן שנשאיר מאחורי ההגנה שלנו ואקום ריק. יונייטד שיחקה עם כדורים ארוכים ואנחנו לא היינו שם. נצטרך לעבוד על זה". "אקו ליברפול" כתב: "ההפסד מכאיב, אבל אין לו פוטנציאל להרוס לליברפול את העונה", וציין לשבח את 3,000 אוהדי ליברפול שפרגנו בשירים אחרי שהמשחק כבר הסתיים.


בתוך כך "סאנדיי מירור" פרסם שליברפול תנסה לרכוש את ג'ק באטלנד שוער סטוק, שעשוי להיות השוער הראשון של נבחרת אנגליה במונדיאל בקיץ הקרוב, עבור 40 מיליון ליש"ט. 

!! https://t.co/uFsjTm20Qw

— Gary Neville (@GNev2) March 10, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי